miho
|
Napsal: stř 06.01.2010 22:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.1.2008 Příspěvky: 321 Bydliště: Městec Králové Obrázky: 0
|
Tak já se taky přidám: Honda XRV 750 Africa Twin, předtím ještě dalších jiných 7 ks moto od Jawy Pionýr 50 po Honda VFR 750 F.
|
|
Nahoru |
|
|
radekV77
|
Napsal: čtv 07.01.2010 10:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.11.2008 Příspěvky: 391 Bydliště: Kladno
|
_________________ http://radekv77.rajce.idnes.cz/ http://lmk-kladno.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
ZIPP
|
Napsal: čtv 07.01.2010 19:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.1.2007 Příspěvky: 1126 Bydliště: ŽATEC Obrázky: 0
|
radekV77 píše:
A to se chválí....
_________________ Nemusíš vše vědět, ale musíš vědět, kde na vše najdeš odpověď.
|
|
Nahoru |
|
|
ikar
|
Napsal: čtv 07.01.2010 20:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 5.5.2009 Příspěvky: 523 Bydliště: Valmez
|
Želivák píše: IKAR: To je ovšem neomluvitelné...... jak jsi mohl...takový klenot.
Byl nejjvyšší čas , ona byla malinko poladěná, jiný ventily,časování, 2x karburátot, výfuky. Už to bylo o zdraví
Řekl bych, že poslesdní hezká byla 350 Kalif.
V tom případě je neomuvitelné to ladění.
California už byla dost hranatá a neměla ty oblé ladné tvary, ale je ceněná.
|
|
Nahoru |
|
|
Želivák
|
Napsal: čtv 07.01.2010 21:11 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.2.2007 Příspěvky: 239 Bydliště: Havl. Brod Obrázky: 4
|
V tom případě je neomuvitelné to ladění.
California už byla dost hranatá a neměla ty oblé ladné tvary, ale je ceněná.[/quote]
NJN, mladej bezmozek, šlo hlavně o svezení . V té podivné době sehnat Nortona ES-2 byl nadlidský čin.
|
|
Nahoru |
|
|
valino
|
Napsal: čtv 07.01.2010 21:47 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.4.2007 Příspěvky: 600
|
Zdar
Tak já se taky přidám, když jinak nedáte to je moje Maruška.
Všiměte litého zadního ráfku a super blinkrů na šavlích.
To je jediná ženská z našeho domečku, co neodmlouvá.
V.
|
|
Nahoru |
|
|
Nakadah
|
Napsal: čtv 07.01.2010 22:51 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 20.8.2007 Příspěvky: 8426
|
A moje babicka...
Kawasaki GPz750 rv 1985, znam na ni kazdy sroubek a motor rozeberu a slozim z pameti (mozna i poslepu). Puvodne 86 koniku ale pouzivam "tupejsi vacky" ktere posouvaji kroutak mirne dolu a vykon omezuji - realne asi 80 koni. Vyfuky italsky Marvingy, predni kotouce vlastni navrh vc. nicku a motor + ram komplet cerny leskly komaxit.
Kdyz sem ji koupil tak mela asi 58.000km, v soucasnosti je na tachaci neco pres 100.000km. Klasicky superbikovy ingot 80tych let delala se jeste i verze GPz750 Turbo se 112koniky v zakladu (10,7s na 1/4 mile). Jeste dnes se da tu a tam sehnat a fandove si ji ladi nekde daleko pres 150-170Hp (dokazi z toho vlnivce vytahnout 300km/h).
Vibruje, zere olej, pousti modry cmoudiky, cvaka, chrasti ale neunavne jede dal nikdy nezradila a nemam v umyslu se ji zbavit. Na to v ni mam prilis moc casu a prace. Nak
|
|
Nahoru |
|
|
radekV77
|
Napsal: čtv 07.01.2010 23:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.11.2008 Příspěvky: 391 Bydliště: Kladno
|
_________________ http://radekv77.rajce.idnes.cz/ http://lmk-kladno.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
valino
|
Napsal: čtv 07.01.2010 23:14 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.4.2007 Příspěvky: 600
|
To NAK
JO JO, pěknej kousek, už sem koukal na tvou stránku.
Stará klasika. Měl jsem z tý doby YAMAHU XJ 600. Předloni musela i s DRkem 350 z domu. (domeček potřeboval korunky). Jinak Maruška je taky bábi. Původně VS 600 snad z roku 86 US model. Nejdřív jsem jí nechal převrtat na 700. To byl docela mazec... mazala i 200. Ale motůrek šel brzo do kopru. Pak jsem s ní převrátil tranzita, koupil 800 z rajchu a udělal jsem z nich Maruš. Loni jsem upravil kyvku, abych tam nacpal 200mm gumu.
V.
|
|
Nahoru |
|
|
pajax007
|
Napsal: čtv 07.01.2010 23:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.1.2006 Příspěvky: 845 Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
|
Já mám půllitra Kawasaki ER5 a musím dát za pravdu NAKovi že HEAVY INDUSTRY něco vydrží. Jezdím na ní málo protože nemám moc času ale když sednu tak jede ať se děje co se děje. Naprosto bezúdržbový motocykl, přesně pro mě. Pajax 007
|
|
Nahoru |
|
|
Nakadah
|
Napsal: čtv 07.01.2010 23:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 20.8.2007 Příspěvky: 8426
|
Jo jo hosi, Kawasaki Heavy Industry vi jak na to.
Ale dnes sem se stavil k Pavelkovi do Olomouce a mel tam krasnou MV Agustu F4 1000 S slint...pravda bylo by to jen na jezdeni kolem komina. Vic by na tom moje zlenivela a zhyckana prdel nezvladla Nak
|
|
Nahoru |
|
|
pajax007
|
Napsal: čtv 07.01.2010 23:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.1.2006 Příspěvky: 845 Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
|
Kamarád má MV F4 750 (2xslint) tak se chodím k němu "ukájet" pohledem. Je to vlastně taky takový letadlo. Pajax 007
|
|
Nahoru |
|
|
AloisO
|
Napsal: pát 08.01.2010 7:49 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 20.8.2007 Příspěvky: 65 Bydliště: Karolinka
|
Toto jsou zase moje "stíhačky" Verunka + Wild Star
|
|
Nahoru |
|
|
otass
|
Napsal: pát 08.01.2010 10:45 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.9.2008 Příspěvky: 372 Bydliště: Držkov (okr. Jablonec nad Nisou)
|
Já sedlám už 5 tou sezónu "Vosu" TDM 850.
_________________ Optima II /2,4 GHz..Solius /2,4 GHz. Šlehač NE SoloPro 328
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|