|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 18:36 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
klapky jsou "jako vrata", jsem zvedav na jejich ucinnost. Dalsi drobne prekvapeni - drazka pro paku je pripravena na obou stranach serva - neni nutne reverzovat servo pri pouziti V-kabelu a tahlo neni tazene krizem. plna vychylka - s takovymi jde Mossie na pristani jak do perin, tady to bude doufam stejne... na podvozkach jsem se u Mossie vyvztekal; teprve po uprave podle kolegy chodi skoro dobre, na rozdil od navodu (jedno vetsi v trupu + silene pakove prevody) mam serva S3317B po jednom u kazde nohy. Po zpomaleni chodu serv (asi 5s - stejne tak klapky; Eclipse+Palik) to funguje uspokojive.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 18:45 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Zatim jen pripravene doma na stole - pohonne jednotky Aeolian 3542 kV1000 s regulatory Mystery 40A. Docela peklo je vyber trojlistych a jeste k tomu protibeznych vrtuli... S temi, co jsem doma mel, jsem se dostal na max. 320W. Nakonec jsem to vzdal a mam pripravene dvojliste APC 12/8, se kterymi vyloudim 415W na jednotku. po doladeni podvozku prisel prvni vetsi zadrhel - v kridle je sice vybrani pro kola, ale i to je malo, proste se tam nevejdou. Nejspis sproste ohnu draty dopredu a bude to... usazeni laminatovych krytu jsem uprednostnil pred prilepenim motorovych prepazek - pokud bych dodrzel navod, vrtule by vysla kdovikam delkove i osove; takto jsem to delal i na DH98. Laminat doseda na kridlo jen ostrou hranou, to je docela nepekne, navod o tom taktne mlci. Doplnim nejake zesileni - na DH98 se vibracemi laminaty uz zarezavaji do kridel. To je dalsi trochu vetsi zadrhelik...
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 18:48 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
navod sice mluvi o jednom servu, ale uz na Mossie jsem to udelal (mozna trochu paranoidne) zdvojene - jeden regl krmi cast serv, druhy zbytek. Proto i zde je na kazdou polovinu vyskovky jedno servo HD1581HB; dvojita redundance mi dava pocit jistoty :-) pridovy podvozek ma ponekud subtilni a podivnou mechaniku rizeni, jsem zvedav, jak to bude fungovat pri provozu; na stole to kupodivu chodi... zatahovani a rizeni pridaku obstaravaji opet 2 analogy S3317B; u toho "zatahovaciho" jsem menil smysl vychylek, aby chodilo spravne spolu s kridelnimi podvozky na jednom kanalu.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 18:52 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
kupodivu se ke slovu u ARF dostala i moje frezka - lemovani z balzy 3mm kolem dosedacich hran laminatu - protiomackavaci opatreni. Ty "hacky" na spodnich krytech jsou i na Mossie a slouzi dobre, CA lepidlo ty polyamidove (??) vylisky na laminatu udrzi i pres vibrace od neprilis vyvazenych vrtuli... laminatove kryty dostanou svoji polohu az prostrednictvim hacku a drazek v kridle, teprve ted je vhodne prilepit preklizkova loze s motory (na rozdil od navodu, ktery o presne poloze lozi motoru mlci...) ze zvedavosti jsem zkusmo zkompletoval rohaty ocas. Ovladani smerovek je puvodne reseno pres tahla a uhlove paky; to se mi nelibilo a vyfrezoval jsem si dlouhe paky a ted staci jen jedna tahla od serva. Cele je to jezate, vsude to trci, jeste ze je to cele demontovatelne.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 18:59 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
je tam, moturek. Zatim nasucho - musim vykoumat, proc je tolik potlaceny, kdyz vystredim unasec v krytu (loze je dane). Vrtule by mela byt trojlist, ale sezente neco, aby s tim konkretni motor zral 400-500W a bylo to i v provedeni levo a pravotocive... Radsi jsem vsadil na jistotu - APC 12/8E, tunit se da vzdycky... Ale jak tak koukam, uz aby tam byl ten matny lak, takhle je to hrozny.... Musel jsem trochu poladit drat podvozku, jinak se tam kolo proste neveslo. Tady je to nejake nedoresene... Otvory (predznacene) v krytu jsem musel dost zvetsit, abvy kola prochazela bez zadrhelu.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 19:01 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Pri lepeni lozi motoru je navod silne mlhavy co se tyka presne polohy motoru. Osvedcil se mi postup pouzity u Mossie - chytit loze nasucho.... .... po nasazeni a prisroubovani obou dilu krytu vystredit unasece v otvorech a dbat na alespon priblizne stejnou polohu motoru na obou kridlech. Potom kryty opatrne demontovat a loze prilepit, pri tom doufat, ze to bude OK... Pri lepeni rohateho ocasu se hodi kdejaka havet, povalujici se okolo....
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 19:08 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
S nahony smerovek jsem se vyvztekal, skoro doslo na 2 miniserva primo u smerovek... ale uz to uspokojive funguje. Tohle navod take nepostihnul - drat pridoveho kola je nutne razantne vyosit. Rejd je slusny, bude se to pri pojizdeni tocit na petniku. Zacinam to poprve skladat. Z kridel vede nejak moc dratu... Duralovou trubku jsem zkratil o 10mm, lepsi nez kdyby 10mm chybelo.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 19:11 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Prvni sestaveni "nasucho". Uz aby to melo matny lak, takhle je to des a bes... Zadni strelec si ale asi vystoupi, je ukrutne tezky a ocas taky - ten tam ale necham... Jeste centrovani gondol; u Mosquita jsem to doplnil take, jinak by se klepaly az by se uklepaly - drzi poradne jen na nabezce. Vyfrezoval jsem 6 kousku s postupnou aproximaci tvaru, pouzil posledni 2 :-) Po prvnim pojizdeni. Jestli to nebude letat, bude z toho alespon pekne auticko - toci se to na petniku. Vrtule chca nechca musim dat mensi - v trave by rezaly korytka...
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 01.09.2011 19:14 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Fotka mobilem (jak jinak, zase jsem zapomnel fotak) par minut pred zaletem. Ten se nakonec ani nekonal, byl to rovnou bezny let, protoze to asi uz nekdo zaletnul :-) Start na plny vykon, mirne pritazeni a je to. Zatahnout podvozek, tocit levou, .... Proste to jede jak po kolejich, nezlobi, posloucha. Na klapkach trochu zpomali a zvedne cumak, to jsem predem eliminoval mixem na vyskovku. Trojlisty MasterAirscrew vypadaji dobre, ale moc netahnou, jsou 10/7" a to je na pouzite motory malo, zere to jen 2x 300W; vetsi se tam ale nevejdou. Pravda, leti to jak bombarder, asi jsem se namlsal zivejsi Mossie :-) Vykrut i premet to da, po ctyrech minutach letu "furtskoronaplno" jsem dobijel 1900-2050mAh (ty lety byly nakonec tri) do 5000mAh, pro priste nastavim stopky na 6 min. Co dodat? Zatim nic, uvidime pri dalsim letani. Ted uz jen vymyslet, jak obe potvory (B25 a DH98) vozit soucasne .... :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: čtv 01.09.2011 19:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Gratulace k nádhernýmu éru. Vypadá skutečně luxusně. PS:Toto vlákno je v sekci, kterou zatím všichni nevidí. To jen jako info, aby nevzniklo nějaké další nedorozumění. Sám jsem si toho také všiml až později viz tento odkaz do diskuse kde se problém nedostupnosti mimo jiného i tohoto vlákna řešil.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|