Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 11.04.2019 21:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10037
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tak ten to není, tenhle je komlet zakrytovaný.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 12.04.2019 3:44 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 18757
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Jo, tak to asi je ten od ventilátoru, Schade120 měly také otevřený - https://www.autobyznys.cz/www/obrazky/large/1346.jpg
(dělám stále ve firmě, která ta topení dříve vyráběla, tenkrát jako Autobrzdy n.p.)

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 12.04.2019 5:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 16.1.2013
Příspěvky: 326
jyrry píše:
Jo, tak to asi je ten od ventilátoru, Schade120 měly také otevřený - https://www.autobyznys.cz/www/obrazky/large/1346.jpg
(dělám stále ve firmě, která ta topení dříve vyráběla, tenkrát jako Autobrzdy n.p.)

Je to z topení Felicie a nebo je taky použitý u Caddy - firmou jich prošlo docela dost, protože jsme je používali jako polotovar na jedné CNC jednoúčelové mašině. Mj. ovšem do doby, než se zrušila výroba v původním PALu a došlo k přesunu "výroby" kamsi asi na dálný východ :roll: - životnost komutací se totiž snížila z původního cca roku na skoro nulu - to teda fakt podporovat nebudu.
Mj. podobné motory z PALu (akorát jiné kv) se používaly taky na Pionýrech do galvanoven, a tam je to taky nahrazené nějakým motorem z SRN (musel bych sundat dekl a podívat se, přesný označení si nepamatuju) - a ten tedy funguje (akorát tudy cesta fakt nevede - cena je totiž opravdu hrozivá).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13.04.2019 8:04 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 1947
Bydliště: Havířov
Lark a Jyrry: aha, tak to už potom ano. Škoda 120 měla ventilátor topení jak dával Jyrry, hřídel z jedné strany, turbína byla jedna velká. Výkon nevím, myslím kolem 80W? Točky myslím kolem 5000/min. Ten z Favotita měl hřídel z obou stran, topení mělo 2 menší turbíny. Výkon 120W a točky taky kolem 5000/min. Z chladičů měla š120 takový velký, výkon kolem 65W, točky kolem 3500/min. Favorit a Felície mají stejný, rozměrově podobný motorku stěračů, výkon kolem 50W a točky myslím taky kolem 3500/min. Takže raději motorek z topení Fáčka. I přes jeho vyšší odběr proudu, kroutící moment velký. Mám doma 2 elektromotorky z nějakého auta, nevím z čeho. Rozměrově jsou docela malé, odhaduji průměr kolem 50mm a délka asi 70mm. Točky a výkon nevím, ale rukou to nezastavím. Plánuji z toho taky udělat nějakou menší vrtačku. Jen musím sehnat nějaké slušné menší sklíčidlo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz