Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 19:57 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Ahoj,tak už mám za sebou již druhý let s tímto strojem,letadlo je celé :) Ale řeším jeden problém,když dám plyn na plno,tak se my občas stane,že totálně klesne výkon,nebo se motor úplně zastaví,po té co plyn stáhnu a znova přidám,tak zas funguje. Zvláštní je,že se to takto nechová pořád. Motor je 210W,regulátor 30A,baterka 3S 1500. Vše dle doporučení výrobce. Neměl by někdo radu co s tím?
Děkuji za rady :)

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 20:12 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3510
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Pokud se tak děje po nějaké době letu, tak je to signalizace od regulátoru, že je načase přistát. Když pak regulátor úplně vypne a ty stáhneš plyn, tak napětí na baterce vyskočí nahoru a regulátor "si myslí", že má ještě čas. Tím, ale příliš vybíjíš baterku a ta se ti pak odvděčí kratší životností a případně se od samé starosti i nafoukne. To kratší pak může být i jen několik cyklů v rámci jednotek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 20:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
No právě,že se tak děje i s téměř plnou baterkou. :|

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 21:27 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3510
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Pokud máš dobře udělanou elektroinstalaci (nejsou tam např. přechodové odpory a nebo v horším případě i nesprávné pájení, kdy spoj není spájen ale jen přilepen) a regulátor je nastavený (pokud to umožňuje) na 3S, tak může být problém v baterce kdy na ni z nějakého důvodu příliš rychle klesá napětí. Jeden článek může být vadný nebo načatý.
Pomohla by buď výměna baterky za jinou nebo pokud má tvá vysílačka telemetrii, tak se podívat do logu. Minimálně baterku hned po vytažení z modelu na balančním konektoru proměřit a zjistit napětí na jednotlivých článcích.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 21:39 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
No baterka je úplně nová(ano i ta by mohla být špatná),regulátor si počet článků zjišťuje sám,po připojení na nabíječku my články ukazují stejné napětí.Ale půjčím si jinou baterku a uvidíme zda v ní nemůže být problém. Ještě doma zkusím nasimulovat ten problém a změřím napětí v daný okamžik. snad na to příjdu :)

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 22:08 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3510
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Začni kontrolou konektorů. Zkus pohýbat s přiměřenou silou připájeným kabelem v místě spoje jestli to náhodou neodpadne.

Ještě poznámka k tomu doma. Dávej pozor na to, ať nepřehřeješ motor. Za letu má chlazení, v dílně na stole to je s chlazením horší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 02.05.2017 22:56 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Konektory jsem procházel,tam bych problém neviděl,zkusím jinou baterku a zítra si půjčím ampérmetr a přeměřím co tam běhá a pak uvidím dál.
Dík za náměty,snad na to příjdu.

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2017 22:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
No,tak jsem zkoušel jinou baterku a problém stejný,baterka byla jednou tak silná a stejně se to opakovalo. Zvláštní je,že se to děje spíše hned na začátku s nabitou baterií,když to párkrát zopakuji,tak to pak nedělá,nechám to hoďku ležet a problém se opakuje s objemy baterkami. Tak nevím. Ještě jsem zkoušel na vysílačce nastavit koncoví bod motoru jen na 100%,před tím jsem tam měl 120%. Po té to neudělalo,ale musím to prověřit vícekrát,ale tomu bych to moc nepřikládal,jaký by to mělo důvod?

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: stř 03.05.2017 22:19 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 2.5.2017
Příspěvky: 12
patamatix píše:
Ahoj,tak už mám za sebou již druhý let s tímto strojem,letadlo je celé :) Ale řeším jeden problém,když dám plyn na plno,tak se my občas stane,že totálně klesne výkon,nebo se motor úplně zastaví,po té co plyn stáhnu a znova přidám,tak zas funguje. Zvláštní je,že se to takto nechová pořád. Motor je 210W,regulátor 30A,baterka 3S 1500. Vše dle doporučení výrobce. Neměl by někdo radu co s tím?
Děkuji za rady :)


Ztrácí výkon nebo se zasekává a cuká, až se zastaví?
A má ta baterie dostatečný počet C?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: pát 05.05.2017 18:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Tak problém vyřešen. Po nastavení koncového bodu na vysílačce ze 120% na 100% je po problému. Sice přesně nevím důvod poruch,ale co jsem se poptával,tak asi při maximální výkonu docházelo k špatnému časování motoru,nebo sinchronizace.(sám tomu moc nerozumím) :)
Každopádně děkuji za rady :)

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: pát 05.05.2017 19:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3510
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Blahopřeji k úspěšnému konci pátrání.

Když si motor s regulátorem nerozumí, tak se to obvykle začne projevovat mnohem dříve než na maximu výchylky páky plynu. Po přidání plynu se sice roztočí, ale ze synchronizace to vypadne už když je páka kousek od nuly tak do poloviny dráhy. U tebe to nastalo až na těch 120%.

A pro zajímavost, těch 120% tam vzniklo jako výchozí nastavení vysílače nebo jsi to sám nastavil? Ve druhém případě jaký byl pro to důvod?

K vyjasnění o co jde pár sesbíraných příspěvků z historie modelářských fór.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: ned 07.05.2017 15:57 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Těch 120% jsem nastavil pouze na vysílači,jelikož to umožnuje :) .Stále se učím,je ještě mnoho věcí u kterých mám pocit,že na mě modeláři mluví španělsky. :D
Ještě jednou děkuji všem za nápovědy. Letadlo teď frčí jak má,jen počasí zatím nepřeje. Též děkuji za zajímavý odkaz,další zajímavé čtivo.

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: pon 29.05.2017 22:39 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Tak už vcelku lítám s tímto strojem :D Ale potřeboval bych radu jak udělat opravdu rovnou vývrtku (pokud to jde s tímto strojem). Stoupavou vývrtku udělám ,ale jak chci rovně tak se my to stočí dolů a pořád na to ne a ne přijít,kdyby někdo poradil budu rád :D

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: úte 13.06.2017 23:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 14.4.2005
Příspěvky: 3020
Bydliště: Praha východ
Obrázky: 6
Čemo říkáš vývrtka? Pokud myslíš výkrut, tak správně bys měl dávat popořadě jak se točíš směrovku, výškovku obráceně, směrovku. Při rychlém výkrutu stačí na zádech výškovka tj "tlačit". Jak moc to musíš natrénovat "-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: P51-Mustang od ŠADu
PříspěvekNapsal: stř 14.06.2017 22:07 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2015
Příspěvky: 145
Bydliště: Česká Třebová
Výkrut je asi přesnější výraz :roll: Zkouším,zkouším ale zatím je z toho spíš taková šišatá mrcha,ale budu trénovat dál :D

_________________
Flop 2 (EPP),Mustang P-51D (EPP) Fly sky Fs-I6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz