Autor |
Zpráva |
dub
|
Napsal: pon 08.04.2019 12:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
V sobotu po malé deš'tové přeháňce kolem 15 hod. jsem byl opět otestovat CrossAlpa, jak se bude chovat v dost instabilním ovzduší. Nezklamal:-). Foukalo kolem 4m/s a v nárazech i přes 5. Tak že žádnej olej , ale pěkně rozmydlenej vzduch. Start proběhl v pohodě bez speedu. Krosna má 3,1 kg a asi by to chtělo trochu naložit. Při nárazech větru se vrchlík chvílema zastavil, ale nic katastrofického. Speed byl stažen naplno tzn. zhruba 6 cm. Věřím tomu, kdybych nebyl línej přistát a dal tam půl kila zátěže, tak to bylo v pohodě. Ale i tak si neztěžuju na 6 čl. baterku 5,5 Ah a dřevěnou 14-ti palcovou vrtuli jsem po 43 minutách spokojeně přistál , tento vrchlík se pomalu, ale jistě stává mým favoritem č.1 Když jsem prolítaval nějakým vzdušným bordelem, tak se vrchlík jen vrtěl a jakoby pumpoval. Drobné občas sem tam klapnutí ucha se na letu skoro neprojevilo.
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
dub
|
Napsal: pon 08.04.2019 12:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Jo a krátké video nějaké sestříhám, ale zase jsou na něm vidět moje vlasy, které plandali před kamerou umístněnou na mé hlavě .-)
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: sob 04.05.2019 22:42 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Opale ukázal na výstavě ProWing v (asi) německu takovou zajímavost, kdy pilot ohýbá ruce nejen v ramenou, ale i lokty, je to vidět na tomhle videu z facebooku: https://www.facebook.com/opaleparamodel ... 161693899/ Už někdy loni jsem přemýšlel, jak takový upgrade rukou pro hezčí realističtější pohyb dopřát svému pilotovi, ale nevymyslel jsem to jinak než lankem, které ruku tahá dolů a když se paže ve spodní části zarazí o doraz, tak to teprve ohne dolů i ten loket. Jsem zvědav, jak to Opale má vyřešené, snad nemá jedno servo na rameno, druhé servo na loket a to celé složitě namixované ve vysílači...
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: ned 05.05.2019 18:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Vypadá dobře, teď koukám německý barvy
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: sob 11.05.2019 17:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Jo jo hezký to je, jako ta cena
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
MartinMartin
|
Napsal: stř 15.05.2019 20:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.1.2010 Příspěvky: 875 Bydliště: Hluk ČR Obrázky: 88
|
Moc pěkné, jsem zvědavý na srovnání letových vlastností s klasickou krosnou.
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: pát 31.05.2019 21:44 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Tak snad už mám éro hotový, zadrátovaný a funkční, miliony drátů tam jsou a to jsem ještě asi 5 servokabelů přímo na místě v trupu zkracoval a krimpoval nový servokonektory. Zítra udělám motorovou zkoušku, změřím odběr a odhadnu jestli tah je dostačující. Jsem zvědav co to bude dělat, jestli při motorovým chodu se to bude vzpínat nebo naopak táhnout k zemi. Ale taky je to řešitelný, jen bych tu jinak vyosenou novou přední část čumáku musel znovu nakreslit a vytisknout. Letová váha 3080g je s aku 6s 3000. Ten původní aku 6s 5000 se mi tam sice vejde, ale blbě se tam dává, posunuje to těžiště jinam atd., takže zatím zkusím lítat s tím menším. Přídavnou zátěž ještě připravenou nemám, můžu jí buď přišroubovat či připásat zespod nebo by se mi v hodně placatý formě vešla i dovnitř pod aku. Ten je uchycený tím zeleným sucháčem a je zespod i zvrchu vystlán destičkou EPP proti nárazu. Poněkud zvláštně vypadající uchycení úchytů vrchlíku je spíš pro vlastní pocit, říkejme tomu "dvojbodové uchycení" , naštěstí se nikomu nemusím zpovídat
Přílohy: |
P1130633.JPG [ 136.12 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130634.JPG [ 87.48 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130643.JPG [ 128.86 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130645.JPG [ 94.35 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130656.JPG [ 66.89 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130662.JPG [ 60.79 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130663.JPG [ 58.46 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
P1130669.JPG [ 122.8 KiB | Zobrazeno 2240 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: sob 01.06.2019 10:50 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Ne, to není pro vrchlík z HK, to je pro vrchlík z opačné strany cenového spektra - CrossAlps 2.8 Měření už proběhlo, s vrtulí AE 13x8 to na plný plyn žere cca 41 A a ukazuje to výkon 945 W. Subjektivně je tah dostatečný s mírnou rezervou, podmotorovaný to není.
Přílohy: |
P1130443.JPG [ 144.45 KiB | Zobrazeno 2142 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
johnf56
|
Napsal: sob 01.06.2019 15:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.10.2015 Příspěvky: 538 Bydliště: Spišská Nová Ves Obrázky: 0
|
martin z píše: Ne, to není pro vrchlík z HK, to je pro vrchlík z opačné strany cenového spektra - CrossAlps 2.8 Měření už proběhlo, s vrtulí AE 13x8 to na plný plyn žere cca 41 A a ukazuje to výkon 945 W. Subjektivně je tah dostatečný s mírnou rezervou, podmotorovaný to není. Tak to potom ok pekná prace
|
|
Nahoru |
|
|
martin z
|
Napsal: sob 01.06.2019 17:04 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Díky. Pokud se nic nepokazí, tak zítra dopoledne bude první pokus o let. Motorová zkouška zavěšené gondoly mi ukázala, že čumák předělávat nemusím, ukázalo se, že ani potlačení 15 stupňů není dost. Předělávat to složitě na cojávím 20 stupňů nebo kolik je blbost, v případě nutnosti to vyřeším posunem těžiště, to se dá udělat několika způsoby. Ono to možná nebude ani potřeba, ono se to na plný plyn nevzpíná nijak zvlášť dramaticky - cca 45 stupňů, ale v rozmezí půl až třičtvrtě plynu to už je jen rozumných cca 30 stupňů, tedy podobné mírnému zaklonění standartní parakrosny. Vyzkouším v letu a uvidím.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|