Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 560 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 05.07.2017 11:00 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 23.11.2016
Příspěvky: 70
Obrázky: 2
dudaj píše:
ne myslel jsem opravdu ve sváru . Dělám kvůli váze 0,3 mm šíři perimetru 0,2mm ...... .


Pak chápu, to jsi ale neuvedl, standard pro 3D tiskárny je defakto tryska 0,4mm a tam vychází šířka perimetru 0,42-0,48mm což je dvojnásobek tvého preimetru :) Proto je nutno uvést u tak zásadních tvrzení i technické parametry. Já mám trysku 0,4mm perimetr 0,48mm a při tisku jednoho perimetru snižuji na 0,42mm.

Dík za doplnění informací, ať se daří


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 12:09 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Kutná Hora
Celeron píše:

Zase jeden z těch, co ještě nezkusil svý ženský sebrat Megastrong. :lol: Pokud s ním nastříkám Koresku, při chladnutí tisky úplně od bedu odskakují. Na ABS je to horší ale bočním klepnutím povolí vše. Zkoušel jsi stříkat Koresku rozpuštěnou v lihu? Kdyby nezasychal pičifuk, ideální řešení.
A propo, kolik vrstev šmidláš na umytý sklo?
Jirka


Pročítám fórum a nenašel jsem pokračování. Mám taky problém s tím, že mám velmi tenkou hranici mezi "nedrží to" a "jak to mám ku.va sundat" :D . Můj dotaz tedy zní. Ta rada je myšlená tak, že natřu sklo Koresem, nechám aspoň pět minut zaschnout, pak vezmu lak na vlasy (nějakej hodně silně tužící) a pak tisknu. Po zchladnutí podložky to odskočí.
Je to tak, nebo jsem úplně mimo. Díky.

_________________
Swift II, Alpha 1500 (půjčená), Corsair 1200 aneb "jebka" z HK, Beaver od ŠADu ve výstavbě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 12:46 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 7954
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 286
Blog: Zobrazit blog (3)
U PLA jsem přešel jen na "Megastrong". Teplé drží dost, po vychladnutí odskočí. Kores odpočívá v šuplíku.
Jen nevím, jak vyčistím jednou tiskárnu od laku na vlasy. :wink:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 12:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 5539
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Takový to nedrží - drží jako sviňa je u mě počet vrstev Koresky ale hlavně její stáří. Čím je starší, tím jsou větší problémy, protože vysychá. Když jí nanášíš a přitlačíš, blemcá se ti do takových hrbolatých šmouh a na "odtokový hraně" tyčky se vytahují takový nítě a blemcance? Pokud ne, je stará a nepoužitelná. Nejlíp se to pozoruje na průměru tyčky, čím starší, tím větší mezera mezi tyčkou a plastovou trubičkou aplikátoru. Teď v létě stačí den dva otevřenej klobouček a je po Koresce.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 12:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 5539
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
TomasC píše:
U PLA jsem přešel jen na "Megastrong". Teplé drží dost, po vychladnutí odskočí. Kores odpočívá v šuplíku.
Jen nevím, jak vyčistím jednou tiskárnu od laku na vlasy. :wink:


Když máš Tome pod Megastrongem aspoň jednu vrstvu Koresky, tak po namočení zrcadle v horký vodě a podrbáním kartáškem na ruce jde hned dolů v takových cárech, něco jako PVA při laminování.
Pokud tam nemáš nic, tak musíš zrcadlo na několik desítek minut namočit do horký vody a Megastrong změkne taky. Jenže po dlouhým namáčení zase zrcadla ráda po zchladnuti po tisku vybuchují, aspoň mě. Proto pod něj dávám Koresku. Megastrong musí být vodorozpustný, jinak by si baby musely šůrovat hlavu v acetonu a to prokazatelně nedělaj. :mrgreen:
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 13:09 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2007
Příspěvky: 65
Bydliště: Kutná Hora
Já jsem tedy používal dlouho noname lepidlo a byly problémy. Pak jsem na radu vyzkoušel Kores a nic moc. On je spokojený a já ne. Pak jsem uviděl v obchodě tyčinku Herkules. Koupil jsem a od té doby to drží fest. Takže zkusím nástřik lakem a možná to bude ono. Díky za reakce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 13:49 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2554
Obrázky: 1
@Celeron "... Megastrong musí být vodorozpustný" Nivea Mega Strong pro mega silnou fixaci lak na vlasy
SLOŽENÍ:
Složení: Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl Methacrylate
Copolymer, Aqua, Panthenol, Niacinamide, Benzophenone-4, Aminomethyl Propanol, Linalool, Citronellol, Geraniol,
Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.
- Hnací plyn, zasychající rozpouštědla (nevím zda tam dát i Aqua) tipuji obtížně, zbytek budou pryskyřice,
případně pomocné látky. Obecně se uvádí, že účes po aplikaci drží 24(48) h . Když vidím co letí vzduchem,
jsou to napůl zaschlé kapičky aerosolu - obdobného pěně. Na (obvykle) mastných vlasech to drží, tak aby šel
odstranit (mytím). Z vzhledu oplachu mám dojem, že se šupinky odstraní mechanicky po nabobtnání ve vodě.
Babské rady doporučují (když lak moc drží) oplach roztokem sody (řekl bych, že jedlé a s nízkou koncentrací).
Za mne po namočení vrstva laku na vlasy Mega Strog nabobtná a ztratí pevnost. Lepidlo Korega částečně
získá zpět vlastnost klouzavé - "soplící" hmoty - pasty v tyčince. (I když vyschlá tyčinka oživit k lepení nejde)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 18:39 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 7954
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 286
Blog: Zobrazit blog (3)
Celeron píše:
Pokud tam nemáš nic, tak musíš zrcadlo na několik desítek minut namočit do horký vody a Megastrong změkne taky
Právě jsem si to zkusil. 30sec horká voda, přejedu drátěnkou, kapka jaru na odmaštění, oplachnout vlažnou, osušit a nový nástřik.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27.07.2017 20:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.6.2007
Příspěvky: 3078
Bydliště: Středočesko, ČR
Obrázky: 0
Tisknu na hliník s Ultemem a mám přes půl roku klid.

_________________
Buď rozumný respektuj fyziku,
nebudeš odnášet letadla v pytlíku.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 28.07.2017 17:05 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4719
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
tisknu jen na cistej kores a nemam problem. Kdyz me prijde sklo hodne zapatlane tak ho vemu mejdlem pod vodou a neni problem. PLA, ABS, PET-G, Flex

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 31.07.2017 8:28 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4719
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
Chlapi - ma nekdo nejakou zkusenost a pripadne odkaz na to s takovym tim popisovanim 3D tisku ruznou rychlosti tisku ?

Prisahal bych ze jsem nekde videl nejake video / fotky od RiMra ale za boha to nemuzu najit

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 31.07.2017 8:59 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 436
Bydliště: Zlín
Hledej "velocity painting". Sem tam je to videt na fb ve skupine "3d tisk"


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 31.07.2017 11:09 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4719
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
dik, to jsem potreboval

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03.08.2017 7:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2554
Obrázky: 1
Zlatý Fidget Spinner od fy Caviar. No nekup to. Limitovaná edice
Fidget Spinner ze zlata


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.08.2017 14:54 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.3.2014
Příspěvky: 303
Bydliště: Praha 5
Obrázky: 1
Zdar 3D tiskaři, nevíte, co mám nastavit, když výtisk je takový pórovitý - houbovitý jako na obrázku dole? Filament je PLA, teplota trysky 210, teplota podložky 0, rychlost tisku 90 procent, tiskárna RepRap (kopie Průši). Zkoušel jsem i nižší teplotu trysky, ale bylo to ještě horší, při vyšší se zase zvedají okraje...


Přílohy:
IMG_20170816_154932.jpg
IMG_20170816_154932.jpg [ 45.75 KiB | Zobrazeno 253 krát ]
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 560 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 38  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: pixma, zdenek 304 a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz