Koupil jsem výřezy od fa Flying wood na větroň Doppelraab o rozpětí 4100 mm. Uvítám diskuzi přes SZ o konstrukčních detailech. Jedná se mně hlavně o řešení uložení spojky křídel jak je řešena ve stavebnici a její pevnostní funkčnost. Předem děkuji za každou odpověď.
Díky za odkazy, ale celé fórum na Retroplane Všech Doppelraabů mám prostudované již dávno. Problém je v tom, že na Retroplane jsou zobrazeny stavby éra o rozpětí 2600 mm a ten má trubkovou spojku mezi pásnicemi hlavního nosníku. Já mám ale rozpětí 4100 mm a Flying wood má díry pro spojovací trubku mimo pásnice hlavního nosníku. Přesto-že Doppelraab má křídla vyztužena funkčními vzpěrami, tak umístění spojovací trubky tak jak jsem uvedl se mi z hlediska pevnosti nezdá a proto jsem napsal tento dotaz. Jde mi o to, jestli někdo má toto spojení křídel takto realizováno a hlavně jestli pevnostně vyhovuje.
Je mi to jasné.Mám trubku použitou u pár větroňů a nebál bych se toho.Budou funkční vzpěry a v místech kořenových žeber bych dal zesílení v místě pouzder. U Teufla jsem to také řešil. Vše vlastní konstrukce.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru