Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 03.02.2007 13:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.10.2006
Příspěvky: 305
mak píše:
ALIEN píše:
Nak mi nesedi slovni spojeni LETA TO REALISTICKY + VYSI TO NA VRTULI :lol:

pokud sis všiml tak sem psal že na dvoučlánek to je realistický let a na třičlánek to je schopno vyset na vrtuli

srry :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 03.02.2007 13:12 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.9.2006
Příspěvky: 112
Bydliště: Brno
ALIEN píše:
mak píše:
ALIEN píše:
Nak mi nesedi slovni spojeni LETA TO REALISTICKY + VYSI TO NA VRTULI :lol:

pokud sis všiml tak sem psal že na dvoučlánek to je realistický let a na třičlánek to je schopno vyset na vrtuli

srry :wink:

včera sem dal na mustange vrtuli 8/6 a letadlo se chovalo hnedka jinak letaloto klidneji ale i pomaleji hot 9/6 je jiný kafe :-)

_________________
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 03.02.2007 15:53 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2006
Příspěvky: 1289
Bydliště: Mělník
Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet... :D

_________________
Spíš lítač než stavěč...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 03.02.2007 17:29 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.9.2006
Příspěvky: 112
Bydliště: Brno
Čop píše:
Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet... :D

noto seti nedivim to maš pravdu ale ono je to i o rychlosti ohledne realistického letu jeto o pilotovy ne veruli a ani neičem jinem nenapadlo by mne smustangen viset na vrtuli to ne ikdyž se přiznam že sem to skoušel ae spiš zevedavosti co dovede muj motor jinak nejvic si miluji je nizký prulet nad zemi tak nekdek 1 metru vejšky to je mazec to i ucrkavam blahem

_________________
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.02.2007 11:21 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2007
Příspěvky: 3
Čop píše:
Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet... :D


Letal jsem s APC 9/6 + VC MP JET s dvouclankem a moc realisticke to nebylo, letalo to hrozne pomalu, stoupani nic moc. To letadlo je hodne bachrate, potrebuje asi dostatek vykonu aby pripominalo let stihacky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.02.2007 11:37 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.9.2006
Příspěvky: 112
Bydliště: Brno
Roger píše:
Čop píše:
Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet... :D


Letal jsem s APC 9/6 + VC MP JET s dvouclankem a moc realisticke to nebylo, letalo to hrozne pomalu, stoupani nic moc. To letadlo je hodne bachrate, potrebuje asi dostatek vykonu aby pripominalo let stihacky.

Zdar
Počkej až da Vita do vzduchu tu 190 to pak neco uvidiš ono to epp ma i sve nevýhody a to je třeba to že hrubost letadla ho brzdi a tak potřebuje vic výkonu ten Vítuv bude litat oproti těm našim ohodně rychleji na menší spotřebu ale to je udel až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec

_________________
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.02.2007 12:19 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.2006
Příspěvky: 44
mak píše:
až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec

To bude mazec? Ty se na to těšíš, co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.02.2007 13:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.9.2006
Příspěvky: 112
Bydliště: Brno
vkrejci píše:
mak píše:
až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec

To bude mazec? Ty se na to těšíš, co?
no to ani naghodou tohle ti nepřeji ani omilem jen sem chtel řict že každa technologie ma sve uskalí epp leta pomalu a to tve ktere je zase hladke tak leta rycvhle vydel sem takove dva kousky letat minulej tejden a jeto supr určo nekdy pujdu do takoveho letadla až se s mustangem naučim na jistotu

_________________
Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 06.02.2007 13:17 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 6.2.2007
Příspěvky: 3
vkrejci píše:
mak píše:
až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec

To bude mazec? Ty se na to těšíš, co?


Taky ti havarku nepreji, ale popravde musim rict, ze bych chtel to letadlo videt jeste predtim, nez s nim zacnes litat. Ale jinak i tyto letadla se daji docela dobre lepit, videl jsem uz jedno takovy slepeny snad z tisice kousku.
Jodnou doufam, ze si taky budu moct dovolit (nemysleno financne) poridit Mustanga od Alfy, zatim si budu rozbijet a slepovat toho od SADu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP P51 Mustang od ŠAD-model
PříspěvekNapsal: stř 27.02.2013 17:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.9.2008
Příspěvky: 78
Bydliště: bratislava
Môže mi prosím niekto skúsenejší poradiť/potvrdiť, či motor Turnigy D2830-11 1000 kv je pre Mustang od Šadu (rozpatie 1100 mm) vhodný ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html

Prešiel som stránky a fóra. Možností volby motora je kopa. Nevyznám sa celkom v číselných označeniach, ale mám za to, že uvedený motor by mal byť z hladiska výkonu a rozmerov v poriadku.

Prípadne poraďte iný cca do cca 15 - 20 EUR. Ďakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP P51 Mustang od ŠAD-model
PříspěvekNapsal: čtv 28.02.2013 6:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2008
Příspěvky: 2560
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Daj tam motor rady aspoň 3530 a cca 70g.

_________________
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP P51 Mustang od ŠAD-model
PříspěvekNapsal: čtv 28.02.2013 8:56 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2011
Příspěvky: 155
Bydliště: Senec
Mustang je stihacka aj ked vie lietat aj na malych rychlostiach. Chce to aspon 70g motor ako pise Terazky, lebo ak bude fukat vetrik ,bude to ako sarkan stat na mieste...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP P51 Mustang od ŠAD-model
PříspěvekNapsal: čtv 28.02.2013 12:52 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.9.2008
Příspěvky: 78
Bydliště: bratislava
takže lepší je asi tento motor (?)
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... earch=3530
píšu, že má 315 W

Alebo tento ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _335W.html


ešte ma napadlo, čo znamená číslo za lomítkom (napr. Turnigy 3530/14; 2830/11) ? Rozumiem, že to prvé štvorčíslie je dĺžka a šírka motora


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EPP P51 Mustang od ŠAD-model
PříspěvekNapsal: čtv 28.02.2013 13:37 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2011
Příspěvky: 155
Bydliště: Senec
ze by pocet zavitov ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: P51 ŠAD - podélná nestabilita
PříspěvekNapsal: pon 12.08.2013 7:54 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 16.12.2012
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
Zdravím,
vyskytl se mi při posledním létání následující problém: start proběhl bez problému, ale při letu se každou chvíli letadlo naklonilo, jako bych na krátkou chvíli dal plnou výchylku křidélek.
Byl to asi 4tý let s novou vysílačkou (T9X), ale při předchozích se letadlo chovalo normálně. Napadlo mě, jestli by to nemohlo být způsobené servem směrovky, které dost často cuká v neutrální poloze. Serva křidélek jsem prohlédl, ale nejeví známky poškození.

vybavení:
regulátor HK-30A ESC BEC 3A
4x HXT 900
přijímač 8 kanál Turnigy
vysílač T9X, původní firmware

díky za nápady


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz