Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: úte 04.10.2016 20:33 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 45
Ahoj, prosím Vás potřeboval bych poradit, jak vyrobit vrtulový kužel. Potřeboval bych nejlépe z polystyrenu na BF 109 1:10. Popřípadě bych se nezlobil ani za radu, jak ho upevnit k vrtulovému unašeči.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: úte 04.10.2016 22:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1577
Bydliště: Palkovice
polystyren je docela snadno brousitelný. Vlepil bych unašeč do bloku polystyrenu odpovídající velikosti a přibližného tvaru budoucího kuželu, pak jej připevnil třeba šroubkem v unačeši k vrtečce a brusným papírem opatrně vybousil do potřebného tvaru a velikosti. Hlavně moc netlačit.

Papír 300 i 400 zrnitost pro začátek by měl být dostatečný. Na dokončení pak klidně i 1200 zrnitost. Ale chce to zkusit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 9:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1129
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
ja si kopyto na kuzel delal pomoci plechove sablony,nabrousene jako nuz,upnute do nozovky na soustruhu. pak jen dolestil smirkem slo to az moc pekne,jen toho bordelu...


Přílohy:
20160705_155308.jpg
20160705_155308.jpg [ 35.49 KiB | Zobrazeno 1046 krát ]

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 9:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.6.2010
Příspěvky: 639
Bydliště: Praha 10
doubravka píše:
ja si kopyto na kuzel delal pomoci plechove sablony,nabrousene jako nuz,upnute do nozovky na soustruhu. pak jen dolestil smirkem slo to az moc pekne,jen toho bordelu...

Máš to moc hezké. Dobrá odpověď na omezenou nabídku maketových kuželů.
Pat

_________________
Futaba T14SG
Sopwith Pup 1:6, Piper 1:6 clipped w., Bücker 133 Jungmeister


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 11:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1129
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
PatMat píše:
Máš to moc hezké. Dobrá odpověď na omezenou nabídku maketových kuželů.
Pat

me to tak poradil kamarad. pak je to natreno dvakrat laminovaci pryskyrici,prebrouseno,striknuto plnicem a zaformovano. formu mi delal V.Janko,prej abych se s tim moc nes.al. udelal mi i dva kuzely,dalsi uz jsem si vylaminoval sam,do spicky jsem zalepil duralovou spicku se zapustenim pro sroub a funguje to. :-) desku mam jen s drazkou po obvodu a chytam jen centralnim sroubem.rychly a jednoduchy. navic konecne po dvou letech mam na lavocce kuzel jaky tam ma byt.. :-D :-D


Přílohy:
20160731_143243.jpg
20160731_143243.jpg [ 52.04 KiB | Zobrazeno 979 krát ]
20160731_143254.jpg
20160731_143254.jpg [ 65.3 KiB | Zobrazeno 979 krát ]

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 11:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.6.2010
Příspěvky: 639
Bydliště: Praha 10
Nádhera, a to Saito za tím kuželem, taky super:-)
Pat

_________________
Futaba T14SG
Sopwith Pup 1:6, Piper 1:6 clipped w., Bücker 133 Jungmeister


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 15:59 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 30.9.2016
Příspěvky: 45
doubravka píše:
ja si kopyto na kuzel delal pomoci plechove sablony,nabrousene jako nuz,upnute do nozovky na soustruhu. pak jen dolestil smirkem slo to az moc pekne,jen toho bordelu...

prosím Tě a když to děláš tím plechem, nevytrhává se ten polystyren?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výroba vrtulového kuželu
PříspěvekNapsal: stř 05.10.2016 20:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1129
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
organak píše:
prosím Tě a když to děláš tím plechem, nevytrhává se ten polystyren?

chce to delat z tvrdeho extrudaku. soustruh roztocit co to da,ta sablona byla z 5mm plechu a nabrousena jednostranne,zespodu. a povrch byl jak detska prdelka..

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz