Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: sob 31.12.2016 9:37 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 57
Bydliště: Střítež, TŘEBÍČ
Bořík píše:
Mezi plátky do lupínkové pilečky jsou obrovské rozdíly. Věřím, že se dají koupit i takové, co vydrží ani ne těch 5 cm. Kdysi jsem narazil na výprodej švýcarských plátků a koupil několik balíčků. A pořád si vyčítám, že jsem jich tenkrát vzal tak málo. Bylo to za babku a kvalita vynikající. Klidně s jedním plátkem uříznu i 3 metry 1.5-2 mm tlustého skelného laminátu.
Je to stejné i s rámem - mám rám po tatíkovi, takže má už víc jak 60 let ( ten rám ... :D ). I když se ho snažím rukou co nejvíc sevřít, víc jak 1 cm ho nestáhnu. Prostě kus kvalitní kované oceli.
Někdy se stane, že soudruzi v NDR zase tak velkou chybu neudělali. I když je rám z Pilany.

Tak to myslíš plátky od fy. EBERLE :roll: ty si objednávám i já jsou fakt ještě kvalitní. :P Ale ty vyráběj v Německu


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: sob 31.12.2016 9:44 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.4.2015
Příspěvky: 57
Bydliště: Střítež, TŘEBÍČ
http://www.hahn-kolb.cz/cz/katalog.php?id_sortiment_skupiny=6&hledany_text=&hledany_kod=&zobrazeni=&podskupina=&VYROBCE=EBERLE

Tady jsou za rozumný peníz..... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: sob 31.12.2016 10:51 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2456
Obrázky: 1
Kalené lupenkové listy, sice snadno praskají, ale s vhodnou jemností řežou sklolaminát téměř neomezeně. Jinak
rovné strany pilkou na železo nebo nůžkami. Když nejsou pákové i ručními. Mých pár kousků brousím šmirglem.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: sob 31.12.2016 13:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 555
Bydliště: Brno-Maloměřice
Asi to nebyl výrobce Eberle - byl to ( prý ) výprodej švýcarských pileček. Ale nic bližšího o tom nevím. Ono to řezání také velmi úzce souvisí s tím rámem: Pokud je kvalitní rám, ve kterém se dá pilový list pořádně napnout, tak je to mnohem úspornější řezání, protože pořádně napnutý kalený list se jen tak snadno neprohne. A pokud se prohne, tak se velice často zlomí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: ned 01.01.2017 2:53 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2456
Obrázky: 1
Ty kalený snad Narex. Kdysi železářství. Jasnačka, že festovní rám. A napnutá až pěkně zvoní.Ty slušný na
dřevo, překližky, ... (3 jemnosti modrý celofán) bývaly z Modelářských potřeb. Nějaký načatý snad ještě najdu.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 22.03.2017 23:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.10.2008
Příspěvky: 987
Bydliště: Holíč (SK)
Obrázky: 13
Čím vyrezávate otvor pre servo v kompozitovom krídle ?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 24.03.2017 0:25 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 463
Bydliště: stud. zbys.
dremel a smirglovy ,, valec ,, cele odborusim
nebo nahrubo kotuckem vyřežu diru a pak dobrousim
jdeto i nahratym skalpelem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 24.03.2017 8:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 555
Bydliště: Brno-Maloměřice
Řezacím kotoučkem nebo odvrtávám dírku vedle dírky a nebo zubařskou frézou - vše Proxxonem. Dobrušuju malými pilníčky v rozích a mezi tím průmyslovým smirkem na kov, nalepeným na pásku z laminátu - ručně nebo na malé vibrační brusce Proxxon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 24.03.2017 10:04 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 12.11.2008
Příspěvky: 251
Bydliště: Kralupy
Je nějaká alternativa za Proxxon lupínky s příčným kolíčkem?

Ty sklotextit nedávají a spotřeba je veliká. U odkazu na EBERLE jsem nenašel....

_________________
Jantar 3,5m,Biglift 2,8m 58ccm,ASW28 4m,Staudacher O.S.-20ccm, Solius MPX


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: čtv 11.05.2017 23:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 28.4.2017
Příspěvky: 297
Bydliště: Napajedla
V práci jsem na menší díly, zejména duralové, a taky na plexi a lexan používal malé pákové nůžky do svěráku.
Chystám se tím stříhat i sklolaminát.
Tak uvidíme ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 12.05.2017 0:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 867
kotouček -flexa-mikro u ,,vietkongu,, koupený kotouč 100 mm průměru mi dá 5 kotoučků na stopku ze závitovky M3 do ruční frézky stopkovky....stačí průměrná šikovnost na zhotovení a orovnání takového kotoučku, kde životnost modeláře je neomezená, cena za kotouček 2kč a výroba netrvá déle než 3 minuty přičemž samotná životnost kotouče je stejná jako ty např z lidlu......

(tvar nahrubo stačí klasickými štípačkami , orovnat na starém kotouči na železo, díru prorážím na dřevěném prkénku průbojníkem na kůži-původně ale stačí i hřebík, M3 dávám závitovku a 2 velkoplošný matice z každé strany kotoučku jednu......)

to pro rovné části a pak dobrušuji smirkovým plátnem na dřevo nalepeným vteřinákem na jakýkoli trn co se vejde do sklíčidla stopkovky.....
Jinak Němci umí přesné řezání i na laseru (viděno a vyzkoušeno na veletrhu v Norimberku už před mnoha lety).... u nás to je tabu..... bohužel neodůvodnitelné jinak než neschopností a spořivostí co do výkonu zařízení......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 12.05.2017 5:23 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15858
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
ufon13 píše:
Jinak Němci umí přesné řezání i na laseru (viděno a vyzkoušeno na veletrhu v Norimberku už před mnoha lety).... u nás to je tabu..... bohužel neodůvodnitelné jinak než neschopností a spořivostí co do výkonu zařízení......

Ono to samozrejme je oduvodnitelne jinak ale to jsi (na jinem foru) nechtel slyset :wink:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 17.05.2017 10:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 867
mě to je celkem jedno co jsem viděl v Norimberku to jsem viděl kdo to kde jak okecá je mi jedno. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 17.05.2017 12:24 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15858
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
mě je to celkem jedno co jsi viděl v Norimberku když znám názory lidí kteří u laseru pracují a to mi jedno není :wink:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: stř 17.05.2017 14:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 867
no tak jsme se shodli..... každému je nám něco uplně jedno...hurá..... :lol: :wink:
ale smrdělo to docela fest i přes ty filtry velikosti almary.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: mill a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz