Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 16:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 10.1.2011
Příspěvky: 461
Bydliště: Žebrák
Čím řezáte sklotextit? U lupénkové pilky na železo to strašně žere zuby, nedoříznu tím ani jednu páku.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 16:26 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 12.11.2008
Příspěvky: 251
Bydliště: Kralupy
Klasickou šukapilkou, plátek na železo. Proxxon lupínky to nedávají, máš pravdu....

_________________
Jantar 3,5m,Biglift 2,8m 58ccm,ASW28 4m,Staudacher O.S.-20ccm, Solius MPX


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 16:47 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 10.6.2013
Příspěvky: 251
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 1
Malou flexou s 1mm kotoučem ve sveraku řez podle pravítka (plocháce) rovné řezy.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 16:50 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15876
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Rovné vnější hrany do tl. 2mm stříhat nůžkami na plech, pak dobrousit...

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 18:44 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3573
Bydliště: SK Bratislava
jyrry píše:
Rovné vnější hrany do tl. 2mm stříhat nůžkami na plech, pak dobrousit...


ked som videl tvoj prispevok v tomto vlakne, prisahal by som ze pises o frezovani frezou tl.2mm :- ))))))))))))))))))))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 19:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2011
Příspěvky: 1881
Bydliště: www.LMKTrinec.cz
Blog: Zobrazit blog (1)
Já to sekám na vysekávacím lisu :mrgreen:

_________________
AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ PROTOS-500/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ Hotwing 1200/ FPV QAV 210/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 20:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 555
Bydliště: Brno-Maloměřice
Do 1.5 mm stříhat nůžkama na plech, 1.5-2.0 mm lupenkovou pilkou ( plátek vydrží přes metr délky řezu ), nad 2 mm strojně malou ruční cirkulou nebo kmitačkou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 20:37 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15876
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
igorb píše:
... ked som videl tvoj prispevok v tomto vlakne, prisahal by som ze pises o frezovani frezou tl.2mm :- ))))))))))))))))))))
Proč tak silnou? 3mm sklotextit běžně frézuju frézičkou 1,2mm... 8)

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 20:43 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3573
Bydliště: SK Bratislava
no ja neviem, proste som v tvojej sprave videl tl.2mm ... :- PP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 21:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 464
Bydliště: stud. zbys.
pilkou na železo. rohy odvrtavam pak pilnik / 2mm skt/
tabule rozbruskou s tenkym kotucem ale dela to slusny bordel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 21:29 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 10.1.2011
Příspěvky: 461
Bydliště: Žebrák
Bořík píše:
Do 1.5 mm stříhat nůžkama na plech, 1.5-2.0 mm lupenkovou pilkou ( plátek vydrží přes metr délky řezu ), nad 2 mm strojně malou ruční cirkulou nebo kmitačkou.


plátek lupenkový pilky - mám na železo, vydrží maximálne 10cm, proto se tady ptám


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 21:33 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15876
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
SKAY píše:
... tabule rozbruskou s tenkym kotucem ale dela to slusny bordel

Padací nůžky na plech - jeden šmik a je to :-)
Všechny tloušťky od 0,3mm do 3mm (co tu mám).

edit: Nůžky jsou výhodné při dělení metrových tabulí, na krájení několikacentimetrových kousků jsou samozřejmě vhodné i jiné metody :roll:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 22:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 10.6.2013
Příspěvky: 251
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 1
Tak nevím jestli každý má k dispozici padací strojní nůžky. Já rozbruškou řezu i karbon s naprosto čistými řezy. Nerezu metry ale jen tak do 20 cm.


Naposledy upravil Plha dne pát 30.12.2016 23:50, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 23:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 555
Bydliště: Brno-Maloměřice
Mezi plátky do lupínkové pilečky jsou obrovské rozdíly. Věřím, že se dají koupit i takové, co vydrží ani ne těch 5 cm. Kdysi jsem narazil na výprodej švýcarských plátků a koupil několik balíčků. A pořád si vyčítám, že jsem jich tenkrát vzal tak málo. Bylo to za babku a kvalita vynikající. Klidně s jedním plátkem uříznu i 3 metry 1.5-2 mm tlustého skelného laminátu.
Je to stejné i s rámem - mám rám po tatíkovi, takže má už víc jak 60 let ( ten rám ... :D ). I když se ho snažím rukou co nejvíc sevřít, víc jak 1 cm ho nestáhnu. Prostě kus kvalitní kované oceli.
Někdy se stane, že soudruzi v NDR zase tak velkou chybu neudělali. I když je rám z Pilany.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: řezáni sklotextitu
PříspěvekNapsal: sob 31.12.2016 9:22 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15876
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Plha píše:
Tak nevím jestli každý má k dispozici padací strojní nůžky. Já rozbruškou řezu i karbon s naprosto čistými řezy. Nerezu metry ale jen tak do 20 cm.

No vidíš. Já zase vím že ne každý krájí pruhy z metrové tabule (na to jsem taky reagoval, ne na tabulky...) :lol:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz