Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1490 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 15.06.2015 9:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 7804
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Chtělo by to něco na bázi polyethilenu.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 15.06.2015 12:04 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 1174
Bydliště: Hlučín, CZ
Nebo vytisknout jenom formičku a nalít do toho silikon.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 17.06.2015 23:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 5373
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Larku, ty jseš namakanej kreslíř, jak by se mělo postupovat, kdybych chtěl namalovat v 3D formičku na tu moji ostruhu, tedy roztažený Z?
Na to moje přidat a odebrat vysunutím moc nestačí. Vím jak přidat něco táhnutím po křivce ale odebrat po křivce buď v tom kreslítku nejde, nebo to neumím. V podstatě by stačil kvádřík ze kterýho by se odebrala horní část podle křivky listu ostruhy a pak odebrat žlábek na šířku ostruhy a hloubku stejnou jako tloušťka listu . Nejlépe aby ten žlábek byl navíc na šířku lichoběžník. No a asi by na konci měl být výstupek pro díru, kde se otáčí ostruha, aby se při laminování uhlí zatočilo kolem. Nejsem si totiž jistej, co by to udělalo pokud by se u ostruhy na konci přerušily vlákna vrtáním. Víko na žlábek podle mě není potřeba.
Předpokládám že by to bylo tlustý asi 3,5 mm, do dna a nahoru dám uhlíkovej plochej rowing asi 4 vrstvy a mezi to sklo. Nevím, zda by to pak nechtělo strčit do pytle a vycucat bubliny.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 18.06.2015 10:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 7804
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Nevím co ten tvůj SW dokáže, ale nejsnazší je sčítat a odčítat solidy a to by snad měl umět. Takhle slovně se to dost těžko popisuje, ale zkusím to. Já bych začal tím profilem "Z" a vytažením bych ho roztáh na větší šířku než je potřeba. Pak bych si udělal kolmo na ten profil (nebo spíš rovnou pod malým úhlem zkosení, aby šel výlisek líp vyndat z formy), další profil pro ořezání boků toho "Z". Pak si k tomu ořezanému "Z" přičteš případné kanálky, nebo nálitek v mistě čepu. Pak si z té vrcní plochy profilu "Z" vytáhni plochu a trimováním si jí natáhni, aby byla širší a delší než bude ten kvádr (použiješ jí pro rozříznutí toho kvádru). Pak už si jen vytvoříš kvádr, rozřízneš ho tou tvarovou plochou a od spodní části odečteš tvar té ostruhy, případně otvory pro vodicí kolíky a čep. Vrchní část pak můžeš použít jako víko formy a po vylaminování to celé stáhnout do svěráku, nebo zavakuovat.

Edit: Kdyby se nedařilo, pošli mi náčrtek s mírama a já ti to udělám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 29.06.2015 17:00 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15885
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Vzhledem k dosaženému úctyhodnému počtu stránek prosím o pokračování diskuze zde:
viewtopic.php?f=146&t=73024

_________________
Aby mně mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1490 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 96, 97, 98, 99, 100

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz