Pokrok se nedá zastavit. Nástroje řízené pomocí počítače ulehčují výrazně práci. Výroba strojů, příprava podkladů výkresů. I poptávky a nabídky mezi rcmaniaky.
stř 18.01.2017 21:26
Funguje to. Už tisknu ze svých dat
stř 18.01.2017 21:32
tak si teraz kup dreveny filament a uz nepolames frezicky na vymetovej topolofke
stř 18.01.2017 21:58
Ten Brutus je šíleně složitej a je plný nespojených okrajů. Ty oranžový čárky jsou nespojené okraje (12498) a celkový počet trojůhelníků je 1.488.912. Na tak malý kousek šílenost. Nechápu proč to kolem těch oblouků tak strašně kouskuje a už vůbec ne, proč ty svislé plochy v těch drážkách rozseká i vertikálně na 7 až 8 vrstev. Nauč se dělat všechno rovnou v Rhino a uvidíš že to bude lepší. Za cvíli ti to pude bez nejakých konverzí. Přihodil jsem i ten upravený kužel. Zbytek máš v mailu.
P.S. Zkus pro export do IGS ještě ty další varianty, jestli v některém nebude líp zachovaná struktůra.
- Přílohy
-
-
-
- kuzel_matice_STL.zip
- (458.78 KiB) 91 krát
stř 18.01.2017 22:21
Největší neštěstí jsou právě ty polylines z mraku segmentů.
stř 18.01.2017 22:52
igorb píše:... uz nepolames frezicky na vymetovej topolofke
Nelámu. Našel jsem všelék
stř 18.01.2017 23:00
Asi se to kreslení ve Rhinu časem naučím ale na křivky a práci s nimi je ten Corel pro mně super. Navíc už toho spoustu v něm mám a teď i zhruba vím jak to z něj dostat aby mi to přijatelně tisklo.
Ty exporty do IGESu .... no... tady je vidět něco kolem poloviny možností...
stř 18.01.2017 23:47
Ty přílohy mi nejdou zobrazit. Jinak jak jsem ti psal, problém je, že ty křivky z Corelu ti to exportuje jako polylajny, takže tvar je potom hodně segmentovaný a není hladký. Jinak to modelování křivek v Rhino nemůže být nijak moc složité, jde jen o to zvyknout si na trochu jiný postup. Není v něm funkce na převod polylajny na křivku? Já ho neznám, takže neporadím.
čtv 19.01.2017 5:37
Opravil jsem formát na gif, to už funguje lépe.
Podrobnosti k Corelu v emailu
čtv 19.01.2017 5:38
Lark píše:.... modelování křivek v Rhino nemůže být nijak moc složité, jde jen o to zvyknout si na trochu jiný postup. ....
No právě
čtv 19.01.2017 9:06
Tak ja poznam Rhino aj Corel celkom dobre, a mozem povedat praca s krivkami je rozdiel tak 2 tried.
Rhino ma 2 mody narabania s krivkami jeden nesikovny a druhy este nesikovnejsi :- ))))))))
čtv 19.01.2017 13:31
Tak Rhino jsem bohužel viděl jen z rychlíku, takže snadnost nebo problémy s tvorbou křivek nedokážu posoudit. Zkošel jsem ale ten "houslový klíč" od jyrry v DWG načíst do DrafrSight, kde jsou křivky zachované jako BSpline. Tak jsem exportoval do DWG R2004-2006, DXF R2004-2006 ASCII a DXF R2004-2006 Binar a ve všech formátech zůstanou křivky zachované jako BSpline. Všechny i originál od jyrry se do Catia načtou jako výkresy, ze kterých je zkopíruju jako jednoduché hladké křivky do skicáře, a pak z nich vytáhnu hladký solid.
Zkus mi ještě poslat ten "brutus" v DWG.
čtv 19.01.2017 17:54
Lark píše:... Zkus mi ještě poslat ten "brutus" v DWG.
Nepošlu. Už vím kde soudruzi z NDR udělali chybku...
Já ten tvar upravoval z frézovacího podkladu a části obrysů jsem udělal jako ekvidistanty k hladkým křivkám... desítky až stovky pidiúseček... Corelu to nevadí, StepFouru to nevadí ale Rhinu to vadilo.
čtv 19.01.2017 18:31
No tak hlavně že si na to přišel.
čtv 19.01.2017 18:39
No, jsou v Corelu ale tvary křivek které mají třeba jen dva nebo dokonce jeden řídící bod a příslušné vektory... A s těmi to pak selhává taky. To ale pořeším, když o tom vím.
čtv 19.01.2017 18:56
kdyz exportuju ze Sketchupu tak si muzu urcit jak to ma zpracovat krivky. Vim ze treba jednu verzi proste EstlCam nespolkne (myslim ze polylines)
Nemas to tam nekde blbe nastavene ? Ze to treba rozebere zbytecne na prvocinitele