Pak už jsem z různých odřezků udělal jen pár drobností - víčka nádrží a pod
nalepil kožené obšití kabiny, v rámci možností se pokusil udělat zjednodušený kokpit (bohužel, napříč kokpitem vede hlavní nosník křídla, takže tam je člověk celkem omezený) zalepil jsem úchyty pro upevnění lanek výpletu a mohl jsem přistoupit ke stříkání výsostných znaků a pod.
Plastový kryt motoru je nastříkaný stříbrnou Revelkou, tam nebyl problém. Ale problémy nastaly při stříkání výsostných znaků. Udělal jsem si šablony z maskovací pásky, které jsem na trup a na křídlo nalepil. Ale nepovedlo se mi zamezit tomu, aby mi barvy nepodfoukly pod šablony
(bylo to moje první stříkání). Takže jsem nakonec rezignoval a dodělal jsem to celé štětcem. Jako omluvu mám to, že na polních letištích se s tím asi taky nestříkali a malovali to od ruky štětkou
.
Co se týká osazení, serva jsou 2x Corona 238MG, 2x Savox SH-0255MG (byly v šuplíku, tak jsem je použil), motor Dualsky XM4250EA-5 (880 ot/V) s vrtulí Fiala 14x6 a tříčlánkem 2200 mAh, regulátor Foxy 65A s 5A BEC. S uvedeným pohonem a aku je baterka nalepená úplně na motorové přepážce a ještě je potřeba dovážit 172 g olova.
A takhle nějak to celé dopadlo (fotka je z letošní Elektromaketářské, časem sem zkusím dát lepší)
Musím se ale přiznat, že jsem zatím nenašel odvahu k záletu, na ten model teprve čeká. Nicméně před záletem udělám ještě nějaké úpravy - přidám vypínač pohonné baterie, protože teď je to udělané tak, že je potřeba zapojit baterii, pak zapojit kabely od křidýlek, přišroubovat křídlo, natahat lanka... Tím, jak je model původně stavěný na spalovák, tak přístup k baterce není řešený moc šikovně. A tím, že jsem se snažil jít +- podle plánu, tak jsem tuhle část nechal jak byla a si to chtělo udělat líp - třeba odnímatelnou spodní část trupu nebo něco podobného.