Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 13:21 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2008
Příspěvky: 7403
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Obrázky: 64
Zdar,
nenajde se nějaký dobrodinec, který by mi poradil jak na potažení NUrbs v Cinemě.
Mám 4 křivky - dvě "půlžebra", půlku půdorysu a bokorys. A chci je potáhnout plochou a vytvořit tak půlku trupu lodě.
https://goo.gl/photos/jDuC1QTukmCrF3219
ALe vycházejí mi z toho spíš takové pampeklece... :)
https://goo.gl/photos/EuKfbyrDLShtWs6y7
Děkuji předem za radu. Kdysi jsem modeloval v Rhinoceru a tam to bylo tuším jinak, každopádně jsem se na takových věcech nezasekával. Ale tady nevím za kterou páčku...
R.

_________________
________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 14:40 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 14.1.2016
Příspěvky: 4
Bydliště: Ostrava
Ty křivky dej do "Potažení" a musí jít postupně a přehoď 7.1 s 7


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 14:59 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2008
Příspěvky: 7403
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Obrázky: 64
Dík - to jsem zkoušel, furt je to krpaté... :(
https://goo.gl/photos/qzX1Tz7hbhuooEPAA

_________________
________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 15:05 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 14.6.2008
Příspěvky: 69
Bydliště: Janovická lhota
A mas ty krivky kreslene sejnym smerem? Anebo vyzkousej prohodit smery krivek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 15:24 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2008
Příspěvky: 7403
Bydliště: Praha 9 Vinoř
Obrázky: 64
Ony jsou to importy z illustratoru...
Udělám to jinak - začnu se učit časem Solidworks.
Každopádně děkuju!
R.

_________________
________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 20:01 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
RiMr píše:
Ony jsou to importy z illustratoru...
Udělám to jinak - začnu se učit časem Solidworks.
Každopádně děkuju!
R.


V cinemě tohle nejde. To sis moc zjednodušil.
Buď použiješ protažení ( jedna křivka určuje tvar a druhá zakřivenou cestu)
Nebo potažení (několik křivek za sebou jako žebra potáhneš)

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 01.03.2016 20:16 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2190
Bydliště: Zvole u Prahy
takhle je to potažení


Přílohy:
Grafika2.jpg
Grafika2.jpg [ 44.09 KiB | Zobrazeno 1154 krát ]
Grafika1.JPG
Grafika1.JPG [ 45.57 KiB | Zobrazeno 1154 krát ]

_________________
www.3dfrezovani.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.03.2016 9:30 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 18.5.2015
Příspěvky: 9
Ahoj,

Keby si si s tym nevedel rady v SW, posli mi nejake podklady, skusil by som ti to spravit v Catii...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.03.2016 15:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8008
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Cinema 4 neznám, ale takhle jednoduše to nepůjde ani v Catii. Podle toho co ti to vytvořilo to vypadá, že ta křivka u paluby navíc není hladká, ale má netangentní zlomy. Taky je dobrý si vytáhnout z kýlové a palubní křivky pomovné plochy, ke kterým budeš nastavovat tangetnost vytvářené plochy. Prasečiny asi budou dělat taky ty části mezi řezovou křivkou a společným bodem kýlové a palubní křivky. Chtělo by to víc řezú a alespoň ješte jednu obvodovou křivku, aby se dal řídit tvar přechodu do špiček.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.03.2016 12:38 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 18.5.2015
Příspěvky: 9
Nie je to lahke, ale Kacena je v tomto fakt silna...


Přílohy:
ship.JPG
ship.JPG [ 32.86 KiB | Zobrazeno 846 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.03.2016 15:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8008
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jó to máš pravdu, Catia toho umí opravdu hodně, ale ne všechno se dá udělat až tak jednoduše. Podívej se na ten tvar co má RiMr, to bude chtít těch řezů ještě víc, aby si udržel rovnou tu středovou část a bude lepší to nedělat jako jednu plochu, ale ty přechody tvaru dělat z pásů tangentně napojených na sousední. Pak se s tím dá čarovat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz