Přátelé, poznatek.
Na Rcgroups jsem se dal po vložení příspěvku do debaty s autorem. Ten totiž našel lék, na ty zatracený čínský podvozky a myslím, že nejen je.
Velikán výroby houboletů, jako je FMS, je i tamní LX model ( Lanxiang)
Ten do svých modelů dává holé mechanické podvozky, jen s motorkem a zavitovkou. O ovládání se stará externí kontroler. Neříkám, že je to nerozbitný, ale asi účinnější a hlavně levně levnější, než kupovat nové a nebo čekat na reklamace.
Spočívá to jen v tom, že se musí vybastlit ta Hočiminova pomstychtivá destička co řídí chod motorku. Motorek se napojí přímo do kontroleru, jen +/-.
On to naplikovat na svého 1.7m Mustanga, kolegovi na našeho Corsaira a zatím jsou s tím spokojeni a hlavně to funguje...
Tu odkaz na jeho blog:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2062729Odzkoušel jak LX controller, tak i JP, který se prý po mailové nechá vydyndat samotný na F-Hobby.¨
Oba jsou za moc hezký peníz, kolem 10ti doláčků.
Myslím, že je to řešení všem, co mají problém s podvozky a rozhodně si myslím, že se to nechá využít i jinde. Nevím kolik to snese voltů, ale na 5.5v to maká v pohodě, možná i 5v to zmákne, víc nevím. Nevím jak je to citlivý. Funguje to na bázi zvýšení napětí. Motorek dojede do konce a jak začne odebírat víc, jednotka to vyhodnotí, vypne a další cvak to jede zpátky. Pro jejich LX Corsaira to mají se sekvencéram zavírání dvířek.
Rozhodně do toho jdu. Výrobců je víc a kvalitních. Možná časem zainvestuju do toho od Robarta, který má i spoždění na každým kanálu. Že jsem o tom nevěděl na začátku sezony...
Namátko tady
https://www.google.cz/search?q=retract+controller&client=opera&hs=Thf&biw=1280&bih=915&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMI1uOo16HyyAIVBcAOCh1vXgTd#imgrc=_