Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: pát 10.02.2017 18:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 467
Bydliště: stud. zbys.
lod z abs jsem lepil UHU hardkustofen nejak tak


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: sob 11.02.2017 2:41 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 14.8.2011
Příspěvky: 16
ABS jsem lepil lepidlem UHU plus Acrylit, na bázi akrylátu,ale to už asi není k dostání. Jiná značka ale stejné lepidlo je Pattex Stabilit Express, ale je na tom stejně,tedy asi již není k dostání .Novější lepidlo speciálně na ABS je Acralock, spoje jsou tak pevné že spíše se poškodí vlastní materiál mimo lepené plochy. Nevýhodou je černá barva tohoto lepidla a poměrně vysoká cena.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: sob 11.02.2017 7:34 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15890
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
aero45s píše:
ABS jsem lepil lepidlem UHU plus Acrylit, na bázi akrylátu,ale to už asi není k dostání. ...

Mám něco podobného z HK, je to víceméně bílé, lepí to ale musí se s tím po namíchání fofrovat, větší plochy/obvody nestíhám.

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: sob 11.02.2017 17:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.3.2012
Příspěvky: 1616
Bydliště: Nitra Slovensko
Ako tu už bolo spomínané. Podlepiť ABS plátom a zaliať. Všetko sekundovým lepidlom. Drží ako zavarené. Netreba žiadne špecialné lepidlo.

_________________
(TARANIS X9D+) - Funtic II, Vitesse V2, Element 2,5m, Siesta (Topmodel), Edge 540 (RC Factory)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: sob 11.02.2017 18:55 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2016
Příspěvky: 62
Bydliště: Kroměříž
kope píše:
Dostal jsem odpověď na můj dotaz v 5M:

"Po konzultaci s našimi vývojáři Vám bohužel nemohu nabídnout žádnou variantu z materiálů 5M. Epoxid by na ABS celkově špatně držel. S materiály, které prosytí tkaninu a ještě přilnou k ABS podkladu je v celku složitá věc.
Mám ovšem tip na lepidlo, který by vám mohl pomoct a slepit ABS velmi dobře. Pokud to je možné vzhledem k aplikaci a lepenému dílu, zkuste strukturní lepidla na bázi methylmethakrylátu. Běžně dostupné jsou např. Acralock nebo Plexus. Protože se jedná o poměrně agresivní materiály, kolega z vývoje doporučuje vybrat lepidlo s rychlejší reakcí – kratší dobou vytvrzení, aby nedošlo k „rozežrání“ ABS podkladu."

Takže varianta podlminování praskliny tkaninou padla.

Epoxy2000 lze redit acetonem. A aceton rozlepta ABS. Mozna by se to v takovem pripade spojilo. Ale ja bych pouzil opravdu rozpustene ABS (jak psal Amper vyse) a to se spoji dokonale.

Odesláno z mého SM-P605 a podpis odstraním

_________________
MC-20hott, MC-22s, Taranis X9E


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: pon 13.02.2017 23:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 31.3.2015
Příspěvky: 155
Bydliště: Košice
Ahoj, abs plasty sa zvárajú teplom (napr. nárazníky a pod.).
Dajú sa kúpiť tyčinky, alebo odrež z nejakého šrotu.
Z jednej strany podlož, z druhej strany nahreješ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: úte 14.02.2017 0:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 558
Bydliště: Brno-Maloměřice
nemáte někdo vyzkoušené toto ? http://www.peckamodel.cz/produkt/lepidl ... cement-abs


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: úte 14.02.2017 7:42 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2016
Příspěvky: 62
Bydliště: Kroměříž
Bořík píše:

Mam. Je to vlastne ABS rozpustene v redidle (neni tak agresivni jako aceton aby jsi s tim mohl lepit detaily). Nevymyslej vymyslene. ABS se lepi fantasticky samo sebou. To nejde se vsemi plasty. Tak ho proste slep naredenym ABS a vysledek bude pevny jako ABS. Nikde se nebude odlepovat, neresis odmastovani.... proste se to spoji v jednu hmotu - v ABS.

Odesláno z mého SM-P605 a podpis odstraním

_________________
MC-20hott, MC-22s, Taranis X9E


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Lepení ABS
PříspěvekNapsal: úte 14.02.2017 9:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 558
Bydliště: Brno-Maloměřice
To rozpouštění ABS v nějakém ředidle může mít podobnou nechtěnou vlastnost, jako třeba rozpuštěný polystyrén v toluenu - a to je pomalé vysychání ředidla a bohužel s tím spojené zmenšování objemu a stahování lepeného materiálu k sobě. Dochází tak k postupné deformaci spojených částí. Nejvíc to bylo třeba patrné při lepení křídel kitů: Křídlo k trupu se slepilo se správným vzepětím ( v šabloně ) a po pár týdnech to bylo na rozlomení - natolik se zvětšilo, že se na to nedalo dívat.
Takže bych raději dal přednost vteřiňáku, co nemění objem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz