wroum píše:
ridil sem ostrou desetinu 4x4 s tuningem a motorem s 17 zavitama. akcelerace slusna a zabava s tim taky je, ale spalovak je proste spalovak. silnicni me neberou ani malo.
17 možná v 4x4, ale v poctivým autě je to dětem na hraní
Mne zase neberou tereny ani DTM, zato čistý silniční Pro 10, světlost tak 4 mm, motor 12x3 nebo 14x3 závitů a omezovač někde zu 60A
a protahovat vlásenky mezi mantinely
Pěkně nastavit tlumiče na bocích vzadu, torzní tyč a správné záklony a odklony vepředu.
Kdepak DTM, to zajezdí každej, ale s Pro 10 se to fakt muselo umět. Žádný slipper, žádný "bumper" vepředu, čistá technika umět tomu rozumět.
Jenže to už začalo jezdit tak rychle, že kdo netrénoval každý týden, tak byl bez šance a pořád něco rozbil...
Moje první auto, VAZ 2101 podle Kuneše jezdilo na ploché baterie 4,5 V rychlostí 8 km/h
Na webu mám i fotku
nojono, ale ja nemam zadny zavodni ambice a auto sem si koupil abych se nenudil az budu na letisti nabijet aku do era, takze offroad je nutnost a dalsi baterky by byly na obtiz. odklony, nastaveni tlumicu neresim, sem rad ze to jezdi a udrzbu delam jen tu nejnutnejsi