Jiri
|
Napsal: stř 08.09.2021 20:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.2.2006 Příspěvky: 1205 Bydliště: Praha, Sobín Obrázky: 3
|
Ale musíš uznat, že je to silně návykové. Přeseknuté šňůry jem nahrazoval vlečným lankem od Graupnera, kupováno v Profi Model
_________________ Símův axiom: Každý signál se zlepší, připojíme - li anténu
|
|
Nahoru |
|
|
JFV
|
Napsal: stř 08.09.2021 21:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.3.2010 Příspěvky: 686 Bydliště: Ostrava
|
Ano je to úplně jiné létání než na jaké jsem byl dosud zvyklý No a seklou šňůru chci nahradit nějakou rybářskou kevlarovkou. Ta by snad mohla vrtuli odolat
|
|
Nahoru |
|
|
JFV
|
Napsal: úte 12.10.2021 12:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.3.2010 Příspěvky: 686 Bydliště: Ostrava
|
No a včera se dostavila první letová krizovka (samozřejmě nepočítám to třískání o zem než jsem přišel na to jak to dostat do vzduchu ). Při letu v cca 20 metrech se mi "zlomil" padák na jednom konci a následovala spirála k zemi. Naštěstí se padák zhruba pět metrů nad zemí znovu nafouknul, ale bylo to o fous Proč ke "zlomení" padáku došlo netuším. Foukal lehce vítr, který docela často měnil směr a měl jsem pocit, že se i trhají termické bubliny. Předpokládám, že jsem tomu pomohl nějakým necitlivým zásahem do řízení v tu "pravou" chvíli. Druhé kolo létání v podvečer, kdy už foukal jen vánek bez změny směru, to byla opět pohodička. Asi bych měl létat jen v podvečerním oleji, ale ono se to těžko dodržuje, když jsou baterky nachystané a přece jen to nevypadá tak hrozně že?
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: stř 13.10.2021 6:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Ahoj , to co popisuješ je úplně normální, když lítáš v nějakém vzdušném bordelu . Singl skin je v pohodě, ten to rozchodí skoro sám . Jediné co můžu poradit, když je vzduch rozbitý, tak za to moc netahat a snažit se celkově lítat trošku rychleji . On je pak ten vrchlík méně háklivý k nějakým kolapsům .
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
Jiri
|
Napsal: stř 13.10.2021 10:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.2.2006 Příspěvky: 1205 Bydliště: Praha, Sobín Obrázky: 3
|
Už se mi taky stalo, ale vždy se dalo napravit, jak je tu někde detailně popsáno, trochu přibrzdit a pumpovat. Pokud reaguješ rychle, ani do spirály nejde. A myslím, že na to taky má vliv hmotnost zátěže, při lehčí se to stávalo častěji, se stávající 1,8kg už minimálně.
_________________ Símův axiom: Každý signál se zlepší, připojíme - li anténu
|
|
Nahoru |
|
|
Joker
|
Napsal: pát 22.10.2021 17:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 888 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, po roce a půl jsem s tím začal létat. Ale zaboha to nemůžu dostat do vzduchu z ruky. Vždy jen ze země. Z ruky to vždycky spadne dolů. Jos
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: sob 23.10.2021 11:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Joker píše: Zdravím, po roce a půl jsem s tím začal létat. Ale zaboha to nemůžu dostat do vzduchu z ruky. Vždy jen ze země. Z ruky to vždycky spadne dolů. Jos Ahoj nechci se rozepisovat. Podívej se tady a snad Ti to pomůže. https://cefics.com/aktuelles/rc-paragli ... r-starten/
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
YenyaKas
|
Napsal: sob 23.10.2021 20:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2017 Příspěvky: 1339 Bydliště: Brno
|
Joker píše: Zdravím, po roce a půl jsem s tím začal létat. Ale zaboha to nemůžu dostat do vzduchu z ruky. Vždy jen ze země. Z ruky to vždycky spadne dolů. Jos Nemůžou být příliš přitažené řidičky? Já jsem podstatnou část problémů se startama vyřešil tím, že jsem uvolnil řidičky tak, aby cca první centimetr chodu ruky (páky serva) nedělal nic, a řízení zabralo teprve pak. Do té doby to nějak nechtělo nafukovat vrchlík, furt to někam padalo, a tak vůbec. Ale jestli to startuje ze země (to jsem nikdy nezkoušel, nemám dost rovnou zem), tak možná bude problém jinde.
_________________ Sky Surfer; HK Paraglide; DYI: samokřídlo Ita, elektrovětroň Kaze, delta Quasar3D; FlySky i6
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: sob 23.10.2021 21:40 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
YenyaKas píše: Ale jestli to startuje ze země (to jsem nikdy nezkoušel, nemám dost rovnou zem), tak možná bude problém jinde. Ze země a z ruky je to úplně jiný příběh. Z ruky na to musíš mít techniku, není to jako hodit normální eroplán... Ale seřízení pro start z ruky a start ze země je jiné. Start z ruky vychází ze situace stejné jako za letu - padák nad krosnou. Při startu ze země je padák za krosnou. A to není totéž. Bez problémů jsem s FLAIR startoval ze země, než jsem pořádně doladil let. A pak to ze země přestalo startovat - padák nevyběhl nahoru a fungoval jen jako brzdící. Až později jsem to odhalil. Za letu jsou ruce v klidu asi dva cm před hrazdou, zhruba v její výšce. Jenže při startu ze země a padákem za krosnou nejsou ruce na úrovni hrazdy, ale dva cm před ní. Tím jsou řidičky vlastně o ty dva cm stažené, vrchlík je přibržděný a jednoduše nevyběhne nad krosnu. Je třeba si ověřit, jak se mění geometrie vztahu závěs/řidičky při změně polohy vrchlíku nad/za krosnou.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|