Primárně to má sloužit k zachycení náběhu teploty HROTU SMYČKY trafopájky.
(- Později teploty povrchů obecně, (menší hodnoty) chladiče, motory, (větší hodnoty) měkké/tvrdé pájení.)
První pokus proběhl. Video (za šera, z ruky) s neupraveným kompaktem OLYMPUS X-710.
A) ETP (90 W) d=40, B) TRP1-55 (90 W) d=40, C) ETP II (100 W) d=50, D) ETP III (100 W) d=30 mm
(Léta jsem žil v bludu, že mám trafopájky s příkony 70, 90, 100 a 125 W Stačilo pozorně číst a vše je jinak.)
- Smyčky a uchycení byly ponechány tak jak vytaženy z šuplíku
A) Opotřebená smyčka se přepálila asi po 5 až 7 s, B) a C) modrá barva vychladlé smyčky (asi se tavil cín),
D) smyčka ( drát Cu 1.5 mm2, délka d=30 mm hrot - konec sek. vinutí ) okem viditelný červený žár (barva)
Pokud jdou použít stupnice pro světlo OHŘÍVANÁ OCEL tak by to bylo nad 700 °C (750 °C).
barvy kterými "svítí" ohřívaná ocelPřibližné určení teploty oceli podle barvy- TRAFOPÁJKA: ASI ZADÁNÍ ZJEDNODUŠÍM NA URČENÍ DOBY NUTNÉ K ZAČÁTKU TÁNÍ CÍNOVÉ PÁJKY.
- IR tepl(- 50 až 330 °C)MADE IN CHINA obdobu-kopii GM 320(GS 320) mám.Pro tyto účely příliš velké pole,
ze kterého údaj o teplotě snímá. A jak píšeš pro danou emisivitu nutno udělat srovnávací měření.
Termometro Digital Non-Contact IR Laser - -50~330 Degree 2017 HotNěkde po šuplících by mělo být válcové provedení Pt100. Až (když) najdu budu muset přesně určit typ.