pon 25.06.2018 21:52
úte 26.06.2018 4:41
úte 26.06.2018 6:19
úte 26.06.2018 6:40
úte 26.06.2018 8:07
úte 26.06.2018 8:34
úte 26.06.2018 10:06
automet píše:Diferenciáciu mám nastavenú 60hore a 40/dole /ak sa nemýlim/.
skybreaker píše:Výškovku mám nastavenou aby mi na max udělala loop o pr. cca 8-10m. Max výchylky křidýlek aby mi udělalo křídlo rychlej výkrut. Žádny dual raty natož expa. Při nízkejch průletech jsem to díky expům často zabořil - do obilí ))
automet píše:1. normal - s tým štartujem a je mechanicky vytrimovaný, všetky trimy v neutrále krásne na nule, ani za letu v tomto režime netrimujem
HavelAircraft píše:Pokud musíš měnit polohu kormidel při motorovém letu a kluzu tak máš špatně vyosený motor.
automet píše:Nie je problém nalietať v hocijakom počasí od 40 min do hodiny, i keď väčšinou po 30-35 min. s kolegom pristávame.
úte 26.06.2018 10:42
úte 26.06.2018 11:53
úte 26.06.2018 12:16
úte 26.06.2018 12:43
automet píše:Diferenciáciu nastavujem podľa doporučenia výrobcu, alebo všeobecných údajov, teda aby to hore chodilo viac ako dole, nejako nad tým viac nešpekulujem.
automet píše:Ak by bola vyslovene zle nastavená, malo by to byť poznať v zatáčkach, že to prepadáva, alebo ide moc naplocho.
automet píše:Baterku mám dualsky 2s 1700.(...)
Celkovo mi to vychádza na plný plyn +-6 minút. To mi pri vetroňárskom spôsobe lietania stačí v pohode na 30 - 40 min. celkového letu.
úte 26.06.2018 13:12
úte 26.06.2018 17:25
automet píše:Používam vľavo výškovka + krídelká, vpravo plyn + krídelká. V praxi riadim vľavo iba výškovku, preto mám namixované vpravo aj krídelká.
úte 26.06.2018 17:47
úte 26.06.2018 18:41
automet píše:Osobne si myslim, ze vacsie umenie sa je udrzat s Torom 900 50 min. na dvojclanok vo vzduchu, ako lietat 15 min. a robit chaoticke vykruty, premety salta mortale a podobne hovadiny.
Kazdy mame ine priority.