Autor |
Zpráva |
jio
|
Napsal: ned 20.10.2013 21:32 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.8.2005 Příspěvky: 4945 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Pokud je to skutečně vývrtka, tak by se měl model obvykle srovnat sám po puštění kniplů. Co dělat? - zmenšit výchylky - létat výše abys měl dost času na natrénování vývrtky a teprve pak létat níže
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
BKSL
|
Napsal: ned 20.10.2013 21:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.12.2012 Příspěvky: 318 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
jio píše: - létat výše abys měl dost času na natrénování vývrtky a teprve pak létat níže To ale ide tak rychlo k zemi ze by som na trening potreboval 10 takych lietadiel . Chcel by som vediet co mam robit s kniplami, arcus sport sa isto sam nezrovna.
_________________ RC glider Fling MiniCorado Daidalos 230
|
|
Nahoru |
|
|
Argo22
|
Napsal: pon 21.10.2013 11:59 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.3.2011 Příspěvky: 468 Bydliště: Brno a Vyškov
|
no u akrobata vetsinou pustim motor a dokontruju kridelkama plus taham i vyskovku
_________________ nema to kridla a prece to leti
|
|
Nahoru |
|
|
BKSL
|
Napsal: pon 21.10.2013 12:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.12.2012 Příspěvky: 318 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
Nasiel som jeden postup z velkych lietadiel pre vybratie vyvrtky: 1. Vychylit maximalne smerovku (nie kridelka) do opacneho smeru ako je vyvrtka a naplno potlacit vyskovku (paka dopredu) 2. Pockat na zastavenie rotacie (mozu to byt az 2 otacky) 3. Vratit smerovku do neutralu 4. Potiahnutim vyskovky (paka dozadu) vybrat strmhlavy let do ktoreho sme sa vyssie uvedenym postupom dostali Original: http://www.marecek.cz/view.php?cisloclanku=2005013101
_________________ RC glider Fling MiniCorado Daidalos 230
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: pon 21.10.2013 13:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
pby
|
Napsal: čtv 28.11.2013 19:02 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 7.10.2013 Příspěvky: 61 Bydliště: Sedlčansko-Rovina
|
Ahoj, jsem trochu na vážkách s dovažováním samokřídla. Jedná se o Hotwing 1000. Nikdy jsem samokřídlo nestavěl, a po nainstalování všech komponent krom aku to ještě pořád při mírném hození mělo snahu klouznout - jen doma v pokoji !! Po instalaci baterie 2S to už padá na čumák. Těžiště - dle manuálu 160mm od špice jsem zkusmo dovážil na 55gramů !! . S tímhle závažím je na těch 160mm naprosto rovně. Vyrobce doporučuje 3S a rozdíl v hmotnosti je kolem těch 50-70 gramů, ale stejně jsem trochu po*****j. Mám strach to hodit. Je mi jasné, že potřebuje rychlost, ale stejně - předchozí Pegas od VA mi krásně pluje i při minimální rychlosti. Je to OK ?? Děkuju.
|
|
Nahoru |
|
|
Argo22
|
Napsal: pát 13.12.2013 14:05 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.3.2011 Příspěvky: 468 Bydliště: Brno a Vyškov
|
z myho pohledu je teda lepsi mit misto pasivni zateze - olova radsi vetsi baterku
_________________ nema to kridla a prece to leti
|
|
Nahoru |
|
|
zdekar
|
Napsal: pát 13.12.2013 15:14 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 20.4.2008 Příspěvky: 2204 Bydliště: Královéhradecký kraj
|
1) Co doporučuje výrobce ignoruj a radši si to přepočítej sám, kde má být těžiště Tenhle prográmek je na to dobrej: http://home.arcor.de/d_meissner/schwerp.htm (hned ten první - je ale v angličtině nebo němčině) 2) Baterku dávej až na konec a umísti ji tak, aby ti to celé dovážila. Pokud je moc lehká a musel bys přidat zátěž, tak radši dej větší baterku (tedy 3S, ale větší kapacitu). 3) Pokud máš těžiště správně, tak to zaklouzávání bych nechal až do vzduchu. Vystoupat si tak 100m, vypnout motor a zkoušet klouzat. Může být těžiště dobře a stejně to bude padat za letu na čumák, pak je potřeba trochu zvýhnout elevony
_________________ OPTIC 6 2,4Ghz Assan
|
|
Nahoru |
|
|
Lněnička
|
Napsal: pát 13.12.2013 16:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 18.8.2011 Příspěvky: 450
Blog: Zobrazit blog (1)
|
pby, když jsi nikdy samokřídlo nestavěl, tak si o tom nejdříve něco přečti. Literatury je dost. Například v našem magazínu Akademie letectví v článku z 6.12.2011 o samokřídlech. adresa toho magazínu, který vychází již 6. rok, pokud to nevíš, je: http://www.airspace.cz/akademie_letectvi/Je toho nyní cca 1 400 stran obrázků, textu, fotek, diagramů a pod. Jsou tu také nějaké gramotné knížky o aviatice, včetně modelů letadel. J.Lněnička
|
|
Nahoru |
|
|
pby
|
Napsal: pát 13.12.2013 18:58 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 7.10.2013 Příspěvky: 61 Bydliště: Sedlčansko-Rovina
|
Děkuji za reakce . Baterku jsem dal tuhle, protože zbyla - celé je to osazené tím co zbylo. A určitě bude pro začátečníka lepší línější éro. Víc na čumák taky nejde dát - tedy je jasné, že buď olovo, nebo větší aku, já tedy zatím volím olovo. Věř, nebo nevěř, opravdu jsem lecos přečetl. Chybí mi praxe. A studijní materiál vítám, díky. @zdekar - to jsem asi potřeboval slyšet (věřím, že Hacker má těžiště vyznačené dostatečně přesně - na to jsem to dovážil - teď už jen najít odvahu a zahodit ).
|
|
Nahoru |
|
|
Argo22
|
Napsal: pát 13.12.2013 23:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.3.2011 Příspěvky: 468 Bydliště: Brno a Vyškov
|
v tom by byl ten 3 clanek lepsi vetsi vykon aspon...
_________________ nema to kridla a prece to leti
|
|
Nahoru |
|
|
fajntomik
|
Napsal: pát 14.03.2014 22:47 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 5.11.2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Zlín Obrázky: 2
|
Mel bych jeden dotaz. Koupil jsem Katanu 50 od hangaru 9 a chtěl bych do toho benzínový motor na klasický benzín. V manualu je předepsaný 8.5 nitro 2t. Jaky motor by byl vhodny krom nitra. Diky
|
|
Nahoru |
|
|
pikus 1
|
Napsal: stř 19.03.2014 14:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2008 Příspěvky: 1328 Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 30
|
fajntomik píše: Mel bych jeden dotaz. Koupil jsem Katanu 50 od hangaru 9 a chtěl bych do toho benzínový motor na klasický benzín. V manualu je předepsaný 8.5 nitro 2t. Jaky motor by byl vhodny krom nitra. Diky Jediný vhodný motor pro ten to model je elektro pohon. V této velikosti modelu to jak žhavíkem nebo benzínem zabiješ. Proč? Těžký a nevýkoný...
_________________ K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
|
|
Nahoru |
|
|
fajntomik
|
Napsal: stř 19.03.2014 20:22 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 5.11.2011 Příspěvky: 30 Bydliště: Zlín Obrázky: 2
|
Mám tam elektro motor ale zdá se mi ze to nema ten tah na akrobace a kdyz se divam s ekonomicke stranky tak alektrika je draha.
|
|
Nahoru |
|
|
pikus 1
|
Napsal: pát 21.03.2014 19:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2008 Příspěvky: 1328 Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 30
|
fajntomik píše: Mám tam elektro motor ale zdá se mi ze to nema ten tah na akrobace a kdyz se divam s ekonomicke stranky tak alektrika je draha. Tak záleží jaký máš použit setup.... Co se týče ceny, tak u této velikosti s el. pohonem je to absolutně v pohodě
_________________ K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|