Pravidla fóra
Pro modely do 250g.
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ingwarr
|
Napsal: pon 12.07.2021 9:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
Tiež som chcel občas polietať z niečím malým. Doma mám od svojich 17 rokov model Tourist na CO² prerabka pôvodného trupu na elektro nepripadala v úvahu. Jediné čo som použil z pôvodného modelu sú krídla,proporcie trupu vyskovky a smerovky. Trup je z XPS, smerovka a vyškovka balza. Jediné čo by to chcelo, je doladiť vyosenie motora. Na plný plyn sa stáva na "zadné" Ak sa ulahodí plyn je to v pohode na kľudne poletovanie okolo hlavy aj trochu ďalej.
Přílohy: |
IMG_20210712_101732.jpg [ 69.65 KiB | Zobrazeno 7467 krát ]
|
IMG_20210712_101749.jpg [ 75.45 KiB | Zobrazeno 7467 krát ]
|
IMG_20210712_101916.jpg [ 67.51 KiB | Zobrazeno 7467 krát ]
|
|
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
sozda
|
Napsal: pon 12.07.2021 12:05 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 12.1.2014 Příspěvky: 143
|
Zdravím, tyhle malé poletuchy, většinou potřebují hodně potlačit motor, někdy -5;-7° pak se chovají způsobně a někdy také nakroutit negativy na křídlech většinou stačí 2° to potom lépe zvládají zatáčky. Před lety jsem předělal z gumáka od FSK -Leunardo na R/C; letadlo přibližné velikosti jako Tourist a seřízení - křídlo +1°, výškovka -0 ; motor -7° a doprava 3° a ovládání SVM. Při vytrimování do velké pravé zatáčky se ani řídit nemuselo to létalo samo. Krásně to létalo v letní podvečerní termice. Letu zdar
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: kaplik a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|