Řešil jsem s Tomášem vyosení motoru u pyloňáka, tak sem vkládám danou naší komunikaci, aby to bylo prospěšné všem
Miglosch píše:
Ahoj Tomáši, jako nejzkušenějšího v této kategorii modelů bych měl prosbu o radu. Dávám dohromady Escape2 od Bačinskýcho a v návodu má uvedené vyosení motoru pouze dolů o 1° ale stranové vyosení neudává žádné, tedy bych se tě chtěl zeptat, zda opravdu u těchto vysokootáčkových pohonů s malou vrtulkou není stranové vyosení třeba? Budu tam mít cca 32000 otáček na vrtuli 4,7x4,7 (HET 2W-20 + 3s 2200mAh při cca 60A)
https://f3x.mypage.cz/menu/pylon-escape-verze-2Děkuju za pomoc
Miloš
Ahoj,
ve skutečném pyloňáku, který chci, aby létal po závodním okruhu v nožovém letu nastavuji vše v nule. Mám na to přípravek dlouhý 20cm s přesným usazením do trupu.
Ale Escape je něco jiného. Tam se nepředpokládá, že bude moc létat v noži. Tam patří stupeň dolu. Usnadňuje to starty.
Stranově do nuly, vrtule běží s malým skluzem a tak na směrovku nefouká jinak dramaticky.
TomasC
Miglosch píše:
Díky moc Tomáši za tvůj čas mi pomoci, křídlo i VOP mají být dle výrobce v 0°, Ted jsem to usadil na stůl a změřil pomocí pravítek a tak nějak ten nulovej úhel vychází, možná je to "mikrometr" do mínusu. Tedy dám motor do -1° a bude to vyřešené.
Ještě jednou ti děkuju a přeju pohodovej den.
Miloš
Ono je to do mínusu správně. Nesouměrný profil má i při nulovém úhlu nějaký vztlak. Na závodním pyloňáku je křídlo v -1,6stupně.
Při vysoké rychlosti nepotřebuješ vztlak, tedy alespoň ne mnoho.
Rád jsem pomohl.
TomasC