Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (6)
A zde je foto, po vybalení obsahu tašky . Foceno po prvním letu. Že to celé poletí na první dobrou jsem čekal, ale že to bude taková pohoda a kochačka mě fakt mile překvapilo . Ta sklopka bez klece má opravdu své kouzlo . Hluk od rotující vrtule bez ochranného koše se snížil podle mě více než o polovinu. Bez přídavné zátěže lehačka váží 2600 gr. a s 3 článkem 5000mAh stačí k rovnému letu proud kolem 6A.
Přílohy:
IMG_20220524_183837.jpg [ 131.18 KiB | Zobrazeno 1722 krát ]
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Ahoj, bylo by možno vyfotit tu lehačku aby bylo vidět kde je aku, rx, přídavná zátěž, serva speedu a hlavně co má pilot schovaný v prostoru před sebou? Předpokládám, že svoje vlastní nohy tam nemá...
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Letos jsem byl lítat s paraglidem zatím jen jednou, vario ani nepíplo, to mě nebaví, když se jen klouže dolů. Tady jsem našel v čepicový kameře tak akorát krátký záznam přistání, někdo (asi já) tam něco huhňá. Sledovat ty dlouhý videa lítání ve výšce je už nuda i pro mě coby pilota.
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (6)
martin z píše:
Ahoj, bylo by možno vyfotit tu lehačku aby bylo vidět kde je aku, rx, přídavná zátěž, serva speedu a hlavně co má pilot schovaný v prostoru před sebou? Předpokládám, že svoje vlastní nohy tam nemá...
Dík.
Ahoj vyfotit to samozřejmě jde, ale ono jak je to oblečený do toho futrálu , tak by se to muselo komplet odstrojit. Pipot nemá ani tělo. Z lehačky kouká jen hlava .Nějaké fotky ze stavby jsou u mě na FB, ale když koukneš na stránky výrobce, tak tam fotky jsou a podle těch jsem se rozhodoval o pořízení lehačky . Myslím, že na fotkách najdeš odpovědi na vše co jsi se ptal
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Ahoj, v pohodě, to je mi jasný, že to nebudeš kvůli focení odstrojovat. Na facebook se kouknu, tam jsem nebyl. Ale ty fotky od výrobce, které jsem samozřejmě našel už dřív, mi, přiznám se, nic neříkají. Jsou to samý detailní záběry a nezorientuju se v tom. Stačilo aby výrobce dal na web foto osazeného modelu z boku, ale bez hadrového obalu. Nevidím přesné umístění obou párů serv, kudy a kam se dává aku a zátěž atd. Hlava pilota se musí kvůli výměně aku odendavat nebo se to tam dává zespodu?
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Tady je článek o setkání, kde se mimo jiné soutěží v přesnosti přistání. Hodně modelů jsou lehačky, tak jsem zbystřil a článek si přeložil. Nevím jestli to překladač nezkomolil, ale pochopil jsem z textu, že Sascha Rentel už není u Cefics a vyvinul produkt v podobě vlastní lehačky, kterou ale prodával jen na tom setkání na nějakém školení. Ale vypadá to skoro jako ten model od Para Aviation...
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (6)
Ahoj, zkusím nějak odpovědět. Co se týká akumulátoru, tak ten se zasouvá do lehačky zezadu do toho oranžového kastlíku. pak se přepásá tím modrým suchým zipem a v pohodě. K výměně stačí v podstatě rozepnout suchý zip na spodu lehačky v zadní části . Postavit lehačku na špičku a je to Co se týká té zátěže . Cena za 5 kousků mosazných špalíků není nízká, ale nechtěl jsem nic vymýšlet , když už je to vymyšlené a musím podotknout že luxusně. Jeden kus zátěže je v podstatě na laminátovém rámu nad motorem a je přikrytý potahem z lehačky. Ten tam mám nafurt. Pak jsou dvě zátěže jakoby lichoběžníky a ty jsou upevněny každá dvěma šroubky M3 na laminátových bocích lehačky vedle samotného motoru. Ty tam nemám, ale vozím je sebou i s imbus klíčem. Pak jsou poslední 2 kousky zátěže a ta se montuje zevnitř jakoby pod hlavu pilota. Zátěže jsou dvě a jsou sešroubované dohromady na stojato. A to je proto, že se ty zátěže dají jakoby rozpůlit a využiješ jen jeden hranolek. Skrz ten základní vede průběžná díra , kterou prochází průběžný šroub, který se zašroubuje do zalisované matice, která je součástí vnitřní podložky na kterou se zvenčí přes potah lehačky montuje samotná hrazda. Dohromady má ta všechna mosaz asi 1 kilo a když ji dám všechnu do lehačky, tak se dostávám na komplet letovou váhu kolem 3,5 kg. Což je v podstatě ideál a PH lítá až na hranice co je schopen. Přijímač 7k mám přilepen ze spodu suchým zipem na ten oranžový kastlík. Vario jsem dal do předu do hluchého prostoru před kastlíkem místa je tam na 20 varií:-). Regulátor Mezon 50 mám na levém boku za kastlíkem uvnitř jakoby pod hlavou pilota. Mezona jsem zvolil proto, že už má komplet telemetriii a s Jeti si výborně rozumí. 50A stačí v pohodě při létání jsem se ještě nedostal přes 30A. na klidný a pohodový let se pohybuji kolem 10A. Na každé bočnici jsou dvě serva a jsou pod sebou na ruce jsou svisle a na speed na ležato. Jsou v ose hlavy a jakoby těla pilota. Pilot žádné tělo nemá ,je to jen busta na které je kulový držák samotné hlavy a celé se to přidělává 4-mi kusy zdrhovací pásky na hliníkové příčníky co drží bočnice pohromadě. Když to celkově zhodnotím, není to málo za v podstatě nenaplněnou lehačku, ale je vidět, že ten kdo to vymýšlel , tak u práce přemýšlel. Bylo tam pár malých drobností, které jsem dodělal, jako třeba přidání dvou vodících oček pro speed na hrazdu a nebo vypouzdření těch vodících oček SIC vložkami, ze špiček rybářských prutů, aby kevlarový provázek měl lehčí chod. Ale to už jsou jen takové drobnosti, bez kterých by to taky letělo . Celý set - lehačka se sklopkou, samotný vrchlík PH, vysílač Jeti DS-12 v ochranném obalu, pouzdro se 3 akumulátory a drobné nářadí se vejdou do obalu na vrtulník velikosti 380 od firmy SAB, takže z toho vznikne kompaktní taška přes rameno i do ruky která nikde nepřekáží a dá se pohodlně vozit v autě. Nebylo to levné, ale je to kvalitní a dobré a mám z toho radost a o to hlavně jde v tomto dnes divném světě
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
Naposledy upravil dub dne stř 08.06.2022 11:52, celkově upraveno 1
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Díky moc za dodatečné info! Fotky a povídání na facebooku jsem taky už shlédnul, takže mám v podstatě jasno. Fotky co tam máš jsou rozhodně přehlednější než u výrobce.
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (6)
Díky, Hodně se mi na tom líbí to, že v podstatě se celá váha soustředí pod samotnou hrazdou na které je přidělán samotný vrchlík tak, že se to za letu nehoupe a ani nekýve no prostě paráda Video nějaké bude , ale chce to čas .
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (6)
Příloha:
psycho 15-6-22.jpg [ 142.54 KiB | Zobrazeno 1386 krát ]
Dneska to šlo . Luxusní polétání. Vítr kolem 1m/s a slabá termika. Psychohamer je parádní a nikdy bych nevěřil, že je schopen točit skoro na místě . Fotografie trochu zkresluje, ale padákový vrchlík má rozpětí 5 metrů. Malé Logo 200 používám jako simulátor. Dnes byl nácvik osmiček v invertu:-) Právě RC paragliding mi připadá, jako ideální relax po lítání s helinou Když to letí, jak má, tak padák letí skoro sám a vy si můžete vychutnávat to pomalé ploužení vzduchem a svist padákových šnůr ,když prolétáváte v těsné blízkosti kolem sebe . No prostě balzám na duši
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky:1
Ahoj, když koukám na tu lehačku takhle zepředu, tak vidím směr jak by se dala vizuálně zkrášlit. A to nahradit originál hrazdu ve tvaru hranatého U hrazdou ve tvaru hranatého V (tedy aby dole měla vodorovnou základnu pro uchycení šroubama). Uznávám, že hrazda včetně modelu stála těžký eura, ale i tak mě ta úprava napadla...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru