Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 14.04.2017 11:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.10.2010
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
ad.: tisk jednou 'sirkou vrstvy' ... CURA to podle vseho neumi .... anebo mate nekdo jine zkusenosti?


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 14.04.2017 11:36 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
ross4435897 píše:
ad.: tisk jednou 'sirkou vrstvy' ... CURA to podle vseho neumi .... anebo mate nekdo jine zkusenosti?


1 perimetr samozřejmě umí . Má daleko víc možností nastavení než Slic3r . Navíc si vezme a opraví soubory, které Slic3r
vůbec nezvládne . Bohužel mě trochu magoří v kombinaci s Rebelem.
vypadne teplota trysky po najetí na objekt , jednou spadla i teplota bedu .
Taky se mi nedaří nastavit přejezdy . Ovšem nevím, jestli v Cura mám správně nastavenou tiskárnu - okopíroval jsem to ze slic3r.
Takže zatím využívám pouze když už nejde jinak .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 14.04.2017 13:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.10.2010
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
ross4435897 píše:
ad.: tisk jednou 'sirkou vrstvy' ... CURA to podle vseho neumi .... anebo mate nekdo jine zkusenosti?


... zkusebni instalace ale ukazala ze umi :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16.04.2017 18:59 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
maličko jsem pokročil .
Výborně zpevňuje uhlíková tkanina prosycená vteřiňákem - epoxid na tom nedrží .
Ještě zkusím nějaký leptací základ, ale nedělám si iluze .


Přílohy:
2017-04-16 19.38.17.jpg
2017-04-16 19.38.17.jpg [ 84.53 KiB | Zobrazeno 842 krát ]
2017-04-16 19.45.26.jpg
2017-04-16 19.45.26.jpg [ 82.02 KiB | Zobrazeno 842 krát ]
2017-04-16 19.41.56.jpg
2017-04-16 19.41.56.jpg [ 100.15 KiB | Zobrazeno 842 krát ]

_________________
www.3dfrezovani.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16.04.2017 19:09 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 20.9.2007
Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 6 Suchdol
Taky jsem pokročil, jako dobrý asi, ale laminát to prostě nééééni..


Přílohy:
delfín.JPG
delfín.JPG [ 27.25 KiB | Zobrazeno 836 krát ]

_________________
therccustomjets.cz
customwings.cz
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 16.04.2017 20:18 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
Je to o materiálech . Tam bude určitě nějakej vývoj .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 16.04.2017 20:27 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 20.9.2007
Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 6 Suchdol
když je vlákno od návrhu....
Tak tisk PETG
2xperimetry
skin 0,6
trup nařezán po cca 180mm.
Váha vypadá že bude asi 1,2-1,3 kg bez osazení.
dimenzováno na 65 - 70mm edf, my tam zkusíme dát 20tku turbínu
Ten petg je takovej správně pružnej, tak si říkám, že přistání do trávy na břicho budou na pohodu. S podvozkem zatím nepočítám. Možná to i zmenším, zdá se mi to velký.


Přílohy:
L29 1200mm.jpg
L29 1200mm.jpg [ 27.56 KiB | Zobrazeno 849 krát ]

_________________
therccustomjets.cz
customwings.cz
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 17.04.2017 11:21 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.3.2014
Příspěvky: 1185
Bydliště: Letovice,ČR
petrcorrado píše:
Váha vypadá že bude asi 1,2-1,3 kg bez osazení.
dimenzováno na 65 - 70mm edf


Hodně bude záležet na EDFku. U verze 2 jsem bez bat. na skoro 1,1 kg. S bat. 1,560 kg. To EDF má udávanej tah 1,3 kg. Když dám plnej, tak chvíli letí i do oblak :D . Myslím, že je to tak akorát. Ten Delfín vypadá líp když letí pomaleji, než naplno. Uvidím kam se dostanu s verzí 3.

_________________
Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 17.04.2017 11:23 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 20.9.2007
Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 6 Suchdol
když jsme lítali s kompozitem 165cm na 90tku, letěl na 6s na třetinu plynu. Ono ani moc delfínu ten plnej plyn nesluší. Je to prostě éro na pohodu.

_________________
therccustomjets.cz
customwings.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 23.04.2017 19:02 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 3.1.2014
Příspěvky: 25
Tak další víkend pokusů - zjistil jsem že mi nedokáže slicer zpracovat zkušební část spitfira od 3Dlabprint (Cura ani Simplify)
ale alespoň jsem měl šanci vidět jak je to namodelované - jednostranný skin (otevřený mesh) jako povrch a nezávislý mesh nebo několik
jako vnistřní konstrukce a moc to na sebe ani nesedí, ono se to speče. S tímhle zjištěním, že to co tisknu nemusí být vždy uzavřený objekt
jsem se vrhnul na modelování a mám toto:
Příloha:
20170423_170208.jpg
20170423_170208.jpg [ 69.26 KiB | Zobrazeno 630 krát ]

Příloha:
20170423_170213.jpg
20170423_170213.jpg [ 73.88 KiB | Zobrazeno 630 krát ]

Příloha:
20170423_170224.jpg
20170423_170224.jpg [ 62.01 KiB | Zobrazeno 630 krát ]

cca 22 cm dlouhé 16,5cm v průměru, váha 125g.
Vnější obrys se tisk jedním perimetrem 0.4mm vnitřní konstrukce se mi bohužel kreslí jako 1 perimetr z každé strany žebra a mezi tím mezera
horší je že se mi to prokreslí i do obvodu objektu i když je to jiný mesh. tohle potřebuju odstranit a pak jsem spokojený.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 23.04.2017 19:35 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
MontyCZ píše:

horší je že se mi to prokreslí i do obvodu objektu i když je to jiný mesh. tohle potřebuju odstranit a pak jsem spokojený.




Musí tam být mezera 0,8 mm nebo o chlup větší - záleží, jak máš nastavenou tl. stěn .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2017 5:42 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.12.2009
Příspěvky: 741
MontyCZ píše:
Tak další víkend pokusů - zjistil jsem že mi nedokáže slicer zpracovat zkušební část spitfira od 3Dlabprint (Cura ani Simplify)
ale alespoň jsem měl šanci vidět jak je to namodelované - jednostranný skin (otevřený mesh) jako povrch a nezávislý mesh nebo několik
jako vnistřní konstrukce a moc to na sebe ani nesedí, ono se to speče. S tímhle zjištěním, že to co tisknu nemusí být vždy uzavřený objekt
jsem se vrhnul na modelování a mám toto:
Příloha:
20170423_170208.jpg

Příloha:
20170423_170213.jpg

Příloha:
20170423_170224.jpg

cca 22 cm dlouhé 16,5cm v průměru, váha 125g.
Vnější obrys se tisk jedním perimetrem 0.4mm vnitřní konstrukce se mi bohužel kreslí jako 1 perimetr z každé strany žebra a mezi tím mezera
horší je že se mi to prokreslí i do obvodu objektu i když je to jiný mesh. tohle potřebuju odstranit a pak jsem spokojený.


V čem to kreslis? Mě se ve Fusion360 nedaří namalovat objekt s nulovou tloutskou steny.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2017 10:41 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 3.1.2014
Příspěvky: 25
Zkoušel jsem Sketchup ale neumím ho tak kreslím v Blenderu.
Objekt s nulovou tloušťkou stěny je každý otevřený mesh. Např válec, kdy smažeš jednu podstavu
(a máš ji klidně jako jiný samostatný mesh) nebo u složitějšího objektu prostě někde nemáš spojené
hrany (máš dva body na stejných souřadnicích). Jen nevím jestli je to ok, protože v manuálech slicerů
se všude píše že objekt MUSÍ být uzavřený, aby věděl slicer kde je venku a kde uvnitř.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2017 19:08 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 20.9.2007
Příspěvky: 721
Bydliště: Praha 6 Suchdol
to není úplně přesné, třeba kisslicer tohle neřeší, tisknu otevřené objekty (např ten válec bez horního víka) v nulové tl. Co se tisku vnitřních výztuh týče, tak oddálit cca 0,8-0,9 mm. Neb při slicování nebude přerušen ten obvodový řez. Chce to vyzkoušet. Osobně tedy raději tisknu vždy dva perimetry, je lepší soudržnost vrstev. Je potřeba mít vždy venkovní strany správně orientované - tj ven.
Sketchup je trochu kostrbatý pro 3d tisk. To je fakt..

_________________
therccustomjets.cz
customwings.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 24.04.2017 22:10 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16158
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Jste mně trochu nakazili a začínám si malinko hrát... :mrgreen:
Příloha:
20170424_225717.jpg
20170424_225717.jpg [ 36.05 KiB | Zobrazeno 463 krát ]

Slicováno CURA ver.3 (píše z r. 2007 ???) zabudovaná v Repetier-host. Stěny mají nulovou tloušťku (v Rhinu = plocha), nastavení stěny ve sliceru 0,45mm
Příloha:
profil.jpg
profil.jpg [ 36.58 KiB | Zobrazeno 461 krát ]

edit: už chápu proč ta hustá podpůrná konstrukce uvnitř; je to jinak děsná žvýkačka...
Příloha:
20170424_233132.jpg
20170424_233132.jpg [ 31.57 KiB | Zobrazeno 456 krát ]

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 86 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz