Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 15:14 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 24.6.2015
Příspěvky: 15
Obrázky: 0
Dobrý den
Může mi nikdo prosím poradit, jaký jsou nejvhodnější barvy na sorartex. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 15:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2007
Příspěvky: 3075
Bydliště: Lysá n/L, ČR
Obrázky: 0
Solartex jsem barvil normálním Balakrylem a drželo to. http://kroxigor.rajce.idnes.cz/The_Folly/#noname.jpg

_________________
Buď rozumný respektuj fyziku,
nebudeš odnášet letadla v pytlíku.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 15:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.1.2007
Příspěvky: 3937
Bydliště: KLADNO
Obrázky: 0
drží na tom cokoliv "normálního"

_________________
Pravda začíná tam kde končí signál České televize.
Nevěřím ničemu, co vláda říká.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 16:58 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4610
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
Strikal jsem to revelkou na kity - normalni syntetika nebo co to je a bylo to v pohode.

Jedna rada kterou jsem dostal a vyplatila se - kdyz maskujes treba paskou - tak je dobre prestriknout hranu bezbarvym lakem. Zatece do prohlubni v texu a kdyz pak strikas barvou tak to nepodtejka a nedela to hnusne efekty.

A maskovacku sundavat dokud je barva jeste "ziva", opatrne a pod uhlem vetsim nez je 90 stupnu. Maskovaci pasku pouzivam od Tamiye , 10mm sire. Tou vymaskuju okraje kde je dulezite aby to dobre prilnulo, kopirovalo povrch atd.... Pak na ni nalepim malirskou papirovku ktera je siroka a levna. Tou domaskuju zbytek aby se nezaspinilo co nechci.

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 17:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 1.1.2005
Příspěvky: 226
Bydliště: Polička
Mně se osvědčily barvy ve spreji MTN 94, v nabídce je velké škála odstínů a drží na Solartexu fakt dobře.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: pát 10.03.2017 17:24 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 324
Bydliště: Rýmařov
Já jsem solartex válečkoval Akrylová barva na auta .Jen doporučím při přechodech různých barev . Spoj přelakovat bezbarvým lakem jinak má snahu se barva rozpíjet . :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Stříkání tkaniny solartex
PříspěvekNapsal: sob 11.03.2017 21:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2011
Příspěvky: 5977
Bydliště: Písek, ČR
Na Solartex se prodávají originální barvy Solarlac, dělají se v odstínech jako fólie Solartex. K nim ředidlo a matovací agent - podle jeho přídavku se ovlivňuje lesk - mat. Má to výhodu v těch odstínech, protože se dají stříkat i ostatní části modelu v přesném odstínu jako fólie.
Letos se chystám s ním stříkat model, už mám Solarlac nakoupený ve třech barvách (černá, béžová a zelená). Budu stříkat na Solartex a na laminát.

_________________
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jardaham, Qjuar a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz