Autor |
Zpráva |
HonzaS
|
Napsal: pon 15.01.2018 21:55 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Ale teď jsou ty páky téměř rovnoběžně.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
HonzaS
|
Napsal: pon 15.01.2018 23:11 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Kabely k vop jsem chytil stahovačkami na přepážky. Příloha:
IMG_20180113_181542.jpg [ 37.83 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]
Stejně tak kabely ke křidýlkům. Pro zálet bude v MX 2 přijímač JETI Rex Assist. Příloha:
IMG_20180113_181615.jpg [ 66.5 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]
No a tím je prakticky hotovo! Před záletem chytíme Marcelovy baterie na sucháče, to ještě vyfotím. Ale jinak jsme ready. MX 2 se stavěla fakt hezky, mám srovnání s docela dost výrobci, a GB Models patří určitě k tomu nejlepšímu. Nenarazil jsem na nic, co by nesedělo, zkrátka parádní skládačka. GB má i neakrobatický éra, tak se do něčeho pusťte, ať je v létě s čím lítat Příloha:
IMG_20180113_183110.jpg [ 131.83 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]
No a já už mám ve frontě dalšího mazlíka Tentokrát od ExtremeFlightu. Příloha:
IMG_20180114_185940-01.jpeg [ 85.01 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 17.01.2018 22:12 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Figo píše: K tomu EF Slicku bude také vlákno? Určitě!
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 17.01.2018 22:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
honz74 píše: Ještě se vrátím k napákování, nyní u křídélek, já to mám u EF , že páka a táhlo nesvírá ve středu úhel 90st. Délka páky je 38mm a páka na křídélkách také 38mm, na vysílači dráha serva na obě strany cca +-100% , u největších výchylek nastaveno 100% takže využívám správně plnou dráhu-kroků serva. Ten obrázek tuším dával někdy na akroforu momobrut, pouze jsem si ho vytiskl a předpokládám že to tak má být, vlastně u EF to tak je nachstané. Pak je to na MX špatně? Na akroforu ani webu to nemůžu už ale za boha najít. Ale vždyť to tak vyjde, když přesadím táhlo ve vop do horní díry páky. Nemůže to vyjít stejně pro všechny kombinace Další věc je, že i to EF řešení má svoje nevýhody... je to spíš na debatu s fixem u tabule která nevýhoda je míň nevýhodnější
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: čtv 18.01.2018 0:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
HonzaS píše: Ale vždyť to tak vyjde, když přesadím táhlo ve vop do horní díry páky. Nemůže to vyjít stejně pro všechny kombinace Další věc je, že i to EF řešení má svoje nevýhody... je to spíš na debatu s fixem u tabule která nevýhoda je míň nevýhodnější Já nepsal o výškovce ale křidélkách. To vysvětlení výhody/nevýhody by mě zajímaly, opravdu se rád přiučím, abych to dělal u ér správně. Já jsem informace ohledně napákování hledal ale nikde nenašel. Ale třeba jak psal "lark" ohledně nesouběžného uspořádání pák, když to posuneš do horní díry, tak to chápu, že má pravdu....nebo je možné, že jsem to pak vůbec nepochopil.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 18.01.2018 2:49 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Nesouběžné nejspíš myslel, že třeba páka serva je nakloněná dopředu, ale v křidélku je táhlo uchycené za osou otáčení (jako by byla páka z pantu ke kloubu nakloněná dozadu). K nevýhodám (disclaimer: je už pozdě, tak mě kdyžtak berte s rezervou): - nejhorší situace pro servo by měla být, pokud se dobře pamatuju, když je páka kolmá na táhlo. Nejmenší je, když jde táhlo ve směru páky (to se nám nestává). A u toho táhla "šikmo" v neutrální poloze se ti táhlo dostává do nejméně přiznivého úhlu 90° vůči páce v poloze, kdy už má kormidlo docela velkou (nějakou?) výchylku. Druhej přepodklad je, že chceš mít tu nejmíň výhodnou polohu kolo středu serva/kormidla (minimálních výchylek) kdy na servo/kormidlo působí nejmenší aerodynamický síly. Z toho mi plyne, že kolmice v neutrálu by mohla být výhodnější. Ale nejsem programátor, hluboce přemýšlet ve dvě ráno neumím.
Přílohy: |
servopaka.jpg [ 53.89 KiB | Zobrazeno 3068 krát ]
|
|
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: čtv 18.01.2018 15:20 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
K tomu si dovolím doplnit dva principy: 1) osa otáčení serva a kormidla by měla být rovnoběžná. Tedy tak jak je to zde na VOP. Křidélka jsou nesprávně. Ale prostě se to lépe šroubuje. Není třeba mít metrový šroubovák (na jednom F3Ačku jsem to 60cm šroubovák používal. 2) Páku na servu je třeba mít tak dlouhou, aby se kulový kloub mohl dát zespodu páky serva. Zmenší se tak moment na uložení páky v servu.
A ohledně využití dráhy serv. I to je o požadavku na rychlost otáčení kormidla.
Za sebe bych to u stavebnice moc nepitval a používal co tam výrobce dodal.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: ned 29.04.2018 8:23 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Lítá to fantasticky. Lehoučký letový projev, lítá jak po kolejích, v nožáku stačí nepatrně směrovky, je to absolutně nezáludný... Fak jsem si ty dva starty užil! Gernot prostě ví co dělá.
Přílohy: |
P1140365.JPG [ 140.76 KiB | Zobrazeno 2376 krát ]
|
P1140415.JPG [ 142.2 KiB | Zobrazeno 2376 krát ]
|
|
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
honz74
|
Napsal: pon 30.04.2018 10:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 311 Bydliště: Tišnov
|
Tak jsem včera viděl toto éro na živo, hodně foukalo, ale já si ho chtěl hlavně prohlídnout. Marcel, pak pípni, kolik to skutečně váží a kolik jsi dobíjel. Na vrtuli jsem neviděl rozměr, je to teda 21"?
|
|
Nahoru |
|
|
macekol
|
Napsal: úte 01.05.2018 13:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 10.9.2015 Příspěvky: 104 Bydliště: Olešnice na Moravě
|
honz74 píše: Tak jsem včera viděl toto éro na živo, hodně foukalo, ale já si ho chtěl hlavně prohlídnout. Marcel, pak pípni, kolik to skutečně váží a kolik jsi dobíjel. Na vrtuli jsem neviděl rozměr, je to teda 21"? Celková váha včetně baterek 5091g, pohonná 6s 4,2Ah 633g, přijímačovka 2s 2,2Ah 109g. Vrtule Fiala 21x10E. Na cca 4,5 minuty motorového letu jsem dobíjel 2,8Ah.
|
|
Nahoru |
|
|
gunter
|
Napsal: stř 30.05.2018 9:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 2.6.2003 Příspěvky: 122 Bydliště: Nitra Obrázky: 37
|
macekol píše: Celková váha včetně baterek 5091g, pohonná 6s 4,2Ah 633g, přijímačovka 2s 2,2Ah 109g. Vrtule Fiala 21x10E. Na cca 4,5 minuty motorového letu jsem dobíjel 2,8Ah.
Koľko C ma pohonná lipolka? Ďakujem.
|
|
Nahoru |
|
|
macekol
|
Napsal: stř 30.05.2018 21:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 10.9.2015 Příspěvky: 104 Bydliště: Olešnice na Moravě
|
gunter píše: Koľko C ma pohonná lipolka? Ďakujem. Jsou to levný číny, 4,2Ah ma psáno 30C a 5Ah 50C, ale moc bych tomu nevěřil. Mám je po dvou a zatím v pohodě.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|