Reklama

 





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1492 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 21:26 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Funguje to. Už tisknu ze svých dat 8)

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 21:32 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3598
Bydliště: SK Bratislava
tak si teraz kup dreveny filament a uz nepolames frezicky na vymetovej topolofke :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 21:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8038
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ten Brutus je šíleně složitej a je plný nespojených okrajů. Ty oranžový čárky jsou nespojené okraje (12498) a celkový počet trojůhelníků je 1.488.912. Na tak malý kousek šílenost. Nechápu proč to kolem těch oblouků tak strašně kouskuje a už vůbec ne, proč ty svislé plochy v těch drážkách rozseká i vertikálně na 7 až 8 vrstev. Nauč se dělat všechno rovnou v Rhino a uvidíš že to bude lepší. Za cvíli ti to pude bez nejakých konverzí. Přihodil jsem i ten upravený kužel. Zbytek máš v mailu.
P.S. Zkus pro export do IGS ještě ty další varianty, jestli v některém nebude líp zachovaná struktůra.


Přílohy:
Brutus_anal.PNG
Brutus_anal.PNG [ 652.57 KiB | Zobrazeno 610 krát ]
Brutus_anal_2.PNG
Brutus_anal_2.PNG [ 79.22 KiB | Zobrazeno 610 krát ]
kuzel_matice_STL.zip [458.78 KiB]
21 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 22:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8038
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Největší neštěstí jsou právě ty polylines z mraku segmentů.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 22:52 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
igorb píše:
... uz nepolames frezicky na vymetovej topolofke :mrgreen:

Nelámu. Našel jsem všelék :P

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 23:00 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Asi se to kreslení ve Rhinu časem naučím ale na křivky a práci s nimi je ten Corel pro mně super. Navíc už toho spoustu v něm mám a teď i zhruba vím jak to z něj dostat aby mi to přijatelně tisklo.

Ty exporty do IGESu .... no... tady je vidět něco kolem poloviny možností... :?
Příloha:
export_igs.gif
export_igs.gif [ 47.14 KiB | Zobrazeno 557 krát ]

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 18.01.2017 23:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8038
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ty přílohy mi nejdou zobrazit. Jinak jak jsem ti psal, problém je, že ty křivky z Corelu ti to exportuje jako polylajny, takže tvar je potom hodně segmentovaný a není hladký. Jinak to modelování křivek v Rhino nemůže být nijak moc složité, jde jen o to zvyknout si na trochu jiný postup. Není v něm funkce na převod polylajny na křivku? Já ho neznám, takže neporadím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 5:37 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Opravil jsem formát na gif, to už funguje lépe.
Podrobnosti k Corelu v emailu :wink:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 5:38 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Lark píše:
.... modelování křivek v Rhino nemůže být nijak moc složité, jde jen o to zvyknout si na trochu jiný postup. ....
No právě :mrgreen:

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 9:06 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3598
Bydliště: SK Bratislava
Tak ja poznam Rhino aj Corel celkom dobre, a mozem povedat praca s krivkami je rozdiel tak 2 tried.

Rhino ma 2 mody narabania s krivkami jeden nesikovny a druhy este nesikovnejsi :- ))))))))


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 13:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8038
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tak Rhino jsem bohužel viděl jen z rychlíku, takže snadnost nebo problémy s tvorbou křivek nedokážu posoudit. Zkošel jsem ale ten "houslový klíč" od jyrry v DWG načíst do DrafrSight, kde jsou křivky zachované jako BSpline. Tak jsem exportoval do DWG R2004-2006, DXF R2004-2006 ASCII a DXF R2004-2006 Binar a ve všech formátech zůstanou křivky zachované jako BSpline. Všechny i originál od jyrry se do Catia načtou jako výkresy, ze kterých je zkopíruju jako jednoduché hladké křivky do skicáře, a pak z nich vytáhnu hladký solid.
Zkus mi ještě poslat ten "brutus" v DWG.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 17:54 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Lark píše:
... Zkus mi ještě poslat ten "brutus" v DWG.

Nepošlu. Už vím kde soudruzi z NDR udělali chybku... :oops:
Já ten tvar upravoval z frézovacího podkladu a části obrysů jsem udělal jako ekvidistanty k hladkým křivkám... desítky až stovky pidiúseček... Corelu to nevadí, StepFouru to nevadí ale Rhinu to vadilo.

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 18:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8038
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
No tak hlavně že si na to přišel. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 18:39 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 16192
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
No, jsou v Corelu ale tvary křivek které mají třeba jen dva nebo dokonce jeden řídící bod a příslušné vektory... A s těmi to pak selhává taky. To ale pořeším, když o tom vím.
Příloha:
housl_klic.gif
housl_klic.gif [ 63.08 KiB | Zobrazeno 478 krát ]

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 18:56 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4725
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
kdyz exportuju ze Sketchupu tak si muzu urcit jak to ma zpracovat krivky. Vim ze treba jednu verzi proste EstlCam nespolkne (myslim ze polylines)

Nemas to tam nekde blbe nastavene ? Ze to treba rozebere zbytecne na prvocinitele

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1492 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Boro, mjseven a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz