Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EzFly trainer
PříspěvekNapsal: úte 21.06.2016 16:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Jsem začátečník a hledal jsem odolný pomalý model pro létání na malém prostoru. Uvažoval jsem o LazyBee/FreeBee z EPP, prodává se i jako stavebnice. Pak jsem ale našel EzFly trainer, viz návod na fóru: http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... ght=ezyfli . Vydrží hodně, např. video na: https://www.youtube.com/watch?v=fJAi-MvJMnA . Tak jsem se rozhodl to zkusit.

Stavba byla jednoduchá, stačila 1 deska 10mm EPP od Pecka Model za 140 Kč. Dále jsem použil motor Emax CF 2805, aku 2S 450mAh, vrtule GWS H 6×3, regulátor 12A, 9g serva a pár drobností. Desky jsem slepoval CA, zepředu jen seřízl (viz foto s kočkou), žádné zabrušování do profilu. Letová váha 230g, rozpětí 800mm, plocha křídla 18dm2, celk. 22,6dm2.

Létá to lépe než jsem čekal, pomalu, bohatě stačí fotbalové hřiště, viz video jednoho z prvních letů. Opakuji, že jsem začátečník a zkoušel jsem odstartovat, udělat zatáčku a přistát.

Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Zkouška minimální rychlosti:

Podrobnější popis, další videa a fotografie jsou na https://premsvo.wordpress.com/ezfly-trainer/

Má tento model někdo další v ČR/SR?

Přílohy:
EzFly-1.jpg
EzFly-1.jpg [ 216.5 KiB | Zobrazeno 1950 krát ]
EzFly-5.jpg
EzFly-5.jpg [ 95.62 KiB | Zobrazeno 1950 krát ]

Předmět příspěvku: Re: EzFly trainer
PříspěvekNapsal: úte 21.06.2016 17:26 
Mazák
Mazák

Obrázky: 21
Ahoj. Skoro totez, akorat to vypada jako dracek. Postavil jsem to pro mladeho. Leta to super pomalu.

Profil Soukromé album  

PříspěvekNapsal: sob 22.10.2016 16:26 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Využil jsem nezorané pole a vyzkoušel věci, které jsem se bál dělat s EzFly na hřišti se stromy okolo - nejprve let ve větší výšce, byl mírný vítr 3 m/s:

Vzal jsem s sebou také pro porovnání SkySurferaX8:

Dále jsem zkusil "akrobacii" - EzFly by toho asi zvládl víc, ale já to zatím neumím.

Stručné srovnání mých modelů: