Autor |
Zpráva |
krtek2k
|
Napsal: stř 21.09.2011 11:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Ahoj. Zabíhají se moderní motory nějak? Mám novou fabii 1.6 Tdi Jsou nějaký tipy? Jako nevytáčet prvních 1000km, nebo naopak to hned od začátku pěkně túrovat? Díky
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
MarthiR
|
Napsal: stř 21.09.2011 11:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2011 Příspěvky: 2574 Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR Obrázky: 6
|
jezdi jak chceš, podle tvého chování ti bude sloužit, ale za studeních noci rano nechat chvilku na volnoběch probrblat
Jo pokud je to tvůj první dízl tak pokud pojedeš delší cestu a dojedš na místo určení nechat na volnobech schládnout turbo
_________________ Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot
Naposledy upravil MarthiR dne stř 21.09.2011 11:19, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 21.09.2011 11:18 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Nepodtacet, nepretacet a menit rezim jizdy. Tzn. nevyrazit na dalnici a drzet motor pod krkem tisic Km v kuse. Btw, ty nectes navod ?
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
psena
|
Napsal: stř 21.09.2011 11:29 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
Myslim ze idealni pro zabeh je dojet pristi vikend na Heliburcak (otacky udrzovat pokud mozno mezi 2000-2500)
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 21.09.2011 12:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Teď jsem pročítal návod. Tak je tam prvních 1000km nepřetáčet/nepodtáčet , že prý tam je zatím tření vyšší než bude po těch 1000km. Jinak je to paráda kára, tak služební , co už včíl.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:01 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10767 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Olej měnit raději častěji. Jít výrazně pod servisní interval. Nedat na to, že je to "dlouhodobá" plná syntetika. Je to služebák, ten to snese. A jezdit s ním tak, jako by ti ho pak chtěli prodat )))
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
No my jsme právě chodívali po 15tisících, jenže leaseplan chce ušetřit, a budeme posílání po 30tisících, a s tím nic neudělám, dřív ten servis neschválej. To už je moje čtvrtá , 150tisíc najedem a zas novou, zhruba každý tři roky. Už jsem obrazně objel víc jak 10x zeměkouli
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
JuraS.
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2011 Příspěvky: 951 Bydliště: Praha 3 - Žižkov
|
jak zabíhat motor je jedna věc a jak "zabíhat" počítač je druhá..mě osobně řekl jeden servisák (a nemám důvod mu nevěřit páč mám doma vagcom i kabel) že počítač v autě má od výrobce jízdní program a pak část paměti která je uživatelská..podle toho jak jezdíš, jak akceleruješ, jak se rozjíždíš, kdy řadíš a tak se ta uživatelská paměť naplní a pak řídící jednotka to podle tvých zvyklostí bude řídit průběh motoru...prostě když zajedeš auto na piánko jízdu tak pak i stejně asi budeš jezdit..v servisu ti tu paměť můžou promáznout a můžeš si ji pak naplnit jinak...když budeš od začátku mít živější jízdu tak pak auto bude živě reagovat...
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Tak to je masakrózní poznatek.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
psena
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:44 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
Jo neco pravdy na tom je, samozrejme se to ale nejvic tyka automaticke prevodovky, ta skutecne "uci" jizdni styl pilota (vlastne ridice, jsem odsud zvyklej no... ) Motor ma samozrejme registr zavad a probihaji tam nejaky kalibrace, ale jizdni styl pilota (ridice) na to vliv nema. Reset ridici jednotky se nemusi provadet v servise, ale staci odpojit baterku na par minutek. Jo a skutecne kazdej motor jede trosku jinak, ja bych se k tomu motoru choval odzacatku naprosto bezne, pokud nejsi prase. A co ten Heliburcak?
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: stř 21.09.2011 13:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.6.2007 Příspěvky: 1816
|
Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam.
|
|
Nahoru |
|
|
stilet2
|
Napsal: stř 21.09.2011 14:41 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 24.10.2008 Příspěvky: 49
|
nostromo píše: Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam. Jak a zač se na TDI 1,9 dá udělat 2nás. výkon? Mám pašíka 74kW a trochu víc výkonu by mu slušelo.
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: stř 21.09.2011 14:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.6.2007 Příspěvky: 1816
|
stilet2 píše: nostromo píše: Jezdit svizne,ale nepretacet a nepodtacet. Urcite mas nastaveny Long life, chod na vymenu oleje a filtru po 10-15tkm,ale diky leasingovce to neovlivnis. Po dojeti nech chvilku motor bezet, aby se dochladilo turbo. No a klasika nedavej mu hned kotel nez se ohreje na 90 stupnu. Ja mam 1,9tdi v Octavii trosku vic upraveny a oleje delam po 10tkm a na to, ze ten motor ma dvakrat vyssi vykon, tak drzi uz 50tkm Jinak za 1500Kc se da koupit cinska kopie Vag kabelu a zakladni diag si muze clovek delat sam. Jak a zač se na TDI 1,9 dá udělat 2nás. výkon? Mám pašíka 74kW a trochu víc výkonu by mu slušelo. Nejjednodusi je udelat chip a pak pokracujes turbem, vstriky, spojkou....
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 21.09.2011 15:00 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
No s tim ucenim se jednotky u Fabie mi to pripada trosku jako scifi. Moje posledni tri auta ( 2,5 TD a 2,5 DI-D ) se opravdu rozjely tak po 15 tis. Km. Mensi obsah se rozjede driv.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: stř 21.09.2011 16:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Mě se poslední dvě 1,4tdi fabie teda bez keců rozjeli až někde kolem 50tisíc, fakt nekecám.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|