Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 11:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Ahoj. Zabíhají se moderní motory nějak?
Mám novou fabii 1.6 Tdi
Jsou nějaký tipy? Jako nevytáčet prvních 1000km, nebo naopak to hned od začátku pěkně túrovat?
Díky :)

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 11:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2011
Příspěvky: 2574
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR
Obrázky: 6
jezdi jak chceš, podle tvého chování ti bude sloužit, ale za studeních noci rano nechat chvilku na volnoběch probrblat

Jo pokud je to tvůj první dízl tak pokud pojedeš delší cestu a dojedš na místo určení nechat na volnobech schládnout turbo

_________________
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot


Naposledy upravil MarthiR dne stř 21.09.2011 11:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 11:18 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Nepodtacet, nepretacet a menit rezim jizdy. Tzn. nevyrazit na dalnici a drzet motor pod krkem tisic Km v kuse.
Btw, ty nectes navod ? :mrgreen:

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 11:29 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4179
Bydliště: Brno
Myslim ze idealni pro zabeh je dojet pristi vikend na Heliburcak :P
(otacky udrzovat pokud mozno mezi 2000-2500)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 12:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
:)
Teď jsem pročítal návod.
Tak je tam prvních 1000km nepřetáčet/nepodtáčet , že prý tam je zatím tření vyšší než bude po těch 1000km.
Jinak je to paráda kára, tak služební , co už včíl.

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:01 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10762
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Olej měnit raději častěji. Jít výrazně pod servisní interval. Nedat na to, že je to "dlouhodobá" plná syntetika.

Je to služebák, ten to snese. A jezdit s ním tak, jako by ti ho pak chtěli prodat :-))))


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
No my jsme právě chodívali po 15tisících, jenže leaseplan chce ušetřit, a budeme posílání po 30tisících, a s tím nic neudělám, dřív ten servis neschválej. To už je moje čtvrtá , 150tisíc najedem a zas novou, zhruba každý tři roky. Už jsem obrazně objel víc jak 10x zeměkouli :)

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.2.2011
Příspěvky: 951
Bydliště: Praha 3 - Žižkov
jak zabíhat motor je jedna věc a jak "zabíhat" počítač je druhá..mě osobně řekl jeden servisák (a nemám důvod mu nevěřit páč mám doma vagcom i kabel) že počítač v autě má od výrobce jízdní program a pak část paměti která je uživatelská..podle toho jak jezdíš, jak akceleruješ, jak se rozjíždíš, kdy řadíš a tak se ta uživatelská paměť naplní a pak řídící jednotka to podle tvých zvyklostí bude řídit průběh motoru...prostě když zajedeš auto na piánko jízdu tak pak i stejně asi budeš jezdit..v servisu ti tu paměť můžou promáznout a můžeš si ji pak naplnit jinak...když budeš od začátku mít živější jízdu tak pak auto bude živě reagovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Tak to je masakrózní poznatek.

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:44 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4179
Bydliště: Brno
Jo neco pravdy na tom je, samozrejme se to ale nejvic tyka automaticke prevodovky, ta skutecne "uci" jizdni styl pilota (vlastne ridice, jsem odsud zvyklej no... :D )
Motor ma samozrejme registr zavad a probihaji tam nejaky kalibrace, ale jizdni styl pilota (ridice) na to vliv nema.
Reset ridici jednotky se nemusi provadet v servise, ale staci odpojit baterku na par minutek.
Jo a skutecne kazdej motor jede trosku jinak, ja bych se k tomu motoru choval odzacatku naprosto bezne, pokud nejsi prase.
A co ten Heliburcak? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 13:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2007
Příspěvky: 1816
Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm :lol: :lol:

Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 14:41 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2008
Příspěvky: 49
nostromo píše:
Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm :lol: :lol:

Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam.


Jak a zač se na TDI 1,9 dá udělat 2nás. výkon? Mám pašíka 74kW a trochu víc výkonu by mu slušelo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 14:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.6.2007
Příspěvky: 1816
stilet2 píše:
nostromo píše:
Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm :lol: :lol:

Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam.


Jak a zač se na TDI 1,9 dá udělat 2nás. výkon? Mám pašíka 74kW a trochu víc výkonu by mu slušelo.


Nejjednodusi je udelat chip a pak pokracujes turbem, vstriky, spojkou....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 15:00 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
No s tim ucenim se jednotky u Fabie mi to pripada trosku jako scifi.
Moje posledni tri auta ( 2,5 TD a 2,5 DI-D ) se opravdu rozjely tak po 15 tis. Km. Mensi obsah se rozjede driv.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Záběh Tdi
PříspěvekNapsal: stř 21.09.2011 16:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Mě se poslední dvě 1,4tdi fabie teda bez keců rozjeli až někde kolem 50tisíc, fakt nekecám.

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz