Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 04.12.2017 6:59 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 373
Bydliště: Mýtna LC
Mám doma zubatú frézku 1mm celokarbid s Ti povrchom tak si spravím z odpadu vzorku a skúsim vyfrézovať nejaký tvar. ale podľa toho ako sa kavlarový laminát správa napr pri brúsení nedávam tomu veľkú šancu.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 07.12.2017 19:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 9.3.2010
Příspěvky: 373
Bydliště: Mýtna LC
Skusil som frezovat vzorku z kevlaroveho laminatu a dopadlo to tak ako som ocakaval.tadeto cesta nevedie. Laminát bol 5x60gsm plátno + letoxit. Fréza 1mm zubatá. Cca 14tis otacok ,posuv 300mm/min.


Přílohy:
IMG_20171207_185956.jpg
IMG_20171207_185956.jpg [ 58.85 KiB | Zobrazeno 69 krát ]
IMG_20171207_185811.jpg
IMG_20171207_185811.jpg [ 85.57 KiB | Zobrazeno 69 krát ]
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jindra_S, mlike, olisoft a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz