Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 664 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 14.11.2017 9:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 448
Bydliště: Zlín
Ja retrakce jezdim 2mm, proud na motoru stazen na minimum a tiskne v pohode. Ale vyhybam se verm s velkym mnozstvim retrakci, po nejake dobe tisku uz se zacne celkem hrat. Motor mam SX16-402, sily na prevod 1:2 ma dost. Na cykloidnim extruderu motor chladi odpadnim vzduchem z hotendu.
Co jsem hledal lehky extruder, tak velki casto motory extruderu chladi. Nicmene pri predu 1:16 se muze v pohode vyhodit mikrokrokovani a to taky pomuze.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 14.11.2017 10:23 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 8464
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 298
Blog: Zobrazit blog (3)
Domnívám se, že převod a potřebnou rychlost extruderu je potřeba dát do souvislosti s tryskou a vrstvou. Rozdíl mezi tryskou (a příslušnou vrstvou) 0,4 a 0,5 se skoro dvojnásobek. Bez těchto informací to nejde moc posoudit.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 14.11.2017 10:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 448
Bydliště: Zlín
Ale retrakce je +- stale stejna, bez vlivu trysky. Samotny tisk problem pri velkem zprevodovani dlat nebude, ale rychlost retrakce uz ano


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 14.11.2017 10:59 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 8464
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 298
Blog: Zobrazit blog (3)
Tak to se omlouvám. Jedu retrakci jen na 20mm/s a zdá se mi to dostatečné.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 08.12.2017 0:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.11.2008
Příspěvky: 341
Bydliště: Chebsko
Ahoj vsem :!:

mate uz nekdo osobni praxi s SBS filamentama ??? taky je oznacovan jako "WATSON" (https://www.craftbot.nl/2016/04/26/sbs-filament-english/ )

Podle videi a informaci to vypada hodne zajimave, ale zatim sem nenasel v CR prodejce, kterej by ho nabizel :?

Pokud mate nekdo nejakej typ, kde se da sehnat a pripadne i nejaky osobni postrehy z tisku, tak budu rad za info ...
Diky vsem F.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: lepení materiálu po tisku 3D
PříspěvekNapsal: úte 26.12.2017 12:41 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 66
Zvažuji pořízení 3D tiskárny a chtěl bych poradit jaká by pro mě byla vhodná. Chtěl bych tisknout menší modely do maximální výšky 120mm a rozměry průřezu do 40x 40mm.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26.12.2017 22:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2003
Příspěvky: 605
Kolik korun chceš investovat ?

_________________
zbek

EPA Kombat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 10:05 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 66
Zatím mám limit 25tisíc. Ale to jen kvůli tomu, že jsem našel tiskárny se srovnatelnými parametry v rozsahu 10- 50tisíc.
Podle velikosti modelů mi přijde, že vrstva 0,1mm, tryska o průměru 0,4mm, materiál PLA jako přijatelné. Ale jak už jsem uvedl v tomto jsem začátečník, takže budu rád za každou radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 11:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 6620
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
PLA můžeš s celekem dobrým bočním povrchem tisknout s tryskou 0,4 mm vrstvou 0,2-0,25 mm. Takhle jsem tisknul MPCNC a tam jsou některý díly docela namáhaný a žádný separování vrstev se zatím víc než rok nekonalo. Fotku boku tisku s tímhle nastavením jsem tu někde dával.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 13:48 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 66
Zatím mi všichni říkali, že na detaily této velikosti bych neměl tisknout vetší vrstvou než 0,1mm.
Jde mi pouze o tisk detailů jako jsou kotvy na lodě, úvazníky, zaměřovače letadel apod.
Jaká tiskárna by mi tedy mohla vyhovat? Díval jsem se na HK, ale přišlo mi, že mají v nabídce tiskárny se stejnými parametry


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 15:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 6620
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Pokud chceš takovou drobotinu, tak to bych šel i do slabší trysky 0,3 mm. Zkoušel jsem i 0,2 ale s PLA se zacpávala se, s ABS ne. 0,4/0,2-0,25 používám na věci, co zabírají třetinu tiskový plochy a více, mám 200 x 200 x 200 mm.
Ale tryska je v ceně tiskárny zlomek ceny a můžeš si jich pořídit víc průměrů.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 17:09 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 66
Určitě zkusím více průměrů trysek, abych dosáhl požadovanýho výsledku. Ono to chce asi hodně zkoušet aby byl výsledek co nejlepší. U menších věcí půjde nedostatky vidět víc než u těch velkých.
Díval jsem se na stavebnici tiskárny: https://hobbyking.com/en_us/tronxy-x-3- ... -plug.html


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 27.12.2017 20:18 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 23.11.2016
Příspěvky: 141
Bydliště: Frýdek-Místek
Obrázky: 2
Pro drobné detaily pokud ti nejde o čas, tak extruder Titan + V6 Nozzle - 1.75mm x 0.25mm.
https://e3d-online.com/nozzles-for-3d-p ... v6-nozzles
https://e3d-online.com/titan-extruder

Výsledek tisku například zde
https://static.e3d-online.com/media/cat ... ean_11.jpg


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28.12.2017 10:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 6620
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Lidi, jaký zkušenosti máte s nerezovejma tryskama? Nevím jestli to není náhoda ale čína 0,2 mm se mi neustále zacpávala ale mosazná od Rebela problém nebyl. ABS Esun 1,75 bílá.
Domnívám se, že to je nižší tepelnou vodivostí nerezu proti mosazi. A nebo ta čína byla blbě vyrobená. Větší průměry jsem nezkoumal.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.12.2017 11:31 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.6.2007
Příspěvky: 3133
Bydliště: Středočesko, ČR
Obrázky: 0
Ono taky dost záleží na vnitřním tvaru trysky (úhel zúžení a délka tenké části) čínské už nepoužívám furt se muselo něco ladit (co kus to originál) a ušetřený peníze nestály za ten ztracenej čas a materiál.
Kalenou nerez trysku mám od Rebela a není s ní problém (0.4mm), na E3D jsem ji zatím nedával tam mám normál mosaz, ale chvilku jsem uvažoval o Ohlsonce z rubínu.

_________________
Buď rozumný respektuj fyziku,
nebudeš odnášet letadla v pytlíku.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 664 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz