Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: pon 10.07.2017 11:46 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
Dělal jsem na prodej něco malýho, takže už ji nemám .
Teď dělám kopyto na Albika tak sem pak nějaký foto hodím.
Chci to udělat pořádně, takže přímo formu ne . To pak nesedí přesně ve spoji aby byl tenký :D .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: úte 11.07.2017 15:22 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18.5.2013
Příspěvky: 68
Zdravím.
Moc pěkně. Jak velký ten Albik bude.
Jestli to chápu dobře vytisknes si koryto a to pak zaformujes?
Na to se těším. budu sledovat.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: úte 11.07.2017 16:02 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
odkudkam píše:
Zdravím.
Moc pěkně. Jak velký ten Albik bude.
Jestli to chápu dobře vytisknes si koryto a to pak zaformujes?
Na to se těším. budu sledovat.


Dělám kopii tohodle viewtopic.php?f=146&t=81272
1m délka a chci porovnat váhy v jak velký neprospěch bude tisk .
Ten vytisklý bez výbavy má 560 g . Tak bych se rád dostal tak 350 g . Uvidíme .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: úte 11.07.2017 16:31 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 18.5.2013
Příspěvky: 68
Ano ten se ti povedl a pokud predpoklad hmotnosti je spravny bude ten novy take pekny pero.
Měl jsem tu moznost držet v ruce Albika od Stavexu a strašně se mi tato metoda zalibila,ale.než se ja prokousu k nějakému letuschopnemu produktu. budu muset urazit ještě řádný kus cesty.
A navíc Albik je moje srdcovka.v sobotu jsem konečně zaletl toho od topgunu , ano ano jsou to jen bubliny ale i tak mám radost.
Budu se těšit na pokračování tvého projektu.snad se něco také priucim.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: stř 12.07.2017 20:37 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2006
Příspěvky: 175
Bydliště: Trnava
Obrázky: 11
pokryschin píše:
ahojte,skúšal niekto vytvoriť pomocou 3D tlače dvoj a viacdielnu formu do ktorej by bolo možno niečo vypeniť(purpena??)?



Skús mrknúť na toto videjko a jeho pokračovania ....



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
EG Elecric, Torro300, Čmelák, Marabu elektro, Bristol ScoutD, 3D Quadcopter,Futaba T10CP,TGY9X+FRSKY


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: stř 12.07.2017 21:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.3.2005
Příspěvky: 849
Bydliště: Val.Mez.
JJ, to je klasika nejen zdejšího DF. Mě se to nepodařilo, tak můj příspěvek je že to je blbost, nejde to...

_________________
www.rckozmodrom.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: čtv 13.07.2017 6:10 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
zz píše:
JJ, to je klasika nejen zdejšího DF. Mě se to nepodařilo, tak můj příspěvek je že to je blbost, nejde to...


A to teď mluvíš o jakém příspěvku :roll: ? Nějak nemůžu najít .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: pon 17.07.2017 18:36 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
Potřeboval jsem rychle formičku a PLA jsem ničím nenatíral, jenom vybrousil a vyleštil a vypadá to dobře .
Navíc na PLA nedrží epoxid .


Přílohy:
2017-07-17 19.03.51.jpg
2017-07-17 19.03.51.jpg [ 94.63 KiB | Zobrazeno 315 krát ]

_________________
www.3dfrezovani.cz
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: pon 17.07.2017 20:41 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4674
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
jak jsi to brousil a lestil ? Pod vodou ? A jake zrnitosti atd.... ?

a fakt jsi to nijak neseparoval ?

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tlač formy a PUR-pena
PříspěvekNapsal: pon 17.07.2017 22:02 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
nějakou 80 a pak nějaký zbytky smyrglů a leštěnka. separovat voskem budu - hlavně aby se zanesly voskem místa kam se dobře nedostanu na broušení.

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz