Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 22:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.4.2012
Příspěvky: 1156
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
coro píše:
Chlapi ono to je mimo tému, ale mne sa zdá že tie videá sú príliš rozmazané - nemáte to rozostrené alebo zaprasený objektív?


Spíš bych to viděl na rozptyl kvality. Brácha musel první kamerku vrátit,byla to ještě větší mazanice...
808mička verze 16 lze po otevření doostřit při funkci webkamera. Tohle je verze 3...

http://youtu.be/sSg-8ktRq4U

_________________
10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 22:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.2.2008
Příspěvky: 689
Bydliště: Skalice nad Svitavou
Lítám s Mezkem z této série. Celkem rychlý, spíš živý a nepříliš stabilní. Odhod z ruky je trošku boj. Přistání jde bez motoru, ale na rychlosti. Jinak padne po křídle. Je lepší mít to na dobrým vysílači, kvůli preciznímu nastavení velikosti výchylek a expo se taky snese. Setovka k tomu dodávána to neumí a tak to dělá trošku problém. Výkon motoru je mírně podmaketový, tu svíčku by to sneslo delší.
Zkrátka vyžaduje furt pilotovat.

_________________
MENTOR,Tiger, Experience, PROXIMA II,STEEN SKYBOLT, Sprinter


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: úte 01.05.2012 19:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.2006
Příspěvky: 9047
Bydliště: Bratislava dnv SK
Ešte by som skúsil jednu otázku - nepozná niekto spôsob, ako na rezanom EPP dosiahnuť povrch ako majú elaporové modely odstreknuté v negatívnej forme?
- Niečo pružné, pritom húževnaté, odolné, a relatívne hladké (ale nejde o vyrovnanie povrchu, guličky majú význam..), a aby to na EPP/PP dokonale držalo?
Lebo v prípade že ano tak lm-modelshop.cz by u mňa asi jasne zvíťazil, ale ak nie tak som stále viac nalomený na ten mpx dogfighter.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: úte 01.05.2012 21:17 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20846
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
coro píše:
.... spôsob, ako na rezanom EPP dosiahnuť povrch ......

da se tomu trochu priblizit prezehlenim, delal jsem to zehlickou nastavenou myslim na 2 puntiky a ne tahat, ale kolebat po povrchu. Ero po zakroku i znatelne zrychlilo.

_________________
jyrry.webnode.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: ned 13.05.2012 22:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.4.2012
Příspěvky: 1156
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Chtěl bych se zeptat zkušenějších kolegů na příčinu jednoho problému. Když mírně potlačím výškovku, letoun se mi nejprve vyhoupne nahoru a až při větším potlačení začne klesat. Servo výškovky je nějak citlivé a neklidné na počátku pohybu. Kde myslíte, že může být problém? Souprava je setovka Cadet 4. Díky!

_________________
10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 14.05.2012 7:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 614
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
A když na páčku na vysílači položíš prst, necuká to servo?
Mě to dělal potenciometr.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 14.05.2012 8:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.5.2006
Příspěvky: 9047
Bydliště: Bratislava dnv SK
sechy píše:
A když na páčku na vysílači položíš prst, necuká to servo?
Mě to dělal potenciometr.

Pravdepodobnejšie je že to robí potenciometer serva, ale samozrejme môže to byť aj vysielač. Najjednoduchšie vyskúšať prehodiť v príjmači s iným servom a pozrieť ktoré poskakuje.. To servo sa mení výrazne jenoduchšie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 14.05.2012 8:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.4.2012
Příspěvky: 1156
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
sechy píše:
A když na páčku na vysílači položíš prst, necuká to servo?
Mě to dělal potenciometr.


Děkuju za tip. Zkusím to. Spíš jsem si všiml toho cukání při onom potlačení výškovky, tedy při 15% vychýlení páčky.

_________________
10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pon 14.05.2012 20:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 614
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
Jestli to bude nakonec ten potenciometr, tak je to na záruku.
Mě to uznaly


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: úte 15.05.2012 21:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.4.2012
Příspěvky: 1156
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
sechy píše:
Jestli to bude nakonec ten potenciometr, tak je to na záruku


No, tlačil jsem na páčku a nic. Ale při úplně malých výchylkách nahoru-dolů to zase trochu škubalo. Nevím, možná když jsem na páčku tlačil a hýbal s ní, zdálo se mi to klidnější. Každopádně to zakmitávání je znát za letu, potlačím a nos se mi nejprve zvedne, potlačím víc a až pak klesám. Mám nastavené přepákování na co nejmenší výchylky. Být to přepákované "do ostra", asi by to bylo horší.

_________________
10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: pát 18.05.2012 22:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 614
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
A zkoušel jsi přepojit na ten kanál jiný servo?
Zkus prohodit směrovku a výškovku.
Pokud to nebude cukat tak to je servem


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: sob 19.05.2012 22:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.4.2012
Příspěvky: 1156
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
sechy píše:
A zkoušel jsi přepojit na ten kanál jiný servo?
Zkus prohodit směrovku a výškovku.
Pokud to nebude cukat tak to je servem


Zkusil jsem to prohodit. Směrovku a výškovku. Pro změnu cukala směrovka. Takže chyba vysílače? Reklamace... :(

_________________
10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: ned 20.05.2012 8:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.3.2012
Příspěvky: 652
Bydliště: Pardubice, HK, Plzeň
Obrázky: 37
miťo píše:
Takže chyba vysílače? Reklamace... :(

V poho já reklamoval Cadeta včera. Pořád se roztrimovával a křidélka si občas trochu mávla jen tak, pro legraci. Přidal jsem k tomu i příjímač a regulátor, protože mi Beta 1400 pípá a motor, protože má vůli v ložiskách a celé letadlo nehezky vibrovalo.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: ned 20.05.2012 13:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.5.2011
Příspěvky: 614
Bydliště: Ledeč nad Sázavou
Určitě jim to pošli.
Ale pokud to neuznají, tak bych do toho neinvestoval
a pořídil něco lepšího


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baby Warbirds by PELIKAN
PříspěvekNapsal: úte 05.06.2012 10:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 12.12.2009
Příspěvky: 542
Před nedávnem jsem si ze série Baby Warbirds koupil Spitfira ARF. Bohužel zpracování modelu bylo hrozné - zkroucená SOP a křídlo, výsostné znaky nekopírující povrch, kabely serv křidélek vystupující nad povrch křídla z důvodu mělkých drážek, trup slepený tak, že v celé dělící rovině byla asi 1,5 mm mezera, místo polyamidových šroubů na upevnění křídla byly přiloženy obyčejné kovové vruty, k přilepení VOP přiloženo "no name" lepidlo, bez jakýchkoliv údajů o době schnutí, jak uvolnit bez násilí vrtulový kužel pro upevnění vrtule jsem se dověděl na youtube, jak upevnit pohonný aku v dutině trupu, aby se neuvolnil a zároveň model vyvážil, taky nikde. Nicméně po vyřešení těchto "drobností" mohu konstatovat, že jde o velice poslušný a realisticky létající model. Ve vzduchu je to dokonalá imitace velkého vzoru. Základní zásadou je mít něco nalétáno se stihačkou ovládanou křidélky (nejlépe od LM Model) a nepřemýšlet kde je napravo nebo nalevo a vědět co chci ve vzduchu dělat. Model zvládne zatáčky s náklonem pylonového speciálu, ale je třeba stále pracovat s plynem a kormidly. Vzhledem k velikosti modelu je třeba umět létat na malém prostoru, neboť lze velmi snadno při vzdálení modelu ztratit představu o jeho poloze. Přistání klouzavým letem s vypnutým motorem není žádný problém, ale opět je třeba mít cvik v rozpočtu na přistání. Je třeba se nebát klidně přiblížení na přistání zopakovat, pakliže jste "dlouzí" nebo "krátcí" na přistání a hrozí tvrdé přistání, protože je model od vás daleko. To je možné tak, že model je ještě dostatečně vysoko nad zemí, přidáte plný plyn a přiblížení zopakujete. V žádném případě nedoporučuji točit zatáčky se zastaveným motorem nebo na malé rychlosti-model spolehlivě přejde do vývrtky. Při létání v rozumné vzdálenosti od sebe je model velmi dobře čitelný. Osobně považuji ovládání SOP za zbytečné u takto velkého/malého modelu (pakliže nestartujete ze země) neboť model lze bez problémů řídit pouze křidélky a VOP. Nedoporučuji s modelem létat při obloze zatažené šedými mraky-barva oblohy spolu s kamufláží modelu může snadno vést ke ztrátě orientace (snad by to vyřešily invazní pruhy na horních nebo spodních plochách křídla pro lepší orientaci). Model zvládne lety i v mírném větru, ale na úkor realismu letu. Jak jsem již výše psal, části modelu byly zkroucené. Aby první start nebyl posledním, je třeba zkompletovat model souměrný a nezkroucený. Nastavení křídla a VOP by mělo být u stihačky "nula". Výrobce mírně vyosil motor doprava, potlačení motoru je nulové. Před prvním startem jsem pro lepší stabilitu modelu nastavil křidélka tak, aby byla vychýlena cca 1 stupeň nahoru. Samozřejmou podmínkou úspěchu je vyvážení modelu (těžiště odpovídá údaji v návodu). Při vypuštění z ruky je třeba se nebát-plyn dát naplno a model s mírným náklonem doprava a přídí lehce nahoru hodit vpřed. Teprve až získá rychlost a výšku cca 15-25 metrů je možné točit opatrně zatáčku. Myslím, že zde neplatí pravidlo o malém jedovatém modelu. Rozměrově i hmotnostně lze Spitfira srovnat se stejným typem jako dělá Alfamodel. Na rozdíl od Alfamodelu je baby Spitfire nesrovnatelně odolnější díky tomu, že je z EPP, není třeba nic dokupovat (serva, motor, regulátor). Letový projev obou modelů je identický. "Nevýhodou" baby Spitfira proti Alfamodelu je, že do EPP nejspíš nepůjde instalovat zatahovací podvozek...

_________________
Myšlenka,kterou nelze vyjádřit stručně, nezasluhuje, aby byla vůbec vyslovena.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz