Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 22:15 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2013
Příspěvky: 1253
Bydliště: Chocerady
Teploměr???
http://www.bodycote.cz/cs-CZ/services/heat-treatment/solution-and-age/aluminium-alloys.aspx

_________________
www.havelaircraft.cz
info@havelaircraft.cz
Facebook- Havelaircraft


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 22:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9987
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jen rýpavá poznámka. :wink: Pro tu upínku bych otočil vlákna plechu podélně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 22:28 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.9.2009
Příspěvky: 405
Lark píše:
Jen rýpavá poznámka. :wink: Pro tu upínku bych otočil vlákna plechu podélně.


Ahoj,

To není nic rýpavého, to je dobrá rada a pravda. :)
Nicméně, na mou obranu - "úpínka", která není úpínkou, ale utahovákem křídlových matek :) se stala obětí orientace pro jiné osazení. Ale souhlas, díky

iF

_________________
FPVMANIA - MOTHER COPTER - FLY or DiE
Oficiální distributor Armattan Quads pro ČR
fpvmania.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 22:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9987
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
To víš, teď se nudím, tak když můžu, tak si "kopnu". Že to byla zkouška tam máš napsáno.
Všechno dobrý. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: sob 20.04.2019 8:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7367
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Nevíte prosím někdo, z jaký slitiny jsou "hliníkový" pásy, co nabízí prodejci modelařiny na podvozky různý tloušťky třeba tohle? U žádnýho jsem složení nenašel. Včera jsem z toho frézoval podvozek a ostruhu a dělalo to krátký drobivý špóny ale když se víc zabralo, 5 mm čtyřbřitka na 2000ot se stejně na sucho občas bez chlazení zamázla. Na ruční frézce se to naštěstí pozná na odporu posunu. U CNC by to asi skončilo blbě. Úplný bláto to asi nebude, když jsem ohýbal za studena ostruhu z 4 mm matroše v šířce 22 mm, tak jsem málem urval svěrák ze stolu.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: čtv 02.05.2019 20:33 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.3.2010
Příspěvky: 51
Bydliště: Chlumec n. C.
Jirko, a nebylo by lepší to vyříznout vodou. Třeba tady : https://www.elza-hk.cz/rezani-vodou-plazmou.htm
nebo tady : http://www.cncdelfin.cz/
Z.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: čtv 02.05.2019 23:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7367
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Dík, o tý Elza vím, kdysi jsem tam řezal asi 400 dílů 300 x 500 mm z 6mm nerezu když mě ho jinde nechtěli kvůli tloušťce pálit laserem. Problém je, že když do podobný fy přijdeš s jedním či dvěma kusy, tak z toho nemaj žádnou radost. Jó kdyby to bylo řezání na celej den, to by byla jiná. Navíc už je to ofrézovaný. Nevím jak u duralu ale u 6 mm nerezu se po paprsku stejně muselo frézovat aby byla hladká hrana a nebyl nepatrnej úkos v řezu.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: pát 03.05.2019 7:35 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 18611
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Celeron píše:
... Problém je, že když do podobný fy přijdeš s jedním či dvěma kusy, tak z toho nemaj žádnou radost. Jó kdyby to bylo řezání na celej den, to by byla jiná. ...

To je ale celkem logický a je to úplně to samý jako s NC frézováním, například už neberu "kusovky" - příprava dat je stejná ale její čas se nerozpustí do (rozumné) série. Pak jsi za blbce že je to děsně drahý nebo za blbce že se prodáváš jako charita :mrgreen:
(v práci taky připravuju data, aktuálně pro lasery, jak deskovej, tak profilák a tam je to úplně stejný, lidi se diví že se mi nechce babrat s jedním kouskem)

_________________
Mé názory jsou moje.
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: pát 03.05.2019 8:48 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 5441
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
pro kusovky je dobre Plehaso a jeho idilna. Overeno nedavno

_________________
coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Frézování Al plechu.
PříspěvekNapsal: pát 03.05.2019 9:00 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.8.2015
Příspěvky: 127
Bydliště: Královéhradecko
Obrázky: 8
Přesně tak, z http://www.idilna.cz/cz/ beru kusovky už pár let a nikdy žádný problém. Cenovou poptávku vyřídí automat, takže člověk ví, na čem cenově je za pár sekund.

_________________
Letadlo: Graupner V-Venture, Explorer 1400 EDF
Vysílač: Taranis Q7S 868MHz
FPV brýle: Eachine EV100


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz