RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
VZDÁLENOST VRTULE OD ZAČÁTKU KŘÍDLA. http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=4970 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin Šafránek [ pon 26.02.2007 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | VZDÁLENOST VRTULE OD ZAČÁTKU KŘÍDLA. |
Má posunutí vrtule směrem ke křídlu nějaký podstatný vliv na letecké vlastnosti modelu? |
Autor: | LV [ pon 26.02.2007 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
má |
Autor: | Kabriolin [ úte 27.02.2007 7:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: VZDÁLENOST VRTULE OD ZAČÁTKU KŘÍDLA. |
Martin Šafránek píše: Má posunutí vrtule směrem ke křídlu nějaký podstatný vliv na letecké vlastnosti modelu?
máš nějaké konkrétnější údaje?Jako jestli ti leži na náběžce a podobně O jaký je sedná typ letadla...jestli to neni samokřídlo a pod... |
Autor: | Čop [ úte 27.02.2007 7:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................? Ježíš já jsem tak chytrej... |
Autor: | Kabriolin [ úte 27.02.2007 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čop píše: Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................?
Ježíš já jsem tak chytrej... Bože... jako bych slyšel našeho profesora aerodynamiky " mám pokračovat " |
Autor: | k.a.r.e.lll [ úte 27.02.2007 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Čop píše: Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................?
Ježíš já jsem tak chytrej... Tak tohle si rozlousk... Nešlo by to česky??? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |