Switch to full style
Pracovní postupy, technologie, finty, grify, nástroje, poznatky jak co nejlépe něco vyrobit, opravit a tak podobně.
Odeslat odpověď

VZDÁLENOST VRTULE OD ZAČÁTKU KŘÍDLA.

pon 26.02.2007 21:42

Má posunutí vrtule směrem ke křídlu nějaký podstatný vliv na letecké vlastnosti modelu? :?:

pon 26.02.2007 23:45

Re: VZDÁLENOST VRTULE OD ZAČÁTKU KŘÍDLA.

úte 27.02.2007 7:10

Martin Šafránek píše:Má posunutí vrtule směrem ke křídlu nějaký podstatný vliv na letecké vlastnosti modelu? :?:

máš nějaké konkrétnější údaje?Jako jestli ti leži na náběžce a podobně :wink: O jaký je sedná typ letadla...jestli to neni samokřídlo a pod...

úte 27.02.2007 7:31

Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................? :D :D :D

Ježíš já jsem tak chytrej... :D :D :D

úte 27.02.2007 22:03

Čop píše:Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................? :D :D :D

Ježíš já jsem tak chytrej... :D :D :D

Bože... jako bych slyšel našeho profesora aerodynamiky :lol: :lol: :lol: " mám pokračovat :wink: " :lol: :lol:

úte 27.02.2007 23:15

Čop píše:Hele, tohle je zase otázka na celou tlustou knihu. Vliv má vzdálenost od křídla, ale je potřeba vzít v úvahu typ a velikost vrtule (kvůli tvaru a síle úplavu za ní), plochu a profil křídla, úhel náběžné hrany a úhel nastavení, tvar a boční plochu trupu, požadovanou míru stability a dalších tisíc faktorů. Některý letadla mají vrtuli za křídlem, některá před křídlem, některá i v křídle, některá pod křídlem, některá nad křídlem, některá v ose křídla.......................................... Mám pokračovat o vlivu laminárního a turbulentního proudění za vrtulí, druhu a velikosti indukovaných turbulencí, účinnosti řídících ploch za vrtulí.....................? :D :D :D

Ježíš já jsem tak chytrej... :D :D :D


Tak tohle si rozlousk... Nešlo by to česky???
Odeslat odpověď