Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 105 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Poraďte s jakým modelem začít..
PříspěvekNapsal: pon 04.06.2012 19:33 
Nováček serveru
Nováček serveru

DŮLEŽITÝ JE JEN BOD 3 :wink:

Ahoj, vím jak dokáží být některá fóra nepřátelská vůči úplným (hloupým, líným, naivním) začátečníkům, tak se vás pokusím naštvat co nejmíň :lol: . Jen pro pořádek, procházel jsem většinu Sticky témat i odkazů a četl nějaké informace (ne dost). Jsem úplným začátečníkem v oblasti RC i modelařině, jsem VŠ student a RC mě prostě láká asi tak, jako to lákalo než jste začli každého z vás.

Mým snem a dlouhodobým cílem je si postavit FPV nebo alespoň záznamovou trikoptéru dle rcexplorer.se:
http://www.getfpv.com/tricopter/pro-tricopter-delrin-kit-black.html . Začínám totiž bakalářské studium kybernetiky a rád bych si hrál okolo automaticky řízeného letu, stabilizace, GPS fixace a podobných věcí souvisejících i s mým oborem.

Asi jsem správně odhadnul, že by nebylo nejlepší trikoptérou začínat. Protože jsem finančně omezený (jako asi spoustu dalších lidí), rozhodl jsem se začít postupně nakupovat věci, které budu používat i dál.

1. Asi chyba, koupil jsem bazarové Spektrum dx6i, zatím mi ještě nepřišlo, takže nevím v jakém je stavu, ale už jsem se tu stačil vyděsit, když jsem se dočetl jaká je to hrůza a šmejd. Tak uvidím až přijde, přinejhorším to pošlu dalšímu šťastlivci a zkusím něco od Turnigy v podobné cenové relaci.

2. Rovnou se tedy ptám, jaké další věci nemá cenu kupovat z bazaru. Napadá mě, že třeba akumulátory z druhé ruky je nesmysl kupovat. Nějaká druhá podobná riziková věc?