|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sky59
|
Napsal: sob 19.08.2017 17:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
Videl uz niekto nieco podobne?
Pripadne napad ako urobit akrobata so zhavikom, ktory by v pripade havarie neurobil velku skodu.....
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Celeron
|
Napsal: sob 19.08.2017 19:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Viděl jsem EPP s 35 ccm benzínem rozpětí 2,3m. Celý to bylo obandážovaný papírovou lepící páskou a pak přetřený epoxydovým lakem. Něco alá vlečná Big Lift. Ale dál jsem to moc nezkoumal, takže nevím zda a jak to mělo v křídle rouru a nebo přepážky v trupu. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Libor
|
Napsal: sob 19.08.2017 20:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 1265 Bydliště: Teplice v Čechách
|
Zadani mi pripada mimo praxi. Modely pri havarii koncivaji "neskodne" rozbite o zem.
Nejvetsim zdrojem nicive energie je hmota motoru a tu volbou materialu draku letadla nezmenis. To ostatni okolo motoru (treba ze dreva) nici malo.
|
|
Nahoru |
|
|
HavelAircraft
|
Napsal: ned 20.08.2017 8:40 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 14.11.2013 Příspěvky: 1386 Bydliště: Chocerady
|
Ano je to známá technologie. Vyřežeš kostru.namáhaná místa zpevni skelnou páskou a celý letoun potáhneš barevnými páskami.
Dříve se tak létal open combat. ale stejná technologie se používá na samokřídla pro svahový kombat. zkus pohledat určitě najdeš i fotky jak se to dělá. Já k tomu žádnou dokumentaci nemám i když jsem tak postavil hodně letadel.
_________________ www.havelaircraft.cz info@havelaircraft.cz Facebook- Havelaircraft
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: ned 20.08.2017 9:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 20.08.2017 11:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
sky59 píše: Vdaka vsetkym, povodne sommyslel ze je to napad padnuty na hlavu Je. Ale poznam aj horsie napady. Nikto ti ho vsak nemoze vziat.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: ned 20.08.2017 13:45 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
LV píše: Je. Ale poznam aj horsie napady. Nikto ti ho vsak nemoze vziat. No, nevidim problem pouzit do epp nejaky 1.. 3 ccm zhavik, a netreba stale kupovat baterky a hlavne nabijat http://www.mvvs.cz/glow_engines.htmlHned prvy motor ma 0.5hp a 150gramov, podobny el motor s bateriou je asi tazsi
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: ned 20.08.2017 14:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Udavany vykon na zhaviku nemozes zrovnavat s tym na elektromotore. Ten zhavik s 0,5hp neutiahne ani nahodou taku vrtulu ako elektromotor s 0,5hp. Hmotnost pri rovnakom vykone na vrtuli vyjde u elektra mensia. Inak by halaky vrcali a smrdeli... O spolahlivosti a komforte uzivania sa nemusime bavit uz vobec. A samozrejme baterky budes kupovat a nabijat aj do zhavika. Serva sa zadarmo nepohnu.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: ned 20.08.2017 19:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9139 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Co se týká srovnání výkonu el. motoru a čuďáku, to je možné jen souhlasit. Čuďák má výkon nahoněný otáčkami. Co se týče komfortu, tak dejme tomu také, prostě přijdeš, zapojíš konektor a přidáš plyn. Co se týče dalšího provozu, ano do čuďáku také dobíjím baterky, ovšem v klidu doma a celé odpoledne pak létám. Dnes jsem byl na letišti vyzkoušet úpravy na jedné elektře. Skoro hodinu jsem čekal na dobití baterky (3S 1300 mAh s povoleným nabíjecím proudem 1C, já dal 1A). Dobilo se zhruba 0,75 mAh, letový čas jsem nesledoval. Za tu dobu jsem schopen udělat s čuďákem (doba chodu motoru cca 20 minut na plnou bandu) prakticky dva lety. Tím ovšem elektry nezatracuju! Naopak s kluky na kroužku budeme jednu stavět (zrovna tu zkoušenou).
4 sky59, obávám se, že motor MVVS 2, na který jsi dal odkaz, už horko těžko seženeš, a když, tak už nejspíš jen jako jetý. Brňáci je už bohužel před drahnou dobou přestali vyrábět. Spíš v této velikosti seženeš nějaké ASPéčko
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: ned 20.08.2017 21:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
DAF coto mas za baterky ??? jim nahul baterka je stejne spotrebak....... v nejakem casaku byl ipopis stavby nejakeho kombatu s 3,5cm myslim motor byl s nadrzi na nejakem prekližkovem ramu / k vuli drzeni v trupu / vetknutem do epp trup a potahle paskou... spalovak do 15cm jeneska k nicemu /to je jen muj nazor / ale ten dym ma svekouzlo
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: ned 20.08.2017 21:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9139 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Mám tam baterku od Pecky, parametry jsem uvedl. Maximální nabíjecí proud je 1C. Ten jsem nepřekročil. Vím, že jsou baterky s možným větším proudem, ale ty nemám. Já mám elektry spíš jako doplněk ke čmouďákům. Jí si před lety byl v RC Revue článek o přestavbě, myslím, Mentora od Multiplexu na čmouďáka, snad .32, tedy 5,23 ccm. Už si nepamatuju podrobnosti, nějak tam zakomponoval autor jakousi konstrukci, která roznášela vibrace a síly do pěny a v poho s tím létal. Jen si stěžoval, že z toho nedá pryč olej a ten se pomalu a jistě vsakuje do bublinek.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|