Switch to full style
Pokrok se nedá zastavit. Nástroje řízené pomocí počítače ulehčují výrazně práci. Výroba strojů, příprava podkladů výkresů. I poptávky a nabídky mezi rcmaniaky.
Odeslat odpověď

Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 11:11

Nevěděl jsem , kam zařadit, jestli do dílny, nebo cnc.
Třeba to někoho bude zajímat.
Měl jsem 3 dny na to, abych udělal hodinky.Budou nasvěcovány projekcí, tak proto bílé.
Po ofrézování a místním drobném obroušení jsem polystyren prosytil epoxidem .
Bez broušení následně 2x stříkal stříkacím tmelem Milesi a teprve následně lehce přebrousil.
Po té tmelil polyesterovým tmelem a po vybroušení stříkal 1 vrstvou voďáku.
časove to vyšlo s chlupem. Povrch je relativně tvrdý . Budu dělat další testy, ale myslím že na rychlou výrobu kopyt a
některých modelů docela rychlá technologie .
www.3dfrezovani.cz
Přílohy
2016-03-03 15.56.36.jpg
2016-03-04 09.35.05.jpg

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 12:37

Hezké to máš, kdoví jak by se to chovalo, kdyby jsi takto udělal kopyto třeba na trup větroně. Jestli by průhyb nedělal problémy...

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 14:32

zz píše:Hezké to máš, kdoví jak by se to chovalo, kdyby jsi takto udělal kopyto třeba na trup větroně. Jestli by průhyb nedělal problémy...


to je to, co chci vyzkoušet.

Materiál je stabilní a na rozdíl od mdf se po odfrézování nedotvarovává.
Je levný, lehký. Takže jde o povrchovou pevnost při pastování a leštění. Ta by měla být dostatečná.
No a pokud kopyto vydrží pouze jedno zaformování , tak v tom bych taky neviděl problém.
se sklem to funguje v pohodě, ale značně to zvýší pracnost.


nicméně na trupu větroně není mnoho frézování - na tenčí části, takže lze nalít rovnou třeba z polyuretanu a ušetřit si práci.

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 17:26

Moc pěkný. Jak jsi brousil to zkosení ránečku skla a ty čudlíky, že je to pěkně kulaté a máš tam krásně ostré hrany?

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 17:50

Lark píše:Moc pěkný. Jak jsi brousil to zkosení ránečku skla a ty čudlíky, že je to pěkně kulaté a máš tam krásně ostré hrany?


Rukou, to broušení a tmelení zabralo skoro den.
Co šlo excentrickou bruskou , tak s ní a zkosení, vnitřní kruh a čudly rukou .

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 18:06

Si šikula. Já už na to nemám. :(

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

pát 04.03.2016 19:29

Lark píše:Si šikula. Já už na to nemám. :(


dík, ale ostrý smirgl udělá své.

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

čtv 24.03.2016 18:33

tady je výsledek.


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

sob 26.03.2016 18:32

Tak to je fakt hustý :-D jak by řekl můj mladej.

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

ned 01.05.2016 11:35

copak to je za frajera :D ?
Přílohy
2016-05-01 08.16.43.jpg

Re: Frézování a povrchová úprava extrudovaného polystyrenu.

ned 01.05.2016 14:00

Tak to vím naprosto přesně, nějakej Majer z Boletína, jeho vnuk nám na základce furt cpal před oči dvacku a křičel "Děda na vás příjde", když mu nikdo nechtěl dát kousnout ze svačiny.
Odeslat odpověď