Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Česká pošta - poničená zásilka
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 22:45 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.7.2011
Příspěvky: 2
Po měsíční e-mailové výměně jsem obdržel svůj balíček z HK. A dopadl jsem takto: www.2az.org/tablet.html

_________________
To co nyní zažívám s českou poštou, je neuvěřitelné. Stále jim něco nestačí i když jsem všechny potřebné info zaslal. Střídají se na mne jména: Klačko Michal, Horáková Karolína a P.Mirinič. Napsal jsem ombudsmance, snad se dočkám.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 22:47 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 14.7.2011
Příspěvky: 2
karel196 píše:
Po měsíční e-mailové výměně jsem obdržel svůj balíček z HK. A dopadl jsem takto: www.2az.org/tablet.html

_________________
To co nyní zažívám s českou poštou, je neuvěřitelné. Stále jim něco nestačí i když jsem všechny potřebné info zaslal. Střídají se na mne jména: Klačko Michal, Horáková Karolína a P.Mirinič. Napsal jsem ombudsmance, snad se dočkám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 22:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2011
Příspěvky: 2574
Bydliště: Jižní morava (Drnholec,S.T.Břeclav) ČR
Obrázky: 6
Hm. pěkně

_________________
Minulost: T9X,Graupner MZ 24 Hoot, Futaba T10J
Součastnost : Návrat k Graupner MZ 24 Hoot


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 22:58 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 23.5.2006
Příspěvky: 578
Obrázky: 18
Otázka je v čem to bylo zabaleno. Na fotce je jen bublinkova obalka a prorazeny LCD. Pokud byla ochranou jen ta obalka, tak se ovsem dopravci nemuzete divit ze to neprezilo.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 22:59 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2007
Příspěvky: 166
Bydliště: Řevnice
to je tedy pakárna, tak držím palce, ať to dobře dopadne.

_________________
když to nedrží vteřiňákem, zkuste víc vteřiňáku!
toro 900 * q10 * Mini DLG Pro
Turnigy i10


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:02 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20841
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
karel196 píše:
Po měsíční e-mailové výměně......

Mohl bys to nejak konkretizovat, co jim chybelo?
Prislo mi takto uz asi 8 balicku a vzdy stacilo, co jsem poslal, zadny problem...

V tech bublinach byla krabice, soudim podle fotky. To byla az tak prorazena?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 11876
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
karel196 píše:
Po měsíční e-mailové výměně jsem obdržel svůj balíček z HK. A dopadl jsem takto: www.2az.org/tablet.html

Správný postup je nepřebírat poškozenou zásilku od doručovatelky. Doručovatelka dá balík zpět na místní poštu a tam pak lze za účasti vedoucí pošty nejprve nafotit vnější poškození balíku před rozbalením a pak balík přímo na poště za účasti vedoucí pošty rozbalit a nafotit podrobně i veškerý obsah a v případě poškození obsahu sepsat reklamaci a nechat poslat zpět. Fotky s informací o vrácení poškozené zásilky pak zaslat na podporu HobbyKingu dle návodu viz tento odkaz na základní návod pro přístup k webovému formuláři pro reklamace na HobbyKingu a tam lze přiložit i ty zmíněné fotky. Ne nadarmo je ve FAQ HobbyKingu viz tento odkaz uvedeno mimo jiné následující viz citace.

Citace:
Never accept a parcel that is crushed, damaged or has been left open, possibly allowing contents to fall out.


Naposledy upravil Drondys dne úte 19.07.2011 23:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:07 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2008
Příspěvky: 6902
Bydliště: Moravský kras ČR
Drondysi proč by to proboha měl posílat do Hobbykingu?? :lol: :lol: :lol:

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 11876
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
JirkaA píše:
Drondysi proč by to proboha měl posílat do Hobbykingu?? :lol: :lol: :lol:

Nepřebírat, sepsat reklamaci a nechat poslat zpět prodejci ať už je jím kdokoli. To s tím nafocením samozřejmě platí obecně, aby měl nějaké podklady pro jednání s prodejcem. Obecně platí, že poškozenou zásilku nikdy takto od doručovatelky nepřebírat jinak je pak problém to reklamovat, protože pak mohou tvrdit, že si to rozbil sám až po převzetí. :wink:


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16558
Drondys píše:
[............Správný postup je nepřebírat poškozenou zásilku od doručovatelky. Doručovatelka dá balík zpět na místní poštu a tam pak lze za účasti vedoucí pošty nejprve nafotit vnější poškození balíku před rozbalením a pak balík přímo na poště za účasti vedoucí pošty rozbalit a nafotit podrobně i veškerý obsah a v případě poškození obsahu sepsat reklamaci a nechat poslat zpět. Fotky s informací o vrácení poškozené zásilky pak zaslat na podporu HobbyKingu .........


Teď jsi trochu ulítnul.
Správný postup je to vyreklamovat to jako nepřevzaté z důvodu poškození na poště a víc mě nezajímá. Mohou to hodit do kontejneru, poslat na Měsíc......
Vůbec nebudu šetřit kde to poškodili. To je záležitost té služby, kterou jsem si zaplatil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:22 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20841
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
JMalik píše:
....
Správný postup je to vyreklamovat to jako nepřevzaté z důvodu poškození na poště a víc mě nezajímá. Mohou to hodit do kontejneru, poslat na Měsíc......
Vůbec nebudu šetřit kde to poškodili. To je záležitost té služby, kterou jsem si zaplatil.

No to by asi platilo, kdybych obsah baliku nemel uz davno zaplaceny, ne? Ale takhle...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Česká pošta
PříspěvekNapsal: úte 19.07.2011 23:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 11876
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
JMalik píše:
Drondys píše:
[............Správný postup je nepřebírat poškozenou zásilku od doručovatelky. Doručovatelka dá balík zpět na místní poštu a tam pak lze za účasti vedoucí pošty nejprve nafotit vnější poškození balíku před rozbalením a pak balík přímo na poště za účasti vedoucí pošty rozbalit a nafotit podrobně i veškerý obsah a v případě poškození obsahu sepsat reklamaci a nechat poslat zpět. Fotky s informací o vrácení poškozené zásilky pak zaslat na podporu HobbyKingu .........

Taď jsi trochu ulítnul.
Správný postup je to vyreklamovat to jako nepřevzaté z důvodu poškození na poště a víc mě nezajímá. Mohou to hodit do kontejneru, poslat na Měsíc......
Vůbec nebudu šetřit kde to poškodili. To je záležitost té služby, kterou jsem si zaplatil.

Neulítnul jsem. Je lepší mít podklady v podobě podrobné fotodokumentace poškození balíku i zboží, pro případné urychlení náhrady od prodejce. Už jsem zažil případ kdy to pomohlo. :wink:


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 20.07.2011 8:51 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2008
Příspěvky: 6902
Bydliště: Moravský kras ČR
Drondysi ty jsi marťan. Co má prodejce proboha společného s tím, že to přepravce roztříská? Toto se reklamuje u přepravce a on je povinen uhradit škodu, prodejci to může být šumák..
Akorát v tomto případě se obávám, že dotyčný prodrbal ten správný okamžik, tedy nepřevzít porušenou zásilku a nechat ji otevřít na poště.

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 20.07.2011 9:45 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20841
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
JirkaA píše:
... Co má prodejce proboha společného s tím, že to přepravce roztříská? .....

No treba to, ze ti bude vracet penize nebo posilat nove zbozi a vymahat to na poste (ktere - ceske, cinske,....) - pak ho to roztriskani asi TROCHU zajimat bude, ne?
Asi jsem martan taky.... :-(

a drondyse bych nezlobil, nebo se na nas priste vykaka a muzem si informace shanet sami....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 20.07.2011 10:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 11876
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
JirkaA píše:
Drondysi ty jsi marťan. Co má prodejce proboha společného s tím, že to přepravce roztříská? Toto se reklamuje u přepravce a on je povinen uhradit škodu, prodejci to může být šumák..
Akorát v tomto případě se obávám, že dotyčný prodrbal ten správný okamžik, tedy nepřevzít porušenou zásilku a nechat ji otevřít na poště.

Především je třeba si uvědomit následující.

Podle českých i mezinárodních poštovních předpisů může od pošty požadovat náhradu škody za poškození obsahu zásilky buď adresát nebo odesílatel, a to pouze v případě, že se jedná o zásilku, u které pošta za poškození odpovídá (např. u obyčejné zásilky pošta za poškození či ztrátu neodpovídá a žádnou náhradu neposkytuje viz článek 115 v poštovních podmínkách).

Pokud je tedy obsah zásilky poškozen pak je často pro adresáta z hlediska vyřízení náhrady jednodušší i rychlejší zásilku odmítnout převzít z důvodu poškození a případné vypořádání náhrady s dopravcem (poštou) přenechat na odesílateli (prodejci) a provést si podrobné nafocení jak jsem již popsal pro urychlení vyřízení náhrady na straně odesílatele (prodejce).

Mimochodem možnost otevření zjevně poškozené zásilky, prozkoumání s následnou možností odmítnutí převzetí (tj. s aktem vrácení na náklady pošty odesílateli) je uvedena obecně i v poštovních podmínkách České pošty viz tento odkaz a tam viz citace.

Citace:
Článek 34
Otevření poštovní zásilky na žádost adresáta


1. Je-li poštovní zásilka, která je připravena k dodání, zjevně poškozená, podnik poštovní zásilku
na žádost adresáta a za jeho přítomnosti otevře.

2. O otevření poštovní zásilky se pořídí písemný záznam. Kopii záznamu vydá podnik

a) adresátovi, pokud o to požádal a pokud je poštovní zásilka dodána,

b) odesílateli, pokud je poštovní zásilka vrácena.

Pokud by se tedy na některé místní poště cukali pak doporučuji si nechat zavolat vedoucí pošty a vyžadovat postup dle tohoto ustanovení poštovních podmínek České pošty.

V případě odmítnutí převzetí zásilky z důvodu poškození jejího obsahu je tedy zásilka na náklady pošty vrácena odesílateli (prodejci) s uvedením, že převzetí bylo odmítnuto z důvodu poškozené zásilky. Odesílatel (prodejce), který zásilku podal je smluvním partnerem pošty a jak podle českých tak i podle mezinárodních poštovních předpisů tedy může požadovat od pošty náhradu škody nejde-li o obyčejnou zásilky, a to pokud zásilka nebyla doručena včetně případu odmítnutí z důvodu poškození obsahu zásilky. Vyřízení ze strany pošty obvykle znamená provedení šetření napříč poštami, přes které zásilka byla doručována, a to představuje martýrium na dlouhou dobu (u zahraničních zásilek to může být záležitost na několik měsíců). Pokud se jedná o obyčejnou zásilku pak náhradu škody pošta neposkytuje, ale někteří prodejci přesto i tak řeší takové případy ve prospěch zákazníků tedy náhradou např. zasláním nového zboží.

Adresát by podle českých i podle mezinárodních poštovních předpisů sice také mohl od pošty požadovat náhradu škody za poškození obsahu zásilky pokud se nejedná o obyčejnou zásilku, ale protože to představuje martýrium na dlouhou dobu tak je pro něj obvykle výhodnější a běžně se to tak i dělá, když přenechá případné vypořádání náhrady s dopravcem (poštou) na odesílateli (prodejci) což umožňují nejen české, ale i mezinárodní poštovní předpisy. Řada zahraničních prodejců tento postup akceptuje a někteří ho i přímo doporučují přičemž umožňují poskytnutí náhrady například zaslání zboží znovu ještě dříve než si sami vypořádají náhradu škody s poštou a právě již zmíněné zaslání fotodokumentace poškození zásilky i jejího obsahu jaký byl ve stavu při doručování může urychlit náhradu od prodejce ať už v podobě vrácení peněz nebo nového zaslaní příslušného zboží.


Naposledy upravil Drondys dne stř 20.07.2011 15:40, celkově upraveno 19

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz