Servo s podvozkovou nohou je také zajímavé. Na pohled noha podvozku vzbuzuje dojem, že by mohlo pružit. Jde o drát průměru 4 mm a pokusit se o zapružení je zbytečná věc. Ta šroubovice je tam jen z důvodu, aby se osa nohy dostala do míst, aby šel podvozek zavřít. Otvor v ořechu serva je 5 mm a noha byla přitažená jedním červíkem (je to tak u všech podvozků - stará/ nová, je to fuk.
Takže, noha dostala futro 5/4, aby to v ořechu nekloktalo, osa zasunutá v ořechu (i s futrem) dostala plošky pro červíky z obou stran - byla jen jedna. Samotný servo je běžný čínský výrobek, ale funguje to, takže jen rozebrat, vyčistit, promazat kde je to zapotřebí a dát dohromady. Původní kola mají středovou díru cca 4,3 - 4,4 mm, takže kvedlání jak u kočárku z 50.let. Tak kola dostaly ložiska. Nic nekvedlá a točí se .....
Příloha:
podvozek-2-verze-1.jpg
[ 63.59 KiB | Zobrazeno 1010 krát ]
Příloha:
podvozek-1-verze-1.jpg
[ 65.58 KiB | Zobrazeno 1010 krát ]
U verze č.2 jsem s podvozkem taky pokročil. Tam jsem ale upravil servo, aby se otvíralo jen cca 80 stupňů. Původní podvozky jsem odložil a koupil z HK nějaké nohy, které jsem vybíral podle obrázku a rozměrů. Stejně jsem musel nohy trochu upravit. Kola jsem koupil nový a také jsem doplnil ložiska. Úprava držáku serva v gondole je identická s verzí 1, jen jsem výšku držáku snížil o cca 5 mm, takže ten čtvercový límec (komínek) kolem serva je také nižší a ze předu není vlastně vidět.
Příloha:
podvozek-4-verze-2.jpg
[ 85.18 KiB | Zobrazeno 1010 krát ]
Příloha:
podvozek-3-verze-2.jpg
[ 40.06 KiB | Zobrazeno 1010 krát ]