MartinMartin píše:zdzd jak vůbec létá Infinity, pokud vím tak jsi tu o něm nepsal, krom toho že jsi jej pořídil. Sám jsem o něm jednu dobu uvažoval.
Hlavně mně zajímá jak to létá ve vzdušném bordelu
Ale psal:
viewtopic.php?f=150&t=85905&start=15Od té doby nějaké změny, po konzultaci s Honzou na Rané jsem změnil řízení na podobné FLAIRu - v netrálu téměř odbržděno, směr a přitažení tahá naplno. Tedy v podstatě klasický paramix.
V bordelu moc nelétám, nicméně jednou jsem do něčeho vletěl (ještě ne s úplně doladěným nastavením) a to byla rychlovka. Náběžka se přehodila dolů pod padák a z fleku jsem byl na zemi - měl jsem výšku asi 15m, a to byl mžik.
Originál krosnu jsem upravoval, což byl docela boj. Mám tam Leopard, který je o něco delší než původní motor. Vrtule tedy byla pár mm za kruhem a při nezdařeném startu vždycky nahrábla šňůry a posekala je. Rekord byl pět najednou. Předělat to byl docela záběr. Motor byl našroubovaný zezadu NA přepážce, já ho potřeboval posunout dopředu POD přepážku. To znamenalo do přepážky vyklovat díru aby prošel celý motor a do pilota zepředu provrtat díry pro šroubovák. Kdo někdy zpracovával nerez tak ví. Kobaltové vrtáky, diamantové kotoučky... Ale stálo to za to. Od té doby ani jedna seklá šňůra.
Jinak pilot na krosně má roztažené ruce, což je dobře, protože na ně napadá a neničí tím serva. Na druhou stranu je to komplikace v motorovém letu, protože reakčním momentem vrtule se pilot naklání doleva a tím tam pak jde celý padák. Zatočit doprava pod vyšším plynem je problém. Řeším to mixem plynu do rukou. Už je to mnohem lepší, ale pořád je to ještě cítit. Honza to řeší tím, že před zatáčkou doprava ubere plyn, padák nakloní doprava a přidáním plynu ho následně "oběhne" ve správném směru.
Jak už je uvedeno výše, Infinity je rychlejší a má lepší kluz než FLAIR. Na druhou stranu méně stoupá a zatím si s tím ani nedovolím tak utažené zatáčky. Každý má něco. FLAIR je celkem blbuvzdorný single a pokud pracuješ citlivě s plynem tak i realisticky letí. Infinity vypadá a klouže lépe, ovšem pilotáž je náročnější.
To je jak s letadly či vrtulníky. Každý model má nějaké vlastnosti a s těmi je třeba se naučit žít.
- Přílohy
-
- FLAIR
-
- FLAIR
-
- Infinity
-
- Infinity