Autor |
Zpráva |
ALIEN
|
Napsal: sob 03.02.2007 13:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.10.2006 Příspěvky: 305
|
mak píše: ALIEN píše: Nak mi nesedi slovni spojeni LETA TO REALISTICKY + VYSI TO NA VRTULI pokud sis všiml tak sem psal že na dvoučlánek to je realistický let a na třičlánek to je schopno vyset na vrtuli
srry
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
mak
|
Napsal: sob 03.02.2007 13:12 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.9.2006 Příspěvky: 112 Bydliště: Brno
|
ALIEN píše: mak píše: ALIEN píše: Nak mi nesedi slovni spojeni LETA TO REALISTICKY + VYSI TO NA VRTULI pokud sis všiml tak sem psal že na dvoučlánek to je realistický let a na třičlánek to je schopno vyset na vrtuli srry
včera sem dal na mustange vrtuli 8/6 a letadlo se chovalo hnedka jinak letaloto klidneji ale i pomaleji hot 9/6 je jiný kafe
_________________ Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
|
|
Nahoru |
|
|
Čop
|
Napsal: sob 03.02.2007 15:53 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.8.2006 Příspěvky: 1289 Bydliště: Mělník
|
Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet...
_________________ Spíš lítač než stavěč...
|
|
Nahoru |
|
|
mak
|
Napsal: sob 03.02.2007 17:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.9.2006 Příspěvky: 112 Bydliště: Brno
|
Čop píše: Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet...
noto seti nedivim to maš pravdu ale ono je to i o rychlosti ohledne realistického letu jeto o pilotovy ne veruli a ani neičem jinem nenapadlo by mne smustangen viset na vrtuli to ne ikdyž se přiznam že sem to skoušel ae spiš zevedavosti co dovede muj motor jinak nejvic si miluji je nizký prulet nad zemi tak nekdek 1 metru vejšky to je mazec to i ucrkavam blahem
_________________ Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
|
|
Nahoru |
|
|
Roger
|
Napsal: úte 06.02.2007 11:21 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 6.2.2007 Příspěvky: 3
|
Čop píše: Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet...
Letal jsem s APC 9/6 + VC MP JET s dvouclankem a moc realisticke to nebylo, letalo to hrozne pomalu, stoupani nic moc. To letadlo je hodne bachrate, potrebuje asi dostatek vykonu aby pripominalo let stihacky.
|
|
Nahoru |
|
|
mak
|
Napsal: úte 06.02.2007 11:37 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.9.2006 Příspěvky: 112 Bydliště: Brno
|
Roger píše: Čop píše: Já chci zkusit 9/5 nebo 9/6 s dvoučlánkem. Jsem spíš zastáncem realistického letu. Když to nádherný letadlo visí na vrtuli, chce se mi zvracet... Letal jsem s APC 9/6 + VC MP JET s dvouclankem a moc realisticke to nebylo, letalo to hrozne pomalu, stoupani nic moc. To letadlo je hodne bachrate, potrebuje asi dostatek vykonu aby pripominalo let stihacky.
Zdar
Počkej až da Vita do vzduchu tu 190 to pak neco uvidiš ono to epp ma i sve nevýhody a to je třeba to že hrubost letadla ho brzdi a tak potřebuje vic výkonu ten Vítuv bude litat oproti těm našim ohodně rychleji na menší spotřebu ale to je udel až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec
_________________ Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
|
|
Nahoru |
|
|
vkrejci
|
Napsal: úte 06.02.2007 12:19 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.11.2006 Příspěvky: 44
|
mak píše: až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec
To bude mazec? Ty se na to těšíš, co?
|
|
Nahoru |
|
|
mak
|
Napsal: úte 06.02.2007 13:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.9.2006 Příspěvky: 112 Bydliště: Brno
|
vkrejci píše: mak píše: až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec To bude mazec? Ty se na to těšíš, co? no to ani naghodou tohle ti nepřeji ani omilem jen sem chtel řict že každa technologie ma sve uskalí epp leta pomalu a to tve ktere je zase hladke tak leta rycvhle vydel sem takove dva kousky letat minulej tejden a jeto supr určo nekdy pujdu do takoveho letadla až se s mustangem naučim na jistotu
_________________ Optima III (oprava)Mistrál (AXI 2820/10)P51-D Mustang (EPP, motor AXI 2814/12)přestavba STÍN I samok
|
|
Nahoru |
|
|
Roger
|
Napsal: úte 06.02.2007 13:17 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 6.2.2007 Příspěvky: 3
|
vkrejci píše: mak píše: až do chvýle kdy stim praští to pak bude mazec To bude mazec? Ty se na to těšíš, co?
Taky ti havarku nepreji, ale popravde musim rict, ze bych chtel to letadlo videt jeste predtim, nez s nim zacnes litat. Ale jinak i tyto letadla se daji docela dobre lepit, videl jsem uz jedno takovy slepeny snad z tisice kousku.
Jodnou doufam, ze si taky budu moct dovolit (nemysleno financne) poridit Mustanga od Alfy, zatim si budu rozbijet a slepovat toho od SADu
|
|
Nahoru |
|
|
Branislav Tvrdoň
|
Napsal: stř 27.02.2013 17:31 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 4.9.2008 Příspěvky: 78 Bydliště: bratislava
|
Môže mi prosím niekto skúsenejší poradiť/potvrdiť, či motor Turnigy D2830-11 1000 kv je pre Mustang od Šadu (rozpatie 1100 mm) vhodný ? http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.htmlPrešiel som stránky a fóra. Možností volby motora je kopa. Nevyznám sa celkom v číselných označeniach, ale mám za to, že uvedený motor by mal byť z hladiska výkonu a rozmerov v poriadku. Prípadne poraďte iný cca do cca 15 - 20 EUR. Ďakujem
|
|
Nahoru |
|
|
TERAZKY
|
Napsal: čtv 28.02.2013 6:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
|
Daj tam motor rady aspoň 3530 a cca 70g.
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
|
|
Nahoru |
|
|
jetylo
|
Napsal: čtv 28.02.2013 8:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 30.3.2011 Příspěvky: 155 Bydliště: Senec
|
Mustang je stihacka aj ked vie lietat aj na malych rychlostiach. Chce to aspon 70g motor ako pise Terazky, lebo ak bude fukat vetrik ,bude to ako sarkan stat na mieste...
|
|
Nahoru |
|
|
ERCP
|
Napsal: pon 12.08.2013 7:54 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.12.2012 Příspěvky: 11 Bydliště: Praha
|
Zdravím, vyskytl se mi při posledním létání následující problém: start proběhl bez problému, ale při letu se každou chvíli letadlo naklonilo, jako bych na krátkou chvíli dal plnou výchylku křidélek. Byl to asi 4tý let s novou vysílačkou (T9X), ale při předchozích se letadlo chovalo normálně. Napadlo mě, jestli by to nemohlo být způsobené servem směrovky, které dost často cuká v neutrální poloze. Serva křidélek jsem prohlédl, ale nejeví známky poškození.
vybavení: regulátor HK-30A ESC BEC 3A 4x HXT 900 přijímač 8 kanál Turnigy vysílač T9X, původní firmware
díky za nápady
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|