Autor |
Zpráva |
ovocid
|
Napsal: úte 13.01.2015 21:00 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 11.4.2013 Příspěvky: 22
|
Je vhodný pro začátek létání rc Panda sport nebo Easy Star vše od Multiplex. Moc díky za info i rady. M.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
hanessh4
|
Napsal: stř 14.01.2015 9:34 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 29.7.2013 Příspěvky: 117 Bydliště: Olomouc/Ostrava
|
Já začínal s easy starem II a můžu ho jen doporučit. Je nezáludný, sám se stabilizuje a hodně toho vydrží (tvrdší přistání). Motor má v bezpečí na pylonu. Panda sport bude náročnější na rychlost reakcí a přesnost, je menší a míň toho snese, ale nemám s ní zkušenost...
|
|
Nahoru |
|
|
bv9
|
Napsal: stř 14.01.2015 12:11 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.9.2013 Příspěvky: 285 Bydliště: Břeclav
|
Doporučil bych taky Easy Star. Jednak to letadlo celkem hodně odpustí, ale jak už bylo řečeno, motor je bezpečně schovaný na pylonu. Což spousta začátečníku při prvních čenichovkách ocenilo
_________________ Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: stř 14.01.2015 16:03 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1575 Bydliště: Letovice,ČR
|
Taky bych dal přednost Easymu.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
Bob-an
|
Napsal: čtv 12.03.2015 10:11 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 26.12.2011 Příspěvky: 9
|
takovy mozna blby dotaz - kdyz easystara jenom hodim a nepridam plyn, tak nejak doklouze par metru vzduchem a vicemene sam pristane, nebo to napali cumakem do zeme? To same pri velmi kratkem motorovem letu jen rovne - da se pocitat s tim ze pristane vicemene sam nebo je treba to pristani aktivne korigovat? Pristi vikend by mel bu ES2 doma tak premyslim nad optimalnimi prvnimi pokusy at to tatik nerozmlati nez se vubec nastavi trimy apod...
|
|
Nahoru |
|
|
jindraj
|
Napsal: čtv 12.03.2015 10:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.9.2013 Příspěvky: 1383 Bydliště: Praha, ČR Obrázky: 38
|
Bob-an píše: takovy mozna blby dotaz - kdyz easystara jenom hodim a nepridam plyn, tak nejak doklouze par metru vzduchem a vicemene sam pristane, nebo to napali cumakem do zeme? To same pri velmi kratkem motorovem letu jen rovne - da se pocitat s tim ze pristane vicemene sam nebo je treba to pristani aktivne korigovat? Pristi vikend by mel bu ES2 doma tak premyslim nad optimalnimi prvnimi pokusy at to tatik nerozmlati nez se vubec nastavi trimy apod... Easystar dle mé zkušenosti nijak moc rád ani elegantně z ruky neplachtí ... musel by být hodně nalehko. Jeho výhoda není ani tak v letovém projevu ale hlavně v tom, že když žuchne, neponičí si obvykle nic moc důležitého - pomuchlaný čumák zkrátka snáší bez reptání a obvykle letuschopný ihned nebo s minimálním úsilím. Nicméně když pak už jednou budeš ve vzduchu, tak doplachtit na zem samozřejmě dokáže (když je dobře vyvážen), jen na to potřebuje co jsem zkoušel víc rychlosti než hodíš nějak rovně a stabilně rukou
|
|
Nahoru |
|
|
automet
|
Napsal: čtv 12.03.2015 10:46 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.2.2014 Příspěvky: 1879 Bydliště: Blatnica, SR
|
Veľmi záleží pod akým uhlom ho hodíš a akou silou. Ak ho hodíš veľmi silno pod miernym uhlom k zemi /skoro rovno/ tak krídla začnú produkovať veľký vztlak, takže začne stúpať až kým nespomalí, potom sa zhúpne smerom dole aby zrýchlil, ale ak už nemá dostatočnú výšku tak vlastne spadne pod pádovou rýchlosťou. Ak ho hodíš pomaly, spadne pod miernym uhlom k zemi. Pre predstavu ti to napíšem tak, že ak plachtíš bez motoru, zrovnáš ho na pristávaciu plochu a pustíš kniple, tak sám pekne sadne bez zásahu do riadenia. Pri zakĺzaní takmer vždy koriguješ riadenie práve pred uvedeným javom, čo som písal hore. Jednoducho ak vidím že som ho hodil prirýchlo, tak pri vyplávaní smerom hore trochu potlačím aby som nespomalil ak príliš pomaly, tak trošku pritiahnem ak som stále nad pádovou rýchlosťou.
|
|
Nahoru |
|
|
Funfly
|
Napsal: pon 23.03.2015 15:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 1.7.2012 Příspěvky: 120 Bydliště: Kousek za Turnovem
|
Zdar lidi. Pylon u větroně nad křídlem v tažném uspořádání nebo tlačném se sklopkou? Bavíme se o 3m eru do 1,5kg v elektroverzi. Díky za názory.
_________________ Fšechny páčky do zatáčky :o) www.j3d.cz
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaHradec
|
Napsal: úte 12.05.2015 11:25 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 11.5.2015 Příspěvky: 6 Bydliště: J. Hradec
|
Já mám u cvičného větroně Vega 2,5m sklopku v čumáku a dobrý. U jednoho kdysi jsem měl i spalovák MVVS 2cm s měkou vrtulí a dobrý Kamarád má nějakého cca 1,5m větroně taky se sklopkou v čumáku a dobrý, S pilonem mám Donalda v tažném provedení, ale na to není potřeba sklopka létá dobře. Takže budem stavět dalšího Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Dargen
|
Napsal: úte 02.06.2015 15:31 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.5.2014 Příspěvky: 49 Bydliště: Ostrava - Poruba Obrázky: 3
|
Zdravím, Chtěl bych se zeptat, co použít na vyosení motoru? Otvory na přepážce jsou ve tvaru X, stačí vypodložit pravý horní otvor a na něj přišroubovat motor (z pohledu na hřídel)? Stačí na vypodložit matičkou nbo několik podložek?
_________________ Requiescant in aerem
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: úte 11.08.2015 10:16 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Mám Easystar 2 a po havárii (utržený pylon a zalepený zpět) mi táhne při zapnutém morotu hrozně doprava a taky se naklání. Musím tedy upravit vyosení motoru, jen nevím, na jakou stranu. Zvětšit, nebo zmenšit úhel? Poradí mi někdo?
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
|
|
Nahoru |
|
|
Bartn
|
Napsal: úte 11.08.2015 14:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.9.2010 Příspěvky: 473 Bydliště: Trutnov Obrázky: 13
|
Na druhou stranu než táhne motor. Při pohledu ze zadu by měla osa motoru směřovat vlevo. Velikost vyosení udělej zkusmo a podle potřeby upravuj. Pokud to není způsobeno jinou příčinou než špatným přilepením pylonu motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: úte 11.08.2015 19:29 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Koupil jsem LiPolky od Hořejšího a u každé z nich byl placatý plastový háček s plastovým šroubem.
Nevíte někdo, k čemu má ta věc sloužit?
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: stř 26.08.2015 21:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Lidi, klasický Dive test... Když mi letadlo vyplave, tak má těžiště příliš vpředu (dle obrázků z webu).... A to znamená, že je příliš těžký předek, nebo příliš lehký předek? Já bych řekl z logiky věci, že příliš těžký, takže baterii asi posunout dozadu, ano? Díky. Edit* už jsem na to přišel sám. Těžký čumák, baterii dozadu...
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
Naposledy upravil jimi-m dne stř 26.08.2015 22:02, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: stř 26.08.2015 21:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Dargen píše: Zdravím, Chtěl bych se zeptat, co použít na vyosení motoru? Otvory na přepážce jsou ve tvaru X, stačí vypodložit pravý horní otvor a na něj přišroubovat motor (z pohledu na hřídel)? Stačí na vypodložit matičkou nbo několik podložek? Pokud chceš vyosit pouze do strany, musíš podložit obě díry na konkrétní straně. Pokud bys dal podložku jen nahoru nebo jen dolů, tak by sis hnul s osou i ve svislém směru...
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|