Kuba78 píše:
ano, maximum co jsem docilil pri mereni na zemi bylo 35,5A na zacatku. Byl to staticky test, pustit na plny plyn a vyzdimat baterku, meril jsem si cas za jak dlouho ji vyzdimam abych si zkalibrovat stopky.. po chvili to samozrejme klesa, ale je to spis baterkou a bez problemu nad 30A po desitky vterin. Ale spotreba za letu bude urcite o neco mensi, akorat jsem byl zatim jen liny hodit do toho MUI a merit za letu (musel bych vykuchat mgps a prehodit to).
Regl to dava, alespon zatim.. od toho mereni jsou to desitky letu. je tam dobre chlazen celkem - je ve vyrezu ktery je otevreny do obou nasavacich kanalu takze kolem proudi vzduch.
S tím chlazením se mi to moc nezdá, já v těch gondolách vidím sice podlouhlé ale tuze uzounké vodorovné štěrbinky po obou stranách vnitřních stěn trupu v místě umístění regulátoru, těma toho moc neprofoukne. Skoro bych měl chuť prorazit v těch vnitřních stěnách pořádné aspoň 10mm široké chladící otvory, protože mně se tam ten regulátor spíš zdá naopak dost uzavřený, a z prostoru kabiny se mu taky moc vzduchu nedostane. Nezkoušel tu už někdo ty chladící štěrbiny pro regulátor pořádně zvětšit?