Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 8:08 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 9.2.2012
Příspěvky: 54
Ahojte,

Potreboval by som vyfrezovat otvory do odrazovych sklicok.
Příloha:
IMG_1180.jpg
IMG_1180.jpg [ 78.81 KiB | Zobrazeno 1762 krát ]

Frezujem to s frezkou 1,2mm na drevo, ale sa mi to topi a freza sa znici.
Prosim Vas, aku frezku pouzivate na plast?
Ake rezne podmienky?
Dik.
Vlado


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 8:44 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
nevím, jestli ti to pomůže - samotnému by se mě hodila rada,
ale v zásadě - vysoká pojezdová rychlost, malé úběry, chladit (vodou, vzduchem)
a používat karbidové frézky - líp jednobřité.

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 10:05 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 2554
Obrázky: 1
Já mám problém s tavením termoplastů i u vrtání malými vrtáčky na kov. Pokud mi tavení vadí,
tak musím dolů s otáčkami a úměrně snížit rychlost posuvu do záběru. Vrtám ručně, takže zmenšit tlak.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 10:49 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2006
Příspěvky: 86
Bydliště: Prostějov - Vincencov
Obrázky: 1
nám se v práci osvědčilo pouštět frézy do plastů nesousledně, povrch byl pak lepší. Jak bylo již napsáno jednobřité a hodně otáček.

_________________
Cesna 182,Belanca & Ultimate X3 od VA Models,Somethin Extra a Smith MiniPlane od SIGu+Futaba T10


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 12:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.4.2011
Příspěvky: 7262
Bydliště: ČR
Obrázky: 7
dudaj píše:
... vysoká pojezdová rychlost, malé úběry, ...


Nejsem odborník na frézování, ale není to protimluv?

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 12:48 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
JosefSvejk píše:

Nejsem odborník na frézování, ale není to protimluv?


není.

uberu menší vrstvu , ale vyšší rychlostí .
nástroj se v místě obrábění zdrží krátce, aby ho nestačil rozehřát a současně ubírá malou vrstvu materiálu.

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 15:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
použij jednobřitou frézu a nižší otáčky. na vřetunu kressu jedu na trojku. Ještě pomáhá foukat na to vzduch z kompresoru


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 17:02 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3597
Bydliště: SK Bratislava
JosefSvejk píše:

Nejsem odborník na frézování, ale není to protimluv?


tiez by som to tak videl :-))))

v kazdom pripade odpoved uz padla, nizke otacky, velky moment, nizky pocer britov (1 ak sa da) ... volil by som 5000 otacok maximalne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 18:13 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
igorb píše:

Nejsem odborník na frézování, ale není to protimluv?

tiez by som to tak videl :-))))





velikost úběru je do jaké hloubky, nebo kolik ke straně fréza ubírá.
Rychlost posuvu je jiný parametr .
To , že to vysvětlím jednou by mohlo stačit.

5000 otáček jsi počítal při jakém průměru frézy a jaké rychlosti posuvu ? - Navíc je to parametr ovlivněný i kvalitou nástroje .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 18:34 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3597
Bydliště: SK Bratislava
no pokial viem velkost uberu je objem materialu za cas, nie hlbka

... ale ok ked povies mala hlbka je to jasne co si tym myslel :- )) ... to uz pochopi aj ten co sa pytal :- ))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: úte 20.09.2016 19:19 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
promiň , ale velikost a rychlost jsou různé veličiny, ale už si snad rozumíme :D

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2016 12:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.10.2012
Příspěvky: 1480
Bydliště: Kladno
hloubku záběru dej 1/2 průměru frézy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: čtv 22.09.2016 5:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 9.2.2012
Příspěvky: 54
Dik chlapi. Idem pozriet na ebayi jednobrite frezky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: frezka na plast
PříspěvekNapsal: čtv 22.09.2016 14:40 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 20.9.2016
Příspěvky: 11
Bydliště: Ohrobec
Pro frezovani plastu obecne plati ze : nastroj kterym se obrabi musi byt takoveho tvaru aby se dotykal pouze pozadovane plochy, mel by byt zajisten co nejlepsi odvod pilin, obrabenou cast by ste mel chladit bud vzduchem, vodou ci olejem naprwd40 funguje skvele. Kotoucek by mel byt stale hladky jakmile se na nej nabali plast je problem a bude se vam to tavit. A jak uz tu nekdo psal lepsi brat povrch po kouskach vyssi rychlosti. Delal jsem takhle kryt na cocku do kamery a nasledne to jeste lestil vysledek paradni.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Torm, varok a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz