jio píše:
Jo, vím
že to tam znáš.
U mě je ale důležité to slovo "
občas".
Uryvek claku z odkazu píše:
Ten ztracený model má ale pro mě 5 poučení:
1) Uvědomil jsem si pro příště, že než bojovat s neviditelností modelu až do konce, je asi lepší řešení stáhnout plyn a poslat model do vývrtky dokud je ještě čas. Krátce nad zemí ho z vývrtky vysvobodit a modlit se ať to dopadne dobře. Ztráta modelu obvykle příjde dráž než jeho úmyslné přizemnění. Takže to je jen takové memento pro případné čtenáře těchto plků. Snad se poučí na cizím příkladu, jak se to nemělo dělat.
Letal jsem se svym prvnim Easygliderem, a ze skusim vyletetet poradne vysoko koukal jsem stridave na oblohu na ero a na obrazovku radia na telemerii posledni co sem videl byl udaj 450m vejsky pri naslednem pohledu na nebe EG nikde, tak sem stahl plyn navedl do vyvrtky (ale asi moc razantne) za nejakych mozna 7 vterin se neobevil EG ale hlaseni telemerie strata signalu. Za dalsich asi 30 vterin se obevil bily kour v poli daleko predenou, a jeste ze tak jinak bych torzo jiky nenasel.
Ty dve mista co doporucil Jio asi urcite zkusime.
Na vrchu nad lipinskou zkratkou (fandove Ecce Homo budou znat) letame taky, i to svahovani jsme zkousely ale Radian nebo spis my jsme to neumely a to fucelo krasne od Šternberka.