Reklama

Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 12.09.2016 0:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Zdravím všechny,

po začátcích s Betou bych se rád vrátil k létání a líbí se mi samokřídla.
Pokoukávám po něčem větším - MaxiSwift či HotWing 1200. Na pohodovější létání, asi i montáž kamery (ne FPV).
Jsem začátečník, vím, že se doporučují hodně tora, ale na mě je to moc "živé" :)

Potřeboval bych poradit s výběrem výbavy a pak hlavně pokud by se našla dobrá duše, která by pomohla dát model dohromady. Jsem z Plzně, ale samozřejmě do rozumné vzdálenosti dojedu.

Předem díky za každou odpověď. Honza

PříspěvekNapsal: pon 12.09.2016 7:54 
Mazák
Mazák

Cao, jsem z Plzně a TORO ti klidně ukážu, lítám tam 2čl i 3čl a na dvou je to pohodička. Učil jsem se na tom křídla a drží pekelně. A co upadlo spravilo trochu vteřiňáku a aktivátoru a byl jsem hned zas ve vzduchu

PříspěvekNapsal: pon 12.09.2016 8:06 
Mazák
Mazák

Lietam s torom900 každý týždeň, momentálne mám letovku 370g, nakoľko som menil prijímač a pridával 2 čidlá.
Pri takejto hmotnosti a správne nastavených výchylkách + expá 60% dokáže slušne zaletieť termiku.
Pípak mám nastavený na 400 m výšky.
Lietam na dvojčlánok 1700 a bežné večerné lety pred zotmením sú 5 a pol minúty motor /plný plyn/ a celkovo som vždy medzi 30-45 min. bez pristátia. Z baterky mám vyčerpaných asi 1000 mAh.
PS: samozrejme toro 900 neuvezie toľko ako maxiswift, ale ten je väčšinou doma. Je to už veľká, neskladná opacha, ktorá ak nie je zavesená, tak sa rada skrúti.

PříspěvekNapsal: pon 12.09.2016 8:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Obrázky: 34
Pokud se rozhodneš pro Maxíka, doporučuji udělat demotovatenlné na 2 kusy, jinak je to strašná neskladná plocha.
Na mém Maxíkovi jsem použil Turnigy D3536/5 1450KV Brushless Outrunner Motor, Propeller 9x6 Bone, ZIPPY Flightmax 2800mAh 3S1P 30C, HobbyKing 50A ESC 4A UBEC, tahle sestava je úplně v pohodě.
Foto mojí rozkládačky. Střed je z extrudovaného polyše, víc info najdeš ve vláknu o maxíkovi.